Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

נטורליפ: שפתוני לחות בטעמי פירות את ההתייחסות לשפתונים הללו כדאי לחלק לשני חלקים – התפקוד שלהם והטעם שלהם. הראשון היה מספק לכל הדעות – יש להם מרקם נעים, קל למרוח אותם, והם מוסיפים כמות טובה של לחות שנשארת על השפתיים לאורך מספר שעות. אם השפתיים שלכם אינן סובלות מיובש משמעותי או סדקים, אלה יתנו מענה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נטורליפ: שפתוני לחות בטעמי פירות

את ההתייחסות לשפתונים הללו כדאי לחלק לשני חלקים – התפקוד שלהם והטעם שלהם. הראשון היה מספק לכל הדעות – יש להם מרקם נעים, קל למרוח אותם, והם מוסיפים כמות טובה של לחות שנשארת על השפתיים לאורך מספר שעות. אם השפתיים שלכם אינן סובלות מיובש משמעותי או סדקים, אלה יתנו מענה לצורך בתוספת של לחות. הטעם שלהם – אבטיח, דובדבן או תות – הוא משהו שלא כל אחד יאהב, כמובן. חובבי הפירות בינינו שמחנו על השילוב, ואמרו שהטעם לא היה סינטטי במיוחד. למרות זאת, עם של פירות בשפתון לחות זה לא משהו שכל אחד יאהב. הרכיבים כוללים, בין השאר, ויטמין E, והם היפואלרגניים.

עשרה שקלים ליחידה, 24.8 שקלים לשלישייה. להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת של מכבי, כללית ומאוחדת.

צילום: טל אזולאי

 

דומינו'ס פיצה: פיצה סיציליאנית

אנחנו רגילים להזמין פיצות עבות מפיצה האט ואת הדקות יותר מדומינוס פיצה. עכשיו גם דומינוס מציעה פיצה עבה, בגרסה שההשראה שלה היא שילוב של סיציליה ואמריקה. מה מקבלים כאן? בצק המחמצת, המשמש להכנת הפיצה, עובר התפחה במשך מספר שבועות. הוא נהיה עבה למדי באפייה, אבל הוא אינו כל כך קריספי מבחוץ כמובטח, אלא בעיקר בשוליים. יש לו מרקם אוורירי במידה ולא שמנוני, לשמחתנו. בבסיס הפיצה של מעט חמאת שום, עובדה המורגשת היטב בטעם. מה עוד מורגש? מתקתקות מפתיעה המגיעה מכיוונו של הרוטב, אנו מעריכים. הפיצה היא גיוון מעניין וגם טעים, אבל קחו בחשבון שהיא יותר קטנה מפיצה משפחתית, עובדה שגם עובי הפיצה לא מצליח לאזן.

74.9 שקלים לפני מבצעים. להשיג בסניפי הרשת וב-https://www.dominos.co.il.

צילום: דן פרץ

 

סטראבקס מבית נסטלה: Breakfast Blend

תערובת הקפה החדשה של המותג אמורה להתחבר לארוחת הבוקר שלנו, אם מתייחסים לשם שלה באופן מילולי. האם זה בגלל שלטעם הקפה יש "פרופיל טעם הדרים", לפי החברה וחדי החך? ככל הנראה זו אינה הסיבה, אלא מידת חמיצות ומרירות עדינה יחסית, עם עוצמה בדרגה 7. עוצמה טובה, אלא אם כן לא ישנתם טוב בלילה – אז תגלו שאתם צריכים קפה חזק יותר. אנחנו, אגב, זיהינו טעם עדין ומעט אגוזי בקפה ששתינו.

עד 22.9 שקלים ל-10 יחידות. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: סטודיו אסם

 

Dorco: סכין גילוח לנשים

במקביל לשדרוג שעוברת הידית של הסכין הגברית, משיק המותג הקוריאני לראשונה סכין שכל כולה מיועדת לנשים. Dorco For Her משלבת שישה להבים העשויים מפלדת אל חלד, המעוצבת באופן שמצליח להתאים את עצמו למבנה הגוף הנשי. הסכין עצמה חדה כמתבקש, ומצליחה לגלח את השערות מבלי לגרום לגירוי של העור, גם בזכות השילוב של שמן ארגן, שמן אבוקדו ואלוורה בפס הסיכוך הכפול של הסכין. הידית עצמה גם היא נוחה יחסית. כל זה, בשילוב המחיר הנמוך יחסית, הופך את הסכין הזו למומלצת במיוחד.

29 שקלים לידית עם סכין, 38 שקלים לרביעיית סכינים, 125 שקלים לידית ו-12 סכינים, כולל משלוח עד הבית. להשיג ב-MyDorco.co.il.

צילום: יח"צ

 

אלונה שכטר: שמן גוף בריח אכילאה

שמן הגוף החדש של המותג משלב בתוכו שמן גרניום, שמן ורדים, שמן זרעי ענבים, שמן יסמין, שמן נר הלילה, חומצת גמא, שמן עשב לימון ושמן שקדים. כל אלה ביחד אמורים לעזור לגוף להתמודד טוב יותר עם בעיות שונות, בעיקר עם יובש, ולהפוך אותו לרך וגמיש יותר. במבחן המציאות הוא עשה עבודה טובה בהוספה של לחות, מבלי להשאיר תחושה שמנונית על העור. יש לשמן מרקם מצוין וריח נעים של אכילאה, ולאורך זמן העור נותר נעים וגמיש.

119 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג ב-www.alonashechter.com.

צילום: אורי גרון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן