Skip to content

בן 4 נהרג מכדור טועה בגן שעשועים

הילד שיחק בגן בביר אל מכסור, ירי שנערך כ-300 מטר משם לעבר אדם או חפץ פגע בו הורגו. עדי ראייה סיפרו שלמקום הגיע רכב שממנו ירדו אנשים חמושים שפתחו בירי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

ילד בן 4 נהרג הבוקר (חמישי) מירי כדור טועה בעת ששהה בגן שעשועים בכפר  ביר אל מכסור ממזרח לשפרעם. לדברי המשטרה הירי נערך במרחק של 300 מטר מהגן והיורה נמלט. כוחות משטרה ומסוק סורקים אחריו. ממד"א נמסר כי בשעה 12:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על ילד מחוסר הכרה בביר אל מכסור. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיע והעניקו טיפול רפואי לפעוט כבן 3 מחוסר הכרה  ללא דופק ונשימה, עם פציעה בגופו.
החובשים יאפא גדיר ואחמד אבו אלהיגא מסרו כי מצאו את הילד מחוסר הכרה בגן המשחקים עם פציעות חודרות, כשהוא ללא דופק ולא נושם. "מיד התחלנו בטיפול רפואי ויחד עם הפרמדיקים בניידת טיפול נמרץ פינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי", נמסר.

אזור גן השעשועים (צילום: משטרת ישראל)

ועוד הוסיפו החובשים: "במקום הייתה המולה גדולה. הילד שסבל מפציעות חודרות ומדממות בגופו שכב מחוסר הכרה בגן המשחקים כשהוא ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בטיפול רפואי ויחד עם הפרמדיקים בניידת טיפול נמרץ פינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי". מבית החולים רמב"ם נמסר כי לצערנו הרב נקבע מותו של הפעוט בן ה 3 שנפגע מירי בביר אל מכסור. ראש המועצה המקומית ביר אל-מכסור חאלד חג'יראת סיפר לתקשורת כי עדי ראייה סיפרו שלמקום הגיע רכב שממנו ירדו אנשים חמושים שפתחו בירי. "הם ככל הנראה כיוונו לעבר רכב שטח או ציוד שהיה בשטח, והילד שהיה על נדנדה נפגע משני כדורים בפלג גופו העליון", אמר חג'יראת והוסיף כי  ביישוב יש כעס וזעם ואני מקווה שיגיעו לאותם רוצחים."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן