Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

פורינה ישראל: חטיפי DentaLife לחיות מחמד החטיפים החדשים של החברה אינם מיועדים רק לשם ההנאה. הם בנויים בצורה כזו שהאכילה שלהם אמורה לסייע לכלבים ולחתולים בניקוי אבנית מהשיניים שלהם. החטיפים לכלבים כוללים בתוכם עוף, סידן וויטמין D, ואלו החטיפים לחתולים מכילים סידן וטאורין. החטיפים לכלבים, כדאי לדעת, מתחלקים לשלושה סוגים בהתאם למשקל הכלב, ובחברה מספרים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פורינה ישראל: חטיפי DentaLife לחיות מחמד

החטיפים החדשים של החברה אינם מיועדים רק לשם ההנאה. הם בנויים בצורה כזו שהאכילה שלהם אמורה לסייע לכלבים ולחתולים בניקוי אבנית מהשיניים שלהם. החטיפים לכלבים כוללים בתוכם עוף, סידן וויטמין D, ואלו החטיפים לחתולים מכילים סידן וטאורין. החטיפים לכלבים, כדאי לדעת, מתחלקים לשלושה סוגים בהתאם למשקל הכלב, ובחברה מספרים כי החטיפים קיבלו את האישור של המועצה האמריקאית הווטרינרית לבריאות הפה. מהבדיקה שלנו אנו יכולים לספר כי גם החתול וגם הכלב שקיבלו את החטיפים המיועדים להם, נהנו לאכול אותם. עד כמה הדבר סייע לניקוי אבנית מהשיניים? אין לנו תשובה חיובית חד משמעית. ייתכן ויש צורך בהתנסות ממושכת כדי לקבל תוצאות ברורות יותר.

7.9-16.9 שקלים ל-40-142 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מתמחות.

צילום: יח"צ

 

Beyond meat: נקניקיות וכדורי "בשר"

החברה הרחיבה בחודשים האחרונים את קו המוצרים שלהם עם תחליפי בשר לנקניקיות ולכדורי "בשר". חלבון אפונה, ללא סויה, ללא גלוטן וללא רכיבים מהונדסים גנטית, הוא הבסיס, ממנו יצרו את אותם כדורי "בשר" כמו גם נקניקיות בטעם רגיל ובטעם איטלקי פיקנטי. הם מתאימים למי שאינו נרתע ממוצרים עם הצורה המוכרת של מוצרי בשר, ומחפש חוויה דומה ככל האפשר למקור. לשמחתנו, הנקניקיות נותנות לכך מענה – יש להם מרקם שמזכיר נקניקיות בשרניות, והתיבול שלהן טוב בשתי הגרסאות. הנקניקיות הרגילות התחבבו על הילדים במהירות. כדורי הבשר הפכו גם הם לדיירי קבע במטבח שלנו, הודות למרקם טוב ששומר על הצורה גם בתוך רוטב עגבניות, וטעם טוב שמשתלב עם הרוטב בו הם הוכנו.

עד 44.9 שקלים ל-290/400 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: Beyond meat

 

מייבלין ניו-יורק: LIFTER GLOSS

סדרת השפתונים החדשה של החברה מיועדת לא רק להוסיף צבע לשפתיים אלא גם לתת להם קצת יותר נפח. כיצד? שילוב של חומצה היאלורונית, המיועדת לספק הרמה ונפח לשפתיים. הסדרה כוללת שישה גוונים של ורוד, מפנינה, דרך ניוד וכלה בוורוד דובדבן. השפתון שניסינו קל למריחה, הוא משאיר שתפיים עם מידה טובה של לחות ללא דביקות, וצבע עם ברק. הנפח, עם זאת, לא השתנה באופן שיכולנו לשים אליו לב.

40 שקלים. להשיג בסופר-פארם ובפרפומריות נבחרות.

צילום: יח"צ

 

בודגאס בורסאו: ויניה בורחיה אדום

היקב הספרדי מייצר את היין האדום הזה, הנמכר באריזת קרטון, המכילה שלוש הליטר של יין ומגיעה עם ברז מובנה למזיקה. מדובר ביין מזן גרנאש, יין צעיר וקליל יחסית, שמתאים גם לחורף הישראלי שדומה יותר לקיץ. אריזת הקרטון קלה לנשיאה ולשימוש, כמו גם לאחסון במקרר או על המדף. העובדה כי ניתן לשתות את היין עד שלושה שבועות לאחר הפתיחה הופכת את המוצר לאידיאלי לשימוש ביתי ממושך.

109 שקלים ל-3 ליטר. להשיג בחנויות יין.

צילום: חברת שקד

 

כדאי לדעת

חברת Beko השיקה מכונות כביסה ומייבשי כביסה, המשלבים טכנולוגיה מיוחדת, שקיבלה את השם +Hygiene SteamCure. הטכנולוגיה מבטיחה חיטוי של עד 99.9% מהחיידקים והבקטריות מהבגדים.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן