Skip to content

בית שמש: בעל כלבים זעם על הווטרינרית והצית את משרדה

ווטרינרית העירייה החליטה להוציא מרשות צעיר את כלביו ולא הסכימה להשאירם ברשותו. על פי החשד הוא ריסס כתבות נאצה בגנותה ושרף את משרדה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הצהרת תובע הוגשה היום (רביעי) כנגד תושב בית שמש לפיה מואשם הצעיר בהצתת משרד וטרינרית העיר וריסוס כתותבת בגנותה. פרקליטות המדינה צפויה להגיש בימים הקרובים את כתב האישום. על פי החשד הצעיר בשנות ה-20 לחייו הצית והשחית את משרד הווטרינרית כנקמה על החרמת כלבים שהיו ברשותו. לפני כחודש הגיעה הווטרינרית אל בית הצעיר והחליטה להחרים מרשותו את כלביו. הצעיר ביקש וניסה להניע אותה מלקיחת כלביו וכשזה לא עלה בידיו, הגיע אל משרדה, הצית את המבנה וריסס גם כתובת גנאי בגנותה.

צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל

בבוקר יום שבת לפני כחודש התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על שריפה במבנה בו ממוקם משרדה של הווטרינרית. כוחות כיבוי האש שהוזעקו למקום השתלטו על האש וכיבו את הלהבות. שוטרי תחנת בית שמש שהוזעקו למקום פתחו בחקירה. במהלך החקירה, החוקרים התחקו אחר זהות החשוד במעשה, תושב בית שמש בשנות ה-20 לחייו, ולאחר שנעצר הוא הועבר לחקירה במשטרה ומעצרו הוארך בבית המשפט מעת לעת.
כאמור, מחקירת המקרה עלה כי בין החשוד במעשה והווטרינרית התעוררה מחלוקת על רקע עבודתה ותפקידה, זאת לאחר שהחרימה מרשותו את הכלבים. פי החשד החשוד הגיע אל מחוץ למשרדה, ושם ריסס כתובות בגנותה וגרם לשריפה במקום שהובילה לנזק למבנה ותכולתו (ללא נפגעים). לאחר המעשה החשוד נמלט מהמקום. הוא נעצר ומעצרו הוארך עד היום. המשטרה בקשה היום מבית משפט השלום בירושלים להאריך מעצרו עד תום הליכים. בית המשפט נענה והאריך את מעצרו ב-5 ימים נוספים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן