Skip to content

ריזורט יוקרתי יוקם בקיבוץ עין גב בהשקעה של כ-150 מיליון שקל

רשת מלונות פתאל וקיבוץ עין גב יקימו את כפר הנופש בחלקו הצפוני של הקיבוץ; המלון יכלול כ-120 חדרים, מסעדת שף, מועדון בריאות, SPA עם בריכה פנימית מחוממת ומקורה, חדרי ישיבות ואולמות כנסים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשת מלונות פתאל וקיבוץ עין גב יקימו ריזורט יוקרתי, בדרגת חמישה כוכבים דה לקס, על שטח של כ-26 דונם, הממוקם על שפת הכנרת, בקצהו הצפוני של הקיבוץ, סמוך לנמל עין גב.

על פי היזמים מדובר במלון בעל קונספט יוקרתי, המיועד הן לישראלים והן לתיירים המחפשים נופש במלונות יוקרה. הריזורט – שצפוי להיפתח במהלך שנת 2025 – יכלול כ-120 חדרים ברמת איבזור גבוהה, מחציתם עם בריכות פרטיות, מסעדת שף, מועדון בריאות, SPA עם בריכה פנימית מחוממת ומקורה, לאונג', לובי, חדרי ישיבות ואולמות כנסים.

היוקרה מגיעה לקיבוץ. הדמיה: פייגין אדריכלים

על תכנון הפרויקט הופקד משרד פייגין אדריכלים, והוא יעוצב בסגנון מודרני, תוך שילוב של חומרי בניה מקומיים טבעיים כגון: אבן בזלת, עץ וטיח, כדי ליצור חיבור לטבע, לארכיאולוגיה ולהיסטוריה של אזור הכנרת.

"ענף התיירות מתפתח מאוד בשנים האחרונות באזור הכנרת והישראלים גילו את הכנרת הנפלאה מחדש", אומר חיים סתתיהו, מנכ"ל תיירות עין גב. "עבורי, כחבר קיבוץ עין גב וכמנכ"ל ענף התיירות, הקמת המלון, היא בהחלט חלום שמתגשם, לאחר שנים של חשיבה ותכנון. ההחלטה על השותפות עם רשת פתאל, מביאה אותנו לתכנון והקמת מלון יוקרתי, ברמה בינלאומית לחוף הכנרת. ניצלנו את תקופת הקורונה להקמת 59 וילות משפחתיות מעוצבות ומרווחות, בכפר הנופש על הכנרת, והמלון יהווה נדבך נוסף והכפלת כח במתן אפשרות נופש נוספת ברמה גבוהה. 'רשת מלונות פתאל', היא שותפה טובה כאשר כולנו מוכוונים לאותה מטרה – הפיכת האירוח במלון לחוויית נופש".

 

ריזורט חדש על שפת הכינרת. הדמיה: פייגין אדריכלים

אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל: "רשת פתאל שמחה לבשר על הרחבת פעילותה בארץ בתחום מלונות היוקרה, עם המלון בקיבוץ עין גב, שיציע לאורחים נופש יוקרתי באחד המקומות היפים בארץ, על שפת הכנרת".

אסף פתאל, מנהל פיתוח עסקי, רשת מלונות פתאל: "קבוצת פתאל זיהתה את הצורך במוצר יוקרתי ואיכותי על שפת הכנרת, שיהווה מוקד משיכה לתיירים וישראלים כאחד. מדובר במלון ייחודי שיוקם על פי סטנדרט מלונאי גבוה ביותר, הצפוי להיפתח בעוד שלוש שנים, ויהווה חלק ממותג מלונות היוקרה שהקבוצה תשיק בקרוב".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן