Skip to content

סדרנים לאירוע

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

באירועים הומי אדם, כנסים או הופעות יש צורך לשמור על הסדר. סדרנים הנמצאים באירוע מאפשרים לתת מענה לצרכים השונים של הנוכחים ולאפשר לו לעבור בצורה חלקה ונעימה. בשונה ממאבטחים הפזורים בנקודות מסויימות בכניסות וביציאות. הסדרנים מסתובבים בין האנשים עונים לצרכים השונים ועובדים בשיתוף פעולה עם המאבטחים.

חשיבות עבודת הסדרנים באירוע.

תפקידם מתחיל עם פתיחת השערים. ניקח כדוגמא הופעה בה מופיע אמן ויש קהל רב שבא לצפות בו. אם כולם יכנסו מאותה כניסה יווצר צוואר בקבוק מסוכן שיגרום לדוחק נקודתי ויסכן את הקהל. לכן, הסדרנים מנתבים את באי האירוע דרך הפתחים השונים בצורה מבוקרת ומאוזנת. כך שכולם יגיעו בביטחה מירבית ובמהירות למקומות שלהם.

תפקידם של הסדרנים לא מסתיים בזה. לאחר שהקהל נכנס הסדרנים מסייעים לו להתמקם באזורים השונים של אולם ההופעות. עונים לשאלות שונות לגבי מיקום של שירותים שונים כדוגמת קופות או קיוסקים. מוודאים שאנשים לא מגיעים למקומות מסוכנים כמו אזור עם חוטי חשמל. אזור הבמה שמחוץ לתחום ועוד.

החלק המשמעותי של הסדרנים מתבצע עם סיום האירוע. אז כל האורחים ביחד מעוניינים לצאת מצב כזה יוצר סכנה של דוחק וצפיפות. הסדרנים מווסתים את היציאה בצורה מדורגת דרך הפתחים השונים. כדי שכולם יגיעו בבטחה ובמהירות. במידת הצורך פותחים גם פתחי חירום נוספים כדי לאפשר יצירה מהירה ובטוחה.

סדרנים לכל מטרה.

סדרנים נדרשים בכל מקום בו יש קהל רב וחשיבות לסדר וארגון. כדוגמת, משחקי כדורגל, אירועים פרטיים גדולים וקטנים, כנסים, הופעות בהיכלים או בפארקים ועוד. הסדרנים עברו הכשרה המאפשרת להם לבצע עבודת סדרנות בכל מקום ולהתאים את המענה לצורך. הם לומדים את השטח בכל מקום וממפים אותו. כדי שיוכלו לתת מענה תואם. הם מכירים את כל הגורמים עימם הם צריכים להיות בקשר רציף בכל מקרה.

צילום: FREEPIK

שירותי אבטחה מותאמים.

חברות המספקות שירותי אבטחה מאפשרות גם לשלב שירותי סדרנים. כדוגמת, מאבטחים בשילוב סדרנים באירוע כדי ליצור מעגל סדר ופיקוח מקיף. במידת הצורך ניתן להוסיף אבטחה אישית צמודה לאמן או אישיות בסיכון גבוה לפגיעה. שילוב מאבטחים גלויים וסמויים יאפשרו לסכל פעולות שונות בצורה יעילה ועוד.

אז אם יש לכם אירוע עם משתתפים רבים ואתם לא רוצים להתפשר על הסדר והארגון. חשוב שתשלבו מערך סדרנים תואם לפי הצורך. ניתן לשלב סדרנים בודדים לאירוע קטן או מספר רב של סדרנים לאזור המתפרש על שטחים נרחבים. הם יסייעו לכם לתחום את המקום ידאגו לשלומם של האורחים ויכוונו אותם בצורה בטוחה ליעד.

כשבוחרים סדרנים לאירוע מומלץ לבחור בחברה שתתן לכם מענה מקיף. גם אבטחה מותאמת גם סדרנים וגם ציוד מקיף. כך לא תצטרכו להתנהל מול מספר חברות ותקבלו שירות יעיל ומתואם.

חברת אבטחה מקצועית וותיקה.

ארקס אבטחה תאפשר לכם לתאם סדרנים לכל מטרה, לאירועים גדולים וקטנים. פרטיים וציבוריים. הסדרנים מודרכים ומיומנים ולכן יאפשרו התאמה מקסימלית לאירוע שלכם ישמרו על סדר וארגון ויפתרו את האתגרים שבסמכותם ביעילות ובתיאם כל הגורמים הנדרשים. בנוסף תוכלו לתאם מערך אבטחה מקיף על פי צרכי האירוע ולקבל מענה לסידורי ביטחון מלאים תחת קורת גג אחת.

כנסו לאתר שלנו https://www.araks.co.il/

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן