Skip to content

מתחת לרדאר – נתניהו ניהל מגעים עם הפרקליטות על עסקת טיעון

בחשאיות מוחלטת ניהל ראש הממשל לשעבר מגעים עם הפרקליטות לפיהם יודה בעסקת טיעון בתיק האלפים אך יורשע ללא מאסר וקלון. הפרקליטות סירבה והמגעים התפוצצו. בפרקליטות מגיבים לפרסום כי "כעניין של מדיניות, אנחנו לא מגיבים לשאלות על שיחות עם סנגורים, בין שהיו כאלה ובין שלא"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
NETANYAHU MENDELBLIT
צילום: עמוס בן גרשום לע"מ

במהלך השבועות האחרונים התנהלו מגעים בין ראש הממשלה לשעבר נתניהו לבין פרקליטות המדינה על עסקת טיעון ואלו התפוצצו על רקע דרישת נתניהו שהענישה לא תכלול מאסר וקלון, כך פרסם לראשונה היום (רביעי) העיתונאי בן כספית במעריב. על פי הפרסום התנהלו מגעים בין נתניהו לפרקליטות על עסקת טיעון לפיה יודה ראש הממשלה בתיק האלפים ובתמורה יקבל חנינה. העסקה התפוצצה, כך על פי הפרסום, מאחר ונתניהו סירב לענישה שתכלול מאסר וקלון. כספית כתב כי הרקע למגעים הייתה הערכת נתניהו כי מנדלבליט  שמסיים את תפקידו בסוף החודש הזה (ינואר 2021), מעוניין לסיים עם 'שולחן נקי' ולכן בלחץ הזמנים יאות לעסת טיעון.
מפרקליטות המדינה נמסר למגפון כי "כעניין של מדיניות, אנחנו לא מגיבים לשאלות על שיחות עם סנגורים, בין שהיו כאלה ובין שלא. למען הסר ספק, אין בכך לאשר או להכחיש דבר ממה שנטען". יצוין כי עם זאת הפרקליטות לא הכחישה את הפרסום. מטעם משפחת נתניהו לא נמסרה כל תגובה עד לפרסום ידיעה זו.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן