Skip to content

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התמודדות עם התמכרות לחומרים מסוכנים, היא התמודדות יומיומית. האנשים שסובלים ממחלה וגם בני המשפחה והחברים הקרובים נמצאים במעין מעגל קסמים שקשה מאוד לפרוץ אל האם מקבלים עזרה חיצונית. במידה בלתי מבוטלת, החשיבות של תהליך עבודה מסודר היא דווקא בפנייה לעזרתם של גורמי מקצוע חיצוניים כמו אנשים מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס. אשר יכולים לסייע לכם לתכנן את תהליך הטיפול הנכון ביותר לצרכים שלכם, ולמנוע את סכנת החיים שאתם נמצאים בו.

מה הן התמכרויות משולבות?

התמכרויות משולבות הן התמכרויות שבהן יש אלמנטים של תלות במגוון רחב של חומרים והתנהגות שאינה עומדת בקנה אחד עם חשיבה של אדם בוגר, אחראי ועצמאי. גם אם אתם יודעים שאתם לא אמורים להשתמש בסמים או שאתם מבינים שיש לכם צורך לעבור תהליך גמילה מהימורים, ברור לכם שאתם מסובכים עד צוואר ואתם לא באמת מצליחים למצוא את הפתרון הנכון ביותר לצרכים שלכם ללא ליווי מקצועי של צוות מיומן.

מדוע הן כל כך מסוכנות?

הסכנה בבעיות התמכרות כמו בעיית התמכרות לאלכוהול, המשולבות בעוד מגוון התנהגויות מסוכנות אחרות, היא הידרדרות מהירה. קשה מאוד לשלוט בחיים שלכם ואתם מוצאים את עצמכם כל הזמן במאבק על תנאי החיים ועל איכות החיים. ולפעמים המשמעות היא גם שיש לכם קושי בשיפוט המציאות אשר מגביל אתכם בבחירת החלטות. זאת אומרת שאם אתם לא יודעים איך להתנהל בתוך הסיטואציה, אתם עלולים לפגוע במצב הבריאותי והנפשי שלכם בצורה מאוד מסוכנת ומאוד בעייתית.

צילום: צוות ויקטוריה רנסנס

מה צריך לעשות כדי לתת סיוע מידי למכור?

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם בעיות התמכרות משולבות, היא על ידי פנייה לקבלת עזרה. מוסד גמילה הוא המקום שבו אתם יכולים גם לצבור כלים וקישורים אבל גם לבנות את החיים שלכם מחדש על בסיס ניתוק מלא מתוך הסביבה המסוכנת, ועל בסיס קבלת כלים שיעזרו לכם לקחת החלטות נכונות יותר ברגע האמת. נכון, זה תהליך מורכב מאוד והוא דורש מכם תעצומות נפש אדירות.

אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת ויקטוריה רנסנס יכולים לעשות את הכל כדי לאפשר לכם לקבל את איכות החיים והבריאות שאתם רוצים וצריכים לייצר לעצמכם, בשביל להבטיח שאתם עוברים בשלום את ההתמודדות עם בעיית הגמילה. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם אנשי הצוות המקצועיים של החברה שלנו, ניתן לפנות לטלפון מספר 1800205077.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן