Skip to content

צה"ל תקף מטרות ברצועת עזה

בתגובה לירי הרקטות לעבר הים מול גוש דן, הותקפו מטרות חמאס בצפון הרצועה ובדרומה. דווח על נזק למבנים ללא נפגעים בנפש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צה"ל תקף הלילה (ראשון) מטרות חמאס ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטות אתמול לישראל. על פי הודעת צה"ל התקיפה מהאוויר בוצעה בחאן יונס, ושורת מטרות במתחם לייצור רקטות, וטנקים תקפו עמדות צבאיות של חמאס בגבול הרצועה. לא דווח על נפגעים בתקיפה. כלי תקשורת של חמאס, ערוץ אל-אקצא, דיווח כי לוחמי הארגון ירו שני טילים נגד מטוסים מסוג sam7 לעבר כלי הטיס שביצעו את התקיפה. דובר צה"ל לא התייחס לכך בהודעתו. לפי דובר צה"ל מטוסי קרב ומסוקי קרב תקפו סדרה של מטרות במתחם לייצור רקטות של ארגון הטרור חמאס.  בנוסף, טנקים תקפו עמדות צבאיות של ארגון חמאס בגבול רצועת עזה. עוד הוסיף דובר צה"ל כי היקף היעדים וסוג המטרות הותקפו בתגובה לירי הרקטות הבוקר מרצועת עזה לחופי הים התיכון, מערבית לגוש דן.

צילום: רשתות חברתיות ערביות (לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)


צילום: דובר צה"ל

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר הבוקר בפתח ישיבת הממשלה: "חיל האוויר תקף הלילה סדרה של מטרות במתחם לייצור רקטות של חמאס בחאן יונס. בנוסף, צה"ל תקף שורה של עמדות חמאס בגבול הרצועה. המתקפה הזו היא בתגובה לירי הרקטות אתמול מרצועת עזה לחופי הים התיכון. אני רוצה להבהיר פה משהו – כל סיפורי הברקים והרעמים של חמאס, שחוזרים על עצמם חורף אחר חורף, לא רלוונטיים יותר. מי שמכוון טילים לעבר מדינת ישראל – נושא באחריות".
על פי וכנות החדשות  הפלסטינית WAFA , הותקפו מטרות בבית חנון שבצפון הרצועה ובשטחים פתוחים, בבית להייא ובחאן יונס שבדרום הרצועה. גם על פי הפרסום הרשת, נרשמו נזקים אך לא היו נפגעים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן