Skip to content

ערב גאלה לציון עשור לאופרה הירושלמית

בערב גאלה נוצץ במיוחד בשיתוף התזמורת הסימפונית ירושלים תחגוג האופרה הירושלמית עשור להקמתה. בתכנית פניני אופרה מאת ורדי, רוסיני, דוניצטי, ביזה, יוהן שטראוס, ריכרד שטראוס, דבוז'אק ורימסקי קורסקוב בביצוע זמרי האופרה: אולגה סנדרסקאיה, ולדימיר בראון, מימה מילוא, טלי קצף, יקטרינה צ'פלב, נועה הופ, עודד רייך, סטאס דוידוב. על הקונצרט ינצח המאסטרו עומר אריאלי. 15 במרץ […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האופרה הירושלמית הגשימה את חלומה להביא לירושלים אופרה איכותית, והיא מציינת עשור לפעילותה, בערב גאלה נוצץ במיוחד, שיתקיים באולם הנרי קראון  בתיאטרון ירושלים ב-15 במרץ. בחגיגות תשתתף התזמורת הסימפונית ירושלים, העובדת עם האופרה מזה מספר שנים בשיתוף פעולה פורה שהולך ומתרחב, ושמחה לחגוג עמה 10 שנים מוצלחות. בתכנית ישירו זמרי האופרה הירושלמית, בניצוחו וניהולו המוסיקלי של המאסטרו עומר אריאלי.

האופרה הירושלמית חוגגת עשור להיווסדה בערב גאלה חגיגי בתיאטרון ירושלים

התכנית מגוונת וחגיגית במיוחד וכוללת מבחר של פניני אופרה מאת ורדי, רוסיני, דוניצטי, ביזה, יוהן שטראוס, ריכרד שטראוס, דבוז'אק ורימסקי קורסקוב בביצוע זמרי האופרה  הנפלאים: אולגה סנדרסקאיה, ולדימיר בראון, מימה מילוא, טלי קצף, יקטרינה צ'פלב, נועה הופ, עודד רייך, סטאס דוידוב.

"עבורי ועבור כל חבריי באופרה הירושלמית לחגוג יחד עם הקהל הנאמן ועם התזמורת הסימפונית ירושלים, עשר שנות פעילות מבורכת. זה ממש הגשמת חלום!״ – אמר עומר אריאלי, מנצח, מבין מייסדי האופרה הירושלמית ומנהלה המוסיקלי.

המנצח עומר-אריאלי. גדל ולמד בפירנצה. למד ניצוח גם באקדמיות של ירושלים ווינה.  עבד כפסנתרן-עוזר מנצח באופרות ופסטיבלים אוסטריים חשובים, ב"תיאטרון מיינפרנקן" בוירצבורג, "מאג'יו מוזיקאלה" בפירנצה, "אמפיתיאטרון" בקליארי וברבים אחרים.  זכה בפרסים "בלוודר" – וינה 2002, EAJC – פריס 2005 ועוד, ליווה את הזמרים קרידר, פאלי, גסדיה, ג'ירולאמי, הוי-הה, הוסה ונוספים.  צילום יח"צ באדיבות האופרה הירושלמית

האופרה הירושלמית נוסדה בשנת 2011 ע"י קומץ אוהבי אופרה נלהבים וחדורי חזון, כשמטרותיה העיקריות הן להעניק לירושלים אופרה משלה עם הפקות איכותיות, לקדם זמרים, מוסיקאים ואמני במה – ירושלמים, ישראלים ועולים חדשים מוכשרים לצד אמנים מנוסים מהארץ ומחו"ל.

מאנון וייצמן, בין מייסדי האופרה הירושלמית. היא פסנתרנית, בוגרת האקדמיה למוסיקה בז'נבה ובעלת תואר שני בחינוך מוסיקלי. מורה למוסיקה ומנצחת על מקהלת בית הספר. צילום יח"צ באדיבות האופרה הירושלמית.

האופרה הירושלמית נחנכה במרץ 2012 ומאז כבשה לה מקום נכבד בקרב שוחרי האופרה ובנוף התרבותי של העיר. עד היום העלתה האופרה הירושלמית הרבה הפקות מלאות ומוצלחות, שזכו לתגובה נלהבת של הקהל ושל המבקרים. היא משתפת פעולה עם התזמורת הסימפונית ירושלים, שתומכת בה לאורך הדרך.

"עבורי ועבור כל חבריי באופרה הירושלמית לחגוג יחד עם הקהל הנאמן ועם התזמורת הסימפונית ירושלים, עשר שנות פעילות מבורכת. זה ממש הגשמת חלום!״ – אמר עומר אריאלי, מנצח, מבין מייסדי האופרה הירושלמית ומנהלה המוסיקלי.

עופר אמסלם, מנכ"ל התזמורת הסימפונית ירושלים מסר:  "אני מברך את האופרה הירושלמית, שמציינת בימים אלו עשור לפעילותה, דבר לא מובן מאליו. מדובר במוסד תרבות איכותי בהובלתם של מספר אוהבי אופרה אמיצים, שנאבקו ויצרו יש מאין. אני מאוד שמח ונרגש לקחת חלק ביום חגיגי זה, ומאמין כי נמשיך לשתף פעולה גם בעתיד ולהביא תכנים איכותיים לקהל חובבי האופרה."

 ערב הגאלה בתיאטרון ירושלים ייערך ביום שלישי 15.3.2022 בשעה 19:30

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן