Skip to content

המרכז לעבודות גבס יוצא בשירותים חדשים

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משפצים את הבית? זקוקים לעבודת גבס או צביעת דירה? הגעתם למקום הנכון, אנחנו נסייע לכם לצלוח את הפרויקט הזה בשלום. במאמר הבא נכיר לכם את ׳המרכז לעבודות גבס׳, את השירותים החדשים שהוא מספק ואת היתרונות שיגרמו לכם למהר ולהזמין את השירות ממנו.

הכירו את המרכז לעבודות גבס

המרכז לעבודות גבס מנוהל על ידי אבי, קבלן גבס אמין ומקצועי שעוסק בתחום הגבס כבר יותר מעשרים שנה. במהלך שנות עיסוקו בתחום, אבי צבר ניסיון רב במגוון רחב של עבודות גבס הן בעבור המגזר הפרטי והן בעבור המגזר הציבורי. בתוך כך, כשאתם מזמינים שירות מהמרכז לעבודות גבס, ‏אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את השירות האמין והמקצועי ביותר שקיים כיום בשוק.

אילו שירותים החברה מספקת?

החברה מספקת מגוון רחב של שירותים בתחום הגבס והאמת היא שאין עבודה שהיא לא מבצעת. בין השאר, תוכלו להזמין שירות של הנמכת תקרה מגבס, בניית קירות גבס, מגוון עבודות גבס בסלון, מזנוני גבס, עיצוב בגבס ועוד. לכן, במידה ואתם נמצאים במהלך של שיפוץ כולל של הבית או בניית בית חדש, אין ספק שהמרכז לעבודות גבס הוא הכתובת הנכונה עבורכם ויחד עם מגוון האפשרויות ניתן יהיה לשדרג את הדירה או העסק באופן משמעותי.

צביעת דירות – שירות חדש ומקצועי!

המרכז לעבודות גבס החל לספק לאחרונה שירות מקצועי נוסף, שירות חדש של צביעת דירות. כשאנחנו אומרים מקצועי אנחנו מתכוונים שהחברה הזו מקפידה על שימוש בחומרי הצביעה האיכותיים ביותר שקיימים כיום בשוק, כך שאתם יכולים להיות רגועים. אגב, המרכז לעבודות גבס מתחייב בפניכם גם על ניקיון הדירה בתום העבודה, כך שאתם מקבלים גם עבודה מקצועית וגם נקייה. מדובר במבצע לזמן מוגבל ומומלץ לכם לנצל אותו כמה שיותר מהר.

צילום: 123rf

למה שתבחרו במרכז לעבודות גבס?

אין ספק שישנם הרבה צבעים ואנשי גבס ונשאלת השאלה מה הופך את ׳מהרכז לעבודות גבס׳ לעסק ייחודי בתחום כל כך תחרותי?

התשובה היא מגוון פעולות ויכולות שהופכות כל הצעת מחיר למשתלמת כל כך.

ה׳מרכז לעבודות גבס׳ חקק על דגלו לספק שירות מעולה במחיר אטרקטיבי במיוחד. מה זה אומר בפועל? שמעבר לעלויות הזולות, הלקוח מקבל שירות מעולה שמתחיל בייעוץ חינם, ביצוע מקצועי לפי אמות מידה מקצועיות מחמירות שתואמות את התקן הישראלי המחמיר, גימור מושלם ומוקפד והכל באווירה נינוחה ומחויכת.

איך משיגים את כל זה? באמצעות מתן דגש למספר נקודות מרכזיות.

מקצועיות

ראשית חשוב לציין שהמרכז לעבודות גבס לא מבצע רק עבודות גבס, אלא יוצר בגבס. זה כמובן מסביר את התפיסה של החברה לגבי המקצועיות שלה והיחס שלה לכל פרויקט ופרויקט כיצירת אומנות.

מעבר לכך העבודות נעשות בקפדנות ובדגש על איכות וגימור ברמה הגבוהה ביותר. 3 שכבות שפכטל, שתי שכבות צבע, עבודה עם לייזר להבטחת קירות ויצורות ישרים ועוד אמצעים כאלה ואחרים.

מחירים

את העבודה המרכז מתחייב לבצע עבורכם במחירים הנמוכים ביותר בישראל ואם תגיעו לשלב שבו אתם מקבלים ממנו את הצעת המחיר, אתם גם תיווכחו לדעת שזה נכון. מדובר בפרמטר חשוב מאד, במיוחד אם אתם מתכוונים לבצע מגוון רחב של עבודות בבית שלכם.

חשוב להדגיש שהצעת המחיר צריכה להיבחן ביחס למפרט. משמע שבמפרט הקיים של סוג חומרי הגלם ואופן העבודה, ההתחייבות היא למחיר הכי זול. כלומר אין כאן ניסיון להתחרות בחאפר שמבצע עבודה בינונית או לא בטוחה במפרט לא מתאים, אלא במחיר נמוך יותר ביחס לקבלני גבס שמציעים מפרט עבודה דומה.

ניסיון

אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא הניסיון והמקצועיות של הצוות המקצועי של החברה, בכל זאת עשרים שנות ניסיון זו תקופה שלא הולכת ברגל. בסופו של דבר, מאחורי המרכז לעבודות גבס עומדת שורה ארוכה של לקוחות מרוצים, זו ההוכחה שאתם יכולים להזמין את השירות בביטחון ובשקט.

בטיחות

המרכז לעבודות גבס עובד תחת תקני הבטיחות המחמירים ביותר. כך שאם אתם מזמינים את השירות מהמרכז לעבודות גבס אתם יכולים להיות רגועים שהעבודה תתבצע על הצד הבטוח ביותר ותימנע ככל הניתן חשיפה לסכנות או תאונות עבודה מיותרות.

מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים עם קבלן גבס?

לפני שאתם ממהרים לסגור עם קבלן גבס אנחנו ממליצים לכם לקחת כמה הצעות מחיר ולהשוות בין הקבלנים השונים. כך תוכלו לחסוך לא מעט כסף ולדעת שבחרתם את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם. חשוב לציין שכפי שציינו בפסקאות הקודמות, צריך להבין מה מקבלים מכל קבלן גבס שמציע את שירותיו והאם העבודה שלו עומדת בתקן מבחינת חומרי הגלם ואופן ביצוע העבודה.

בנוסף, השתדלו לדבר עם לקוחות קודמים של הקבלן ולשאול אותם עד כמה הם מרוצים מהשירות שקיבלו, האם הקבלן עמד בזמנים והאם הוא גבה מחיר הוגן על העבודה.

לסיכום, אם אתם משפצים את הבית או סתם זקוקים לעבודת גבס כל שהיא, אין ספק שהמרכז לעבודות גבס הוא אחת הכתובות שאתם צריכים לבדוק.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן