Skip to content

סקר דירקט פולס: לו נערכו הבחירות כיום היה גוש הימין נוגע ב-60

תוצאות הסקר שפורסמו הבוקר מצביעות על התחזקות הליכוד וגוש הימין. מפלגתו של גדעון סער נמחקת ושל נפתלי בנט מגרדת את אחוז הכניסה. החברה לא ציינה מי הזמין את הסקר ומדוע תוצאותיו מתפרסמות כיום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סקר מנדטים שפרסמה הבוקר (שלישי) חברתו של שלמה פילבר – דיירקט פלוס, מעלה כי  לו נערכו בחירות היום מפלגות הקואליציה היו זוכות ל-53 מנדטים בעוד גוש הימין היה זוכה ב-60 מנדטים ותקרב מאוד להשגת רוב לממשלה (61 מנדטים),  על פי הסקר הליכוד היה זוכה ל- 36 מנדטים ויש עתיד שמגעה אחריו היתה זוכה ל – 17 מנדטים כפי שי בידיה היום. מפלגות כחול לבן וש"ס היו זוכות ל – 9 מנדטים כל אחת והציונות הדתית היתה זוכה ל- 8 מנדטים. מפלגת העבודה, יהדות התורה והרשימה המשותפת זוכות ל-7 מנדטים כל אחת, ישראל ביתנו ל – 6 מנדטים, ומרצ ורע"מ ל- 5 מנדטים כל אחת ומפלגתו של ראש הממשלה, ימינה, הייתה זוכה לפי הסקר ל – 4 מנדטים בלבד ולמעשה נמצאת על גבול אחוז החסימה. מפלגתו של גדעון סער, תקווה חדשה לא עוברת את אחוז החסימה, כך על פי הסקר. לטענת עורכי הסקר קהל המצביעים לתקווה חדשה נוטשים אותה כעת בשל הפגיעה הכלכלית במהלך הקורונה שנותרה לתחושותיהם ללא מענה, כמו גם מעליות המחירים האחרונות במשק ומעבר חלק מהמצביעים לציונות הדתית בשל הכרסום והפגיעה בסוגיות דת ומדינה לשיטתם. כך על פי הסקר. עוד מעלה הסקר כי 74% מהישראלים צמצמו בהוצאותיהם השוטפות ורק  22% לא שינו את רכישותיהם כלל. בכל הקשור לטיפול בקורונה 63% חושבים כי הממשלה מטפלת במשבר בצורה גרועה.  צריך לציין כי החברה לא ציינה בפרסומיה מי הוא מזמין הסקר ומהן השאלות שנשאל הציבור.


בעלי החברה, שלמה פילבר, מקורבו לשעבר של יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו , מהווה עד מפתח בתיקי האלפים ושימש בעברו כייו״ר מועצת יש״ע. יחד עם שותפו שרון צוריאל (הבחור שמאחורי השלאגר הגזעני ״הערבים נוהרים״), הקימו את חברת יחסי ציבור ואסטרטגיה פוליטית בשם דירקט פולס. תחת כותר זה בנוסף לייעוץ אסטרטגי, דירקט פולס היא גם חברת סקרים, אשר מטרתה למכור שירותי סקרים ללקוחותיה. פילבר יחד עם צוריאל עבדו בעבר עבור ראש הממשלה נפתלי בנט כיועצים האסטרטגיים של הימין החדש. החברה שלהם מציעה כיום את שירותיה כחברה מומחית לסקרים, וזוכה לחשיפה רבה בקרב עיתונאים ימנים בכלל ובערוצי התקשורת הימניים בפרט.

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן