Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש עלהמדף

נטסטפ: מדרסים בהתאמה אישית כל מדרס מקצועי נעשה בהתאמה אישית – החידוש שמביאה החברה החדשה טמון באפשרות לעשות את הכל מרחוק, אונליין, מבלי לצאת כלל מהבית. האם באמת אפשר לרכוש פריט חשוב כל כך, שמחירו אינו זול, באופן הזה? בשבועות האחרונים יכולנו לבחון על בשר כפות רגלינו את השאלה הזו. כך זה עובד – נכנסים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נטסטפ: מדרסים בהתאמה אישית

כל מדרס מקצועי נעשה בהתאמה אישית – החידוש שמביאה החברה החדשה טמון באפשרות לעשות את הכל מרחוק, אונליין, מבלי לצאת כלל מהבית. האם באמת אפשר לרכוש פריט חשוב כל כך, שמחירו אינו זול, באופן הזה? בשבועות האחרונים יכולנו לבחון על בשר כפות רגלינו את השאלה הזו. כך זה עובד – נכנסים לאתר של החברה, ממלאים שאלון באופן פשוט ונוח. זה השלב הראשון. בשלב השני תקבלו ערכה מיוחדת להטבעה של כפות הרגליים, המגיעה הביתה עם שליח. הערכה ברורה ונוחה לשימוש, ושליח לוקח אותה מכם בחזרה לחברה. בנוסף, אתם תתבקשו לצלם סרטון קצר בו רואים את כפות הרגליים שלכם מתמתחות והולכות קמעה. כל המידע שמתקבל הופך, בעזרת מדפסת תלת ממד, למדרסים אישיים, הנשלחים הביתה, גם הם עם שליח. ניתן לבחור את צבע המדרסים, להתאים אותם לסוג הנעל להם הם מיועדים ולצורך (ספורט/לייף סטייל), וחשוב להקפיד על הנחיות ההסתגלות הנלוות למדרסים. עשינו את כל זה בקפדנות, ושמחנו לגלות שיפור משמעותי בנוחות ההליכה שלנו. המדרסים סיפקו תמיכה הרבה יותר טובה, כך שיכולנו ללכת הרבה יותר בקלות עם הנעליים שלנו, מבלי שהדבר גרם לכאבים בגב התחתון, כפי שהיה קודם לכן.

999-1,699 שקלים עם אחריות לשנה. להשיג ב- https://www.netstep.co.il.

צילום: יח"צ

 

משק ויילר: קציצות טופו וירקות

החברה, המתמחה מזה שנים רבות בייצור של טופו טרי, נכנסת לראשונה לתחום המזון הקפוא. היא עושה את זה עם סדרה של קציצות המשלבות טופו עם ירקות, הנותנים לקציצות את הבידול התזונתי והאסתטי. הקציצה הסגולה משלבת טופו עם סלק, בקציצה הירוקה יש טופו, קישוא, אפונה וברוקולי, ובקציצה הכתומה יש, בנוסף לטופו, גם בטטה, גזר ודלעת. הליך הייצור, אומרים בחברה, אינו כולל ייבוש של חומרי הגלם, ובהתאם המוצר – יותר טבעי, פחות מעובד. הקציצות אינן גדולות, יתרון למי שרוצה לשלב כמה טעמים בארוחה אחת. לאחר חימום מתבקש בתנור – שהיה צריך להיות ארוך מהמצוין על האריזה – גילינו קציצות טובות. טעמי הירקות ברורים אבל גם מאוזנים, באופן שגם הילדים אהבו אותן. אפילו מי שאינו צורך טופו בתזונה היומית שלו נהנה מהקציצות הללו, כתוספת בארוחה. אלה אמנם קציצות מעובדות שהוכנו מראש, אבל היה להן מרקם פחות מתועש ממה שאנו מורגלים בו.

עד 26.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

צילום: משק ויילר

 

פרי קטיף: תרכיז תפוחים 100% פרי

 

החברה השיקה מחדש את התרכיז שלה, הנמכר מעתה בבקבוק המכיל ליטר אחד, כמות האמורה להספיק ל-60 כוסות. זה אינו החידוש היחידי בהשקה הזו: החברה פונה לראשונה למגזר החילוני/כללי, לאחר שהיא התמקדה במרוצת השנים בחמגזר החרדי בלבד. הייחודיות של המוצר טמון בעצם השימוש בפרי בלבד. מה ההבדל בינו לבין מיץ תפוחים? אם תנסו, תדעו – המוצר הזה מרוכז מדי מכדי ליהנות ממנו ללא הוספה של מים. כאשר עושים זאת, מקבלים מיץ עם טעמי תפוחים מאוזנים בחמיצות-מתיקות. המוצר הזה מתאים גם לאפייה, כמובן, אך אנו שומרים אותו לקוקטיילים שאנו מכינים בבית. החברה השיקה במקביל סדרה של חמש תמציות תה אורגניות, מוכנות לשימוש, בהן ארבע תמציות בטעמים – פירות יער, אפרסק, תפוחים ונענע.

32.9 שקלים לליוטר תרכיז, 15.9 שקלים ל-250 מ"ל תמצית. להשיג ברמי לוי, ניצת הדובדבן, יש חסד, זול ובגדול, נתיב החסד, ברכול ובחנויות ומינימרקטים במגזר החרדי.

צילום: סטודיו שחר פיילשמן

 

טמפו: Breezer Seltzer

שני המוצרים החדשים של המותג הם שילוב של סודה ומשקה אלכוהולי. מדובר במשקה סודה לכל דבר ועניין, המשלב בתוכו 4% אלכוהול כמו גם טעם עדין למדי של פירות. התוצאה היא משקה בטעם לימון-ליים ומשקה בטעם פטל-ליים, שהם לא משקה קוקטייל מצד אחד וגם לא סודה מצד שני. זה חביב לאירועים חברתיים מסוימים, אילולי הטעם של הפירות לא היה נבלע בגיזוז של המשקאות.

עד 15 שקלים ל-250 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: טמפו

 

לוריאל פריז: Night Serum With Pure Retinol

הסרום החדש של החברה הוא חלק מסדרת רויטליפט לייזר. הוא מיועד לסייע להתחדשות העור ולהילחם בסימני הזדקנות כמו קמטים עמוקים ומרקם לא אחיד. היכולות הללו משויכות לרטינול, המהווה 0.2% מהמוצר, וגם לחומצה ההיאלרונית הנמצאת בו. הבעיה היא שמדובר בכמות קטנה – חברות קוסמטיקה אינן יכולות לשלב ריכוז גבוה של חומרים פעילים במוצרי מדף, מחשש לבטיחות המשתמשים. התוצאה היא מוצר בטוח לשימוש – עם ריח נעים ומרקם טוב – אבל לא כזה שבאמת יעשה משהו לקמטים העמוקים.

110 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם והשיווק.

צילום: יח"צ

 

כדאי לדעת

 

מייבש הכביסה החדש של חברת Beko, דגםDU9149SX0W , מיועד ל-9 ק"ג של כביסה והוא משלב בתוכו חיישני טמפרטורה ולחות מתקדמים. אלה מסייעים בתכנון מדויק של משך הייבוש הנחוץ, וכך מבטיחים לחסוך זמן והוצאות חשמל. פיצ'רים נוספים מבטיחים לשמור על צורת הבגדים לאורך זמן, ולנתק את המכשיר מהחשמל במקרה של עליות מתח.

להשיג אצל המשווקות ואתרי סחר.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן