Skip to content

אריה דרעי הודה בעבירות המס המיוחסות לו והורשע

נציג הפרקליטות הציג בפני השופט שמואל הרבסט את הסדר הטיעון בין דרעי לפרקליטות: מאסר על תנאי של 12 חודשים לשלוש שנים וקנס כספי של 180 אלף שקלים דרעי: "ההסדר נעשה כרצוני"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יו"ר ש"ס, אריה דרעי הוצג היום (שלישי)  בפני נשיא בית משפט השלום בירושלים, השופט שמואל הרבסט.  דרעי הודה בעבירות מס והורשע. גזר הדין יינתן בשבוע הבא. דרעי הגיע לבית המשפט בלווית רעייתו יפה ובדיון פנה לשופט ואמר כי  "לא הכנתי נאום, התלבטתי אם לדבר או לא, מאחר ונטלתי על עצמי ב-7 שנים האחרונות מאז מרץ 16', גזרתי על עצמי שתיקה", הוא הודה עבירות המיוחסות לו ואמר: "אני מקבל אחריות אישית מלאה" וכי "ההסדר נעשה כרצוני אף אחד לא כפה עליי".

דרעי בבית המשפט (צלם: אלכס קולומויסקי ידיעות אחרונות)
דרעי מגיע עם רעייתו (צילום: ראובן קסטרו – וואלה)

עו"ד גולומב, נציג הפרקליטות, הציג את הסדר הטיעון בין הפרקליטות לדרעי ואמר כי "הצדדים הגיעו להסדר, נבקש להשית עליו מאסר על תנאי של 12 חודשים לשלוש שנים וקנס כספי של 180 אלף שקלים". גולומב הקריא את טיעוני הפרקליטות וציין כי בשני האישומים נגד דרעי מדובר באירועים חד פעמיים.  בתחילת הדיון פנה השופט לדרעי ואמר לו" האם אתה יודע שאני לא חייב לקבל את הסדר הטיעון, ובד"כ אנחנו מקבלים את ההסדרים ככל והם הגיוניים ובהתאם לפסיקה". דרעי השיב כי הוא יודע והשופט שאל: אתה מודה במיוחס לך בכתב האישום?, דרעי השיב הוא מודה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן