Skip to content

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב חוזר

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב חוגג עשור וחוזר אל הטיילת. פסלים שמתעוררים לחיים, אקרובטים וליצנים, מופעי תיאטרון רחוב, מוזיקה חיה, שחקנים ומגוון פעילויות לכל המשפחה. הכניסה ללא תשלום. שישבת 18-19 בפברואר 2021, 11:00-15:00
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ניצני האביב מגיעים עוד מעט לאילת ויחד איתם חוזר פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, שחוגג השנה עשור. עם שלל דמויות צבעוניות ועשרות אמני רחוב, להטוטנים, רקדנים, ליצנים ועוד מגוון פעילויות מרהיבות לכל המשפחה, שיציפו את הטיילת בעיר וישמחו את המבקרים.

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב ( צילום יח"צ ניב מאיו)
פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב ( צילום יח"צ ניב מאיו)

תאגיד התיירות העירוני של אילת מקיים את הפסטיבל ברצף ב-10 השנים האחרונות, ובמשך יומיים יביא אל הרחוב את הכישרונות הגדולים והצבעוניים ביותר: מופע אקרובטיקה אווירית, פסלים חיים ודמויות פנטסטיות, שיפעילו את ההולכים בטיילת בשירה ובריקודים.

בין המופעים הבולטים השנה, ג'וסי לוסי-מופע קומי אקרובטי עם קורטוב של רומנטיקה. שובו של קפטן פלאנט – אמן קרקס, במופע יחיד של קרקס אווירי ייחודי המשלב אקרובטיקה אווירית, בועות סבון, להטוטי אש וליצנות. מיסטר J- מופע ליצנות פיוטי ,המספר על איש אחד שאיחר להצגה ומוצא את עצמו על במת התיאטרון, כמו חלום שמתגשם הוא מעלה פנטזיות ומשחק מול ועם קהל. צפצפה- הרכב מוסיקלי קצבי ומקפיץ מביא את הגרוב לאירוע, ועוד המון.  כל אירועי הפסטיבל יתקיימו בטיילת אילת באוויר הפתוח. הכניסה ללא תשלום.

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב ( צילום יח"צ אייל גזיאל
פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב ( צילום יח"צ אייל גזיאל)

עד סוף חודש מרץ המבקרים בעיר יוכלו גם לקחת חלק בלא פחות מ-101 חוויות שונות – עשרות פעילויות מדי יום וכולן ללא תשלום. בתאגיד התיירות אילת יצרו את מיזם 101 חוויות, 0 שקלים אילת אחת, המציע חוויות חינמיות בכל ימות השבוע ולאורך כל היום בהן יוכלו המבקרים ליהנות מסדנאות יצירה, אימונים מול הים, סיורי טבע, צפרות, קולינריה ועוד. המכנה המשותף לכל החוויות הוא המפגשים עם התושבים האילתים המקומיים, יוצרים, אמנים, אנשי תוכן וחוויה, שיעניקו למבקרים מזכרת שונה מהחופשה באילת ויספקו להם הצצה אל מאחורי הקלעים של העיר.

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב ( צילום יח"צ שלומי כהן)
פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב ( צילום יח"צ שלומי כהן)

יוסי חן מנכ"ל תאגיד התיירות: "פסטיבל תיאטרון רחוב חוגג עשור כאן באילת, ומצליח בכל שנה מחדש להביא להמוני חיוכים, על פניהם של כל מי שמגיע לטיילת. גם בשנתיים המאתגרות שכולנו חווינו, הפסטיבל מצליח להאיר את הכול בצבעוניות ובשמחה שהוא מביא אתו, והעובדה שהוא מתקיים בשטח פתוח, היא כמובן אידיאלית בימים אלה. מקווים לראות גם השנה חיוכים של מבקרים מכל רחבי הארץ שיגיעו לשמוח איתנו באילת.

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, טיילת אילת, מרחבת בית הגשר ועד טיילת הרודס . שישבת 18-19 בפברואר 2021, 11:00-15:00, פרטים נוספים באתר האינטרנט של אילת.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן