Skip to content

׳פרו בטון׳ הקימו צוות חדש לקידוחי בטון

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קידוח בטון היא אחת העבודות הנפוצות שרק הולכות ונהיות מבוקשות מיום ליום. הצורך בקידוח פתחים בבטון וקירות עבים הפך לעניין שגרתי כתוצאה מהיותו של הבטון מרכיב מרכזי בבנייה בישראל, עניין שהופך כל פעולה שנראית פשוטה כמו העברת תשתיות, התקנת מזגן או אפילו פתיחת מרזב לניקוז, לפעולות שמצריכות כלים מיוחדים לקידוח בטון.

מה זה קידוח בטון?

הבטון הוא החומר חזק במיוחד שמשמש כעמוד התווך בבנייה המודרנית וקשה מאד לחדור אותו באמצעים סטנדרטיים. בתוך כך, עלה הצורך בטכנולוגיה מתקדמת שתסייע לבעלי המקצוע בתחום לבצע שינויים גם בבטון החזק והעמיד ביותר. באמצעות כלים ייעודיים כמו מקדח יהלום למשל, אנשי המקצוע מצליחים לקדוח בבטון חורים בקטרים שונים, לטובת צרכים כאלה ואחרים שעליהם נפרט מיד. מדובר בעבודה מורכבת שמצריכה מיומנות רבה בתחום ולא פחות חשוב מזה, ניסיון.

אילו סוגים של קידוח בטון קיימים?

יש מגוון רחב של שירותים בתחום קידוח הבטון, בין השאר קידוח יהלום לפתח עבור מזגן, קידוח פתח אוורור לצרכים שונים ועוד. חברה מקצועית כמו ׳פרו בטון׳ היא חברה שתוכל להתאים עבורכם את הכלים המתקדמים לכל סוג של שירות שתצטרכו, כך שאתם יכולים היות רגועים שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר. אם מדובר המקרה של שיפוץ כולל של הבית, אנחנו כמובן ממליצים לכם להזמין את צוות קידוח הבטון לביקור מקדים על מנת שזה יכול לתת לכם הצעת מחיר ולהעריך את מורכבות העבודה אצלכם בשטח. אם כי החברה מאפשרת לקבל הצעת מחיר ראשונים במקרים רבים באמצעות שיחת טלפון בליווי תיאור ותמונה של אזור הקידוח.

איך מבצעים קידוח בטון מקצועי?

כאמור, קידוח בטון היא עבודה מורכבת שחייבת להתבצע באמצעות הכלים המתקדמים ביותר ועל ידי בעלי מקצוע שהם לא פחות ממומחים בתחום. העבודה מתבצעת במקדחים מיוחדים שמצופים יהלום. היהלום הוא החומר החזק ביותר בעולם ורק הוא זה שמצליח לחדור את הבטון המזוין והעוצמתי. את המקדח הזה תוכלו לראות למשל כשבעל מקצוע מגיע אליכם על מנת לקדוח חור בבטון של חדר הממ"ד לטובת התקנה של מזגן.

בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים לא יתחילו לבצע את העבודה לפני שהם נצמדים לתכניות הדירה של הבית. לא פעם קרה שבעל מקצוע התחיל לקדוח בקיר וזיהה שהוא פוגע בתשתיות חשובות כל כך כמו הגז והחשמל. מעבר לעובדה שמדובר בעבודה רשלנית, זה כמובן גם עלול לפגוע בכל מי שנמצא בסביבה ולהציב אותו בסכנה.

צילום: 123rf

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים קידוח בטון?

לפני שאתם מזמינים קבלן לקידוח בטון, אנחנו ממליצים לבדוק שמדובר בקבלן אמין ומנוסה. כיום תוכלו למצוא ברשת מגוון רחב של ביקורות וחוות דעת על קבלני הבטון השונים. השתמשו בהן על מנת להבין מראש האם אתם יכולים לסמוך על קבלן הבטון שאתם מתכוונים להזמין אליכם הביתה.

בנוסף, הציצו במחירון המומלץ לצרכן ובדקו כמה אמור לעלות השירות שאתם מתכוונים להזמין. לאחר מכן, בשיחת הטלפון עם הקבלן, בקשו הצעת מחיר ובדקו אם היא תואמת את המחירון. במידה ודורשים מכם יותר כסף, דרשו לדעת מדוע. זו בדיוק הסיבה שבגינה אנחנו ממליצים לקחת כמה הצעות מחיר ולא להסתפק בהצעה אחת. כמו כן חשוב לציין, אל תקלו ראש בהיבט של הבטיחות ובדקו אם קבלן קידוח הבטון עובד תחת נהלי בטיחות מחמירים שתפקידם למנוע תאונות עבודה מיותרות. במידה והוא לא עומד בתקנים הללו, המשיכו בחיפושים אחר קבלן קידוח בטון אחד.

בסיכומו של דבר קידוח בטון יכולה להיות עבודה מורכבת, אחת כמה וכמה בתרחישים שבהם נדרשים לקדוח בבטון עברה וככל שקוטר הקידוח הולך ועולה. לכן על מנת להגיע לתוצאות הרצויות יש להזמין חברה מומלצת לקידוח בטון שנעזרת בכלי קידוח יהלום מתאימים וחזקים, שמבצעת את העבודה בסטנדרט גבוה של בטיחות ושירות ומתמחרת את הקידוחים באופן הוגן.

הקמת צוות ייעודי לקידוח בטון בחברת ׳פרו בטון׳ מאפשר לחברה להציע את שירותי קידוח הבטון באופן ממוקד תוך מתן יחס אישי לכל לקוח ותמחורים אטרקטיביים במיוחד.

צריכים לקדוח פתח למזגן, פתח לצינורות ביוב ומים, צינור אוורור או ניקוז? הזמינו חברה ייעודית לקידוח בטון שמציעה לכם שירות מקצועי ואדיב במסגרת מחירים אטרקטיביים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן