Skip to content

למה המכרסמים נכנסים לבתים בחורף יותר מבקיץ

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בתים רבים סובלים מכניסה של מכרסמים שונים בזמן החורף, כאשר ההיגיון הבריא אומר שהם יוצאים מהמחילות בעונת הקיץ ולא בחורף. אז למה בכל זאת הם מגיעים אליכם בעונה הגשומה? יש לכך הסבר מאוד פשוט ועליו נדבר כעת.

הבית הוא מקור החמימות למכרסמים

הסיבה שמכרסמים נכנסים לבתים יותר בחורף מאשר בקיץ נובעת מהעובדה שהם מחפשים מקום חמים ונעים לשהות בו כדי לעבור את תקופת החורף הקרה. הבית שלכם הוא בדיוק המקום הזה שמספק חמימות, אוכל, מים וכל מה שהם זקוקים כדי לשמור על עצמם וגם כדי להתרבות. בגלל עובדה זו, הרבה פעמים אנשים מוצאים חולדות בבניין או עכברים בכל מיני כוכים בבית.

איך תזהו שיש אצלכם עכבר או חולדה בבית או בבניין?

חולדות ועכברים ובמיוחד יחידים מהם, יודעים להסתתר טוב בבית וברוב הפעמים הם יצאו החוצה בשעות הלילה, כאשר הבית שקט וחשוך, כך שסביר שיהיה לכם קשה לזהות אותם. איך בכל זאת תוכלו לדעת האם הם מסתתרים אצלכם בבית? יש מספר סימנים אופייניים שיעזרו לכם בכך.

זיהוי קקי של עכבר בתוך הבית

אחד הסימנים המובהקים שיש לכם עכבר או חולדה בבית הוא הגללים שלהם. זיהוי צואה של עכברים וחולדות יאפשר לכם לדעת בוודאות שהם נמצאים אצלכם וגם לדעת האם מדובר על עכבר או חולדה יחידים או שיש אצלכם משפחה שלמה של מכרסמים. מדובר על גללים קטנים וחומים בגודל של אפונה מוארכת. אצל העכבר מדובר על גללים קצרים ואצל החולדה מעט יותר ארוכים ועבים. ככל שהכמות גדולה יותר, זה יעיד על כך שיש מספר מכרסמים.

צילום: FREEPICK

פריטים או אוכל עם כרסום בבית

עוד סימן שעשוי להעיד כי יש לכם עכברים או חולדות הם סימני כרסום גם על אוכל או פירות נשארו על השולחן וגם של חפצים בבית כמו הצד האחורי של הספה בסלון או כרסום של חוטי החשמל. אם ראיתם סימני כרסום, יכול להיות שיש לכם חולדה או עכבר בבית ויש להזמין הדברת עכברים באופן בהול.

איך ניתן למנוע כניסה של עכברים וחולדות לפני שמגיע החורף?

חולדות ועכברים מגיעים אליכם הביתה מבחוץ ובמיוחד מאזור הביוב, שם הם אוהבים מאוד להסתתר. על מנת למנוע הגעה של חולדות ועכברים בחורף, מומלץ מאוד להזמין כבר בעונת הסתיו, עוד לפני שמתחיל הגשם והקור, הדברת חולדות בביוב מחברה מקצועית. הדברה זו חשוב לבצע אחת לשנה גם בבתים פרטיים וגם בביוב של בניינים. ואם כבר בבניינים עסקינן, מומלץ תמיד לבדוק גם את אזור המקלט במידה וקיים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן