Skip to content

החנות הראשונה והיחידה בישראל שתמכור סיפרי אמן נפתחת ביפו

מגזין III יפו יפתח ב20.1.22 חנות ספרים של ספרי אמן מקומיים לצד ספרי אמנות ותיאוריה של הוצאות מקומיות. בחנות יתקיימו מפגשים עם אמנים, השקות ספרים ואירועים נוספים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשנים האחרונות הוצאות לאור מיוחדות ברחבי העולם מתמקדות יותר ויותר בספרי אמן ומספר הולך וגדל של ירידים מיוחדים לספרי אמנות מתקיימים בין היתר בניו יורק, ברלין, לונדון, פריז, טוקיו, לוס אנג'לס וגם בתל אביב וירושלים. מגזין III  יפו מצטרף למגמה העולמית ומקדיש חנות ייעודית אשר תשרת אמנים מקומיים ואת הקהל הרחב.

צילום: נועם פריסמן

"בחנות ניתן יהיה למצוא ספרי אמן שהם אובייקטים אמנותיים העומדים בפני עצמם ממש כמו כל עבודת אמנות, ספרים שהם סקירה עמוקה ורחבה של עבודת האמן, ספרים המלווים פרויקט מסוים או תערוכה וספרים שהם פרויקט עצמאי העומד בפני עצמו. יש אמנים שיצירת ספר אמן היא דרך פעולה עבורם ויש מי שזהו פרויקט חד פעמי בשבילו" מסבירה כרמית גלילי מנהלת מגזין III. בחנות מוצגים ספרים שנוצרו על ידי אמנים לאורך תקופות שונות. בין היתר ימכרו בחנות ספרים של דנה אריאלי, גרי גולדשטיין, יהושע (שוקה) גלוטמן, נועה יפה, מרב סלומון, אלי פטל והגר ציגלר.

החנות ממוקמת מול חלל התצוגה של מגזין III יפו, ברחוב עולי ציון 17 והיא חלק אינטגרלי מפעילותו. מגזין III יפו, חלל לתצוגת אמנות, משמש כשלוחת קבע של מגזין III מוזיאון לאמנות עכשווית משטוקהולם, שוודיה. התוכנית המגוונת של מגזין III יפו כוללת אמנים עכשוויים מקומיים ובינלאומיים כאחד. מאז שהוקם בשנת 2018 הוצגו בחלל תערוכות יחיד של חיים סטיינבך, שילה היקס, קוסימה פון בונין, טל ר. ומאיה אטון. מחירי הספרים ינועו בין 50 ש"ח ל-300 ש"ח.

"מגזין III יפו ספרים" עולי ציון 17, יפו תל אביב, טל. 03-9499200

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן