Skip to content

חשד: זוג הורים נעצרו לאחר שנמצא כי מות תינוקם בן 6 שבועות נגרם משבר בגולגולתו

סנגור האב: "מדובר במקרה טרגי, של זוג הורים שאוהבים מאוד את ילדיהם וכואבים מאוד את מותו הפתאומי". סנגור האם: "מדובר באם מסורה לילדיה. היא נמצאת במצב קשה לאור האירוע הטראומתי"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המשטרה אמש (חמישי)  זוג הורים תושבי השפלה, במסגרת חקירת נסיבות מותו של בנם הפעוט בן 6 שבועות. שוטרי תחנת רחובות  פתחו אתמול בחקירה לאחר קבלת דיווח על פעוט בן 6 שבועות  שנמצא ללא רוח חיים, כאשר נמצא במהלך האבחון הרפואי בבית החולים חשד לשבר בגולגולתו.  המשטרה עצרה את ההורים לחקירה, לצד ביצוע הליך נתיחה לקבלת ממצאים ואבחון רפואי מקיף. בית המשפט בימ"ש בפתח תקווה קבע במהלך דיון חסוי, צו אסור פרסום פרטי החקירה למשך 7 ימים על פרטי עד תאריך 12.1.22. היום הובאו ההורים לבית משפט השלום בפתח תקווה ובתום דיון שנערך בדלתיים סגורות, תחת צו איסור פרסום ועל מנת לא לחשוף את זהות הקורבן, קבע בית המשפט את הארכת מעצרם של השניים עד יום שני תאריך 10.1.22.

מעצר (צילום ארכיון: משטרת ישראל)

עורך דין רן אלון שמייצג את האב מטעם הסניגוריה הציבורית מסר כי "מדובר במקרה טרגי, של זוג הורים שאוהבים מאוד את ילדיהם וכואבים מאוד את מותו הפתאומי והטראומתי של בנם התינוק. במקרה זה, צריך להיזהר מלקפוץ למסקנות נחפזות מהתחום הפלילי בטרם התקבלו ממצאים מהמכון לרפואה משפטית לגבי נסיבות המוות". עורך דין גל וולף שמייצג את האם מטעם הסניגוריה הציבורית אמר: "מדובר באם מסורה לילדיה. היא נמצאת במצב קשה לאור האירוע הטראומתי שפקד את המשפחה. אנו נמתין שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם וההורים ישוחררו לביתם כדי להתאבל על מות בנם."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן