Skip to content

שבת קרה: שני בני אדם אבדו הכרה עקב היפותרמיה

בשעות הצהריים נמצא מחוסר בית ללא הכרה בתל אביב ואחר הצהריים נמצא אחר ללא הכרה בדירתו בערד. שניהם סבלו מהיפותרמיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני בני אדם נמצאו היום (שבת) מחוסרי הכרה כשהם סובלים מהיפותרמיה. השניים פונו לבתי חולים במצב בינוני עד קשה. בשעה 12:40 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על גבר כבן 40 ששוכב מחוסר הכרה עם סימני היפותרמיה על ספסל ברחוב נווה שאנן בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.
הפרמדיקיות של מד"א נועם וייסבוך וימית אהרון פינק סיפרו: "הגבר שכב מחוסר הכרה על ספסל ברחוב כשהוא קר מאוד למגע והבגדים שלו ספוגים מים לאחר הגשם הרב שירד ביממה האחרונה. ביצענו בדיקות רפואיות וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי חימום והמשך ביצוע פעולות החייאה".

צילום: דוברות מד"א

בשעה 16:31, כשלוש שעות אחרי כן, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על גבר מחוסר הכרה עם סימני היפותרמיה בדירה בערד. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום טיפלו בגבר בן 89  עם סימני היפותרמיה כשהוא שרוי במצב בינוני עד קשה ופינו אותו לבי"ח סורוקה גבר בן 89 במצב בינוני-קשה. פרמדיקית מד"א ירדן מאדר סיפרה: "כשנכנסנו לדירה ראינו את הגבר שוכב בהכרה מעורפלת כשהוא קר מאוד למגע. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חימום, נוזלים וטיפול תרופתי. עטפנו אותו בשמיכה מיוחדת ששומרת על חום גוף ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו יציב."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן