Skip to content

איך חברת נקי בלחץ מסירה את הכתמים

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החיים המודרניים נוחים מאוד, אבל מגיעים עם תג מחיר שאי אפשר להתעלם ממנו: המון לכלוך. כתמי שמן, פיח, עובש ואבק שהצטבר מכערים מאוד קירות של מבנים, משטחים מסוגים שונים (למשל רצפת חניון) ומקומות נוספים. עוד מקור לכתמים עיקשים הוא לשלשת יונים, ואפשר להוסיף לרשימה גם גרפיטי (כשלא מדובר ביצירת אמנות אלא בטקסט בוטה או סתם ונדליזם).

המכנה המשותף לכל הכתמים הנ"ל הוא הקושי הממשי להיפטר מהם – אלא אם כן מפקידים את המשימה בידי חברת נקי בלחץ.

הכוח העצום של מים בלחץ גבוה

ה"סוד" של חברת נקי בלחץ פשוט: ניקוי בלחץ מים גבוה. מים הם באופן כללי אחד החומרים העוצמתיים ביותר בטבע, וכשהם פורצים החוצה ממקום צר שבו הם דחוסים בלחץ גבוה, הם מקבלים תוספת כוח – ויכולים להעלים כל כתם, כולל אלה העיקשים ביותר.

איפה אפשר להשתמש במים בלחץ גבוה?

ניקוי בלחץ מים הוא הפתרון הנכון למצבים רבים. בין הכתמים שאותם אפשר להסיר, כך שלא יישאר להם שום זכר, ניתן לציין את הפיח, השמן, החלודה, צואת היונים, הגרפיטי הלא רצוי, אבק, עובש וגם צבע מתקלף, בוץ ועוד.

פעולת הניקוי מתאימה לקירות חיצוניים, חזיתות מבני מגורים ומבנים מסחריים, גגות, מדרכות, חניונים, גינות שעשועים וחומות אבן.

צילום: FREEPICK

הניסיון שמבטיח מקסימום ניקיון

זרם המים שמתפרץ מהמכונה הייעודית שבעזרתה מתבצע ניקוי זה חזק במיוחד. בהתאם חשוב מאוד לבצע ניקוי קירות בלחץ מים רק עם חברה בעלת ניסיון רב – משום שעוצמה רבה מדי עלולה לגרום נזק לקיר (או לכל מקום אחר שזקוק לניקוי יסודי). אנשי מקצוע ותיקים ומיומנים יודעים לבחור נכון את עוצמת הזרם וגם את טמפרטורת המים בהתאם לסוג הכתם ומאפייני המשטח, כשלמשל יש הבדל בין אבן ירושלמית לבטון, ובין שני אלה לגרנוליט.

היתרונות של ניקיון בעזרת לחץ מים גבוה

היתרון הראשון של ניקוי קירות, חניונים, גגות ועוד מרחבים בעזרת מים בלחץ גבוה הוא כאמור היכולת להעלים כתמים קשים. חשוב לציין כי לא "רק" שהכתם נעלם, אלא שגם לא יישאר שום סימן לכך שהיה כתם. יתרון שני הוא מהירות הביצוע של העבודה, וכך למשל אם נדרשת הסרת גרפיטי פוגעני ממוסד ציבורי באופן מידי, המים בלחץ הגבוה יספקו את המענה האופטימלי.

עוד יתרון משמעותי הוא בהיבט האקולוגי. בזכות עוצמת המים אין צורך להשתמש בכימיקלים, שכידוע עלולים להיות בעייתיים – גם לסביבה וגם לבני האדם שנמצאים באזור.

ציוד משוכלל ומיומנות תפעול מרבית

עבודות כגון ניקוי אבן ירושלמית בלחץ מים מחייבות כאמור קודם כל ניסיון. מרכיב הכרחי שני הוא מכונה ייעודית ומשוכללת שמאפשרת הגעה לטמפרטורה הרצויה וללחץ המים המדויק. בנוסף, רצוי שהצוות יהיה מיומן בתפעול המכונה כך שמלאכת הניקיון תושלם בזמן קצר ככל האפשר. עם חברת נקי בלחץ אפשר לסמן V על כל המרכיבים הנ"ל – ולדעת שכל הכתמים הדוחים ייעלמו כלא היו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן