Skip to content

מומחי שיש בטיפים לבחירת שיש למטבח

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משפצים את המטבח? מחפשים את השיש הבא שלכם? הגעתם למקום הנכון, אנחנו ננסה לסייע לכם בנושא. במאמר הבא נציג בפניכם את הטיפים הכי חמים לבחירת שיש למטבח, ננסה להתאים לכם את המטבח האיכותי ביותר ונסביר למה חשוב לחתום על הצעת מחיר מסודרת.

לפניכם עצות מעשיות לבחירת שיש למטבח שנכתבו מתוך ניסיון ובהשתתפות של חברות ׳שיש אגם׳ וכן ׳שיש אלחי׳.

צילום: 123rf

שלב ראשון – הגדירו את הצרכים

יש מגוון סוגים של שיש שלכל אחד מהם יש את התכונות שלו, היתרונות והחסרונות. יש שיש מאבן טבעית ולעומת זאת שיש פורצלן שהוא שיש סינטטי לחלוטין. לכן, אתם צריכים להגדיר קודם מה הצרכים שלכם מהשיש. אם אתם כאלה שמבשלים בשיש לעיתים תכופות אתם זקוקים לשיש חזק שגם עמיד בפני חום וגם בפני שריטות.

באופן כללי נגדיר זה כך, אם אתם לא נוהגים להשתמש בשיש שלכם לעיתים תכופות, תוכלו בהחלט ללכת על שיש יפה ופחות עמיד. אם אתם מבשלים במטבח לא מעט, שיש סינטטי הוא הפתרון המושלם עבורכם, תוכלו בהחלט ללכת על משטחי פורצלן או קוורץ כמו שיש קיסר המבוקש והנפוץ שנחשב לחזק ועמיד למדי וקל לתחזוקה.

כמובן שיש דגמים עמידים עוד יותר אך חשוב להבין את אופן השימוש שלכם במטבח. האם אתם משתמשים בתחתיות או רוצים להניח סיר חם ישירות על השיש בלי לפחד שיקרה לו נזק, ולא פחות חשוב – האם אתם מוכנים לשלם עבור כך פרמיה יקרה.

שלב שני – העיצוב

במיוחד אם אתם מתכוונים לרכוש שיש סינטטי, כדאי שתדעו שיש מגוון פשוט מטורף של עיצובים. תוכלו לרכוש שיש בהיר, כהה, שיש מבריק, שיש מט, טקסטורות שונות ועוד.

הצעה שלנו, או שתיקחו מעצב פנים או שתרכשו שיש בצבע ניטרלי שיתאים לכל מטבח. אחרת, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם שיש שאתם לא מתחברים אליו וזה דיי מבאס, לאור העובדה שלא מחליפים שיש בכל יום. אם אתם מרגישים שאתם לא מצליחים להחליט, קחו את הזמן היוועצו ביועצים של חנויות שיש מוכרות שמחזיקות במגוון דגמים. זה עדיף מאשר לבחור שיש לא מתאים.

שלב שלישי – התקציב

אם אתם משפצים את הבית והמטבח הוא רק חלק קטן מהשיפוץ, אתם חייבים לוודא מראש מה התקציב שאתם יכולים להקצות לשיש. השוק מוצף במגוון רחב של סוגים במחירים שונים ואם לא תקבעו את התקציב לשיש מראש אתם עלולים לחוות עוגמת נפש ולהוציא אנרגיה רבה על סוגים של שיש שאתם לא יכולים לרכוש. זו בדיוק הסיבה שבגינה אנחנו ממליצים לכם לברר מחירים מראש, על כך נדבר מיד.

שלב רביעי – קחו הצעות מחיר

לאחר שמבינים מה רוצים ומה המחירים הגיע הזמן לקחת כמה הצעות מחיר. ראשית, בדקו את המחירים בעצמכם במחירון המומלץ לצרכן. כיום אין חברה שמכבדת את עצמה שלא מציגה מחירון מומלץ כזה. בדקו כמה עולה השיש שאתם רוצים למטר רבוע ובדקו מה המחיר כולל התקנה. לאחר מכן, קחו כמה הצעות מחיר ובדקו איזו מהן הכי משתלמת עבורכם. אגב, הצעת המחיר צריכה להיות מסודרת וברורה ואם זה לא המצב, אל תסגרו עם החברה הזו, זה עלול להעיד על המקצועיות שלה.

שלב חמישי – בחרו חברה מקצועית

זכרו שאתם לא רוכשים מוצר ליום או יומיים, אתם רוכשים שיש שהולך לשרת אתכם לאורך שנים. לכן, אנחנו ממליצים לבחור בחברה מקצועית, מנוסה וותיקה. קראו את חוות הדעת על החברה ובדקו מה לקוחות קודמים חושבים עליה. בסופו של דבר, אתם צריכים לסמוך עליה בעיניים עצומות שהיא תספק לכם את השיש בזמן ותבצע עבורכם התקנה סופר מקצועית.

אם אתם מרגישים שנציג החברה לא מספק לכם הסברים ואתם לא מקבלים תשובות לכל השאלות שלכם, אנחנו ממליצים לכם להמשיך בחיפושים אחר חברה אחרת. ברוב המקרים, אם ככה זה מתחיל, זה עשוי להעיד לא פעם גם על ההמשך.

שלב שישי – ודאו שיש אחריות

רגע לפני שאתם רוכשים את השיש, ודאו שיש עליו אחריות. אנחנו ממליצים לכם לרכוש את השיש מחברה שלא חוששת לתת אחריות ארוכה על השיש שלה. מעבר למה שהאחריות כוללת, בדקו מראש מה היא לא כוללת. באופן כללי נוכל לומר שאם עשיתם שימוש לא נכון בשיש, למשל הנחה של סירים רותחים על שיש שלא עמיד בפני חום, האחריות לא תהיה בתוקף.

האחריות צריכה להיות כפולה. מצד אחד של היצרן ומצד שני של המתקין.

שלב שביעי – חותמים על הצעה מסודרת

אתם לא יוצאים לדרך בלי לחתום על הצעת מחיר מסודרת מטעם החברה שממנה החלטתם לרכוש את השיש שלכם. הצעת המחיר צריכה לכלול את סוג השיש שהזמנתם, את המידות, את העלות הסופית כולל מע"מ, את האחריות על העבודה ואת ההתחייבות לזמנים. בנוסף ודאו שהצעת המחיר כוללת בבירור את שם בית העסק ומספר הטלפון שלו.

חשוב לציין – שימו דגש חזק על העניין של הזמנים והעמידה בהם. אתם לא רוצים להזמין שיש ובסוף לגלות שהחברה מתמהמהת עם האספקה שלו, זה עלול לפגוע לכם בלו"ח זמנים של השיפוץ. לכן הקפידו על זה שהצעת המחיר תכלול סעיף שמתייחס לזמנים ומה קורה במידה והיא לא עומדת בהם.

לסיכום, אין ספק שבחירה של שיש למטבח היא פרויקט מורכב ובמיוחד לאור ההיצע הגדול והסוגים השונים, אנחנו ממליצים לכם ליישם את הטיפים שהבאנו על מנת לצלוח את הפרויקט בהצלחה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן