Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 1

פיצה שמכינים בבית, מוצרי מעדנייה שקונים בסופר, דגני בוקר שמזכירים מוצר אחר, חמאת שקד עם ניחוח לאומי, וצ'ילי שנמצא במקום בו הוא לא צריך להיות. מדור חדש מספר לכם על מוצרים שכדאי לכם להכיר (ועל אלה שלא)   פיצה פורטו: Pizza Box רוצה אדם לאכול פיצה, מה הוא עושה? הוא יכול להזמין אחת מוכנה, והוא […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פיצה שמכינים בבית, מוצרי מעדנייה שקונים בסופר, דגני בוקר שמזכירים מוצר אחר, חמאת שקד עם ניחוח לאומי, וצ'ילי שנמצא במקום בו הוא לא צריך להיות. מדור חדש מספר לכם על מוצרים שכדאי לכם להכיר (ועל אלה שלא)

 

פיצה פורטו: Pizza Box



רוצה אדם לאכול פיצה, מה הוא עושה? הוא יכול להזמין אחת מוכנה, והוא יכול להוציא את כל הרכיבים מהמזווה ולהתחיל להכין את הכל במו ידיו. אפשרות שלישית, שנמצאת במקום טוב בין שתי הראשונות, היא מארז הפיצה של קבוצת המסעדות האיטלקיות. הרעיון פשוט: תמורת 89 שקלים מקבלים ערכה הכוללת את כל מה שצריך כדי להכין שתי פיצות: שני בצקים מוכנים, קמח, רוטב עגבניות/רוטב ביאנקה, תערובת גבינות, עלי תבלין, שתי תוספות, דף מידע לתהליך ההכנה, וצ'ופר בדמות קמפרי סודה לאופה היגע. המידע מפורט וברור, ומאחר והכל מוכן מראש, גם תהליך ההכנה קל. הכנו את הפיצה בתנור ביתי וקיבלנו פיצה עם בצק לא עבה ולא דק מדי ורוטב טוב מעליה (אהבנו במיוחד את הרוטב הלבן, שהיה עשיר אך לא כבד במיוחד). יחד עם תוספות מתאימות, מתקבלות פיצות שיכולות להתאים לשני אנשים רעבים מאוד או לארבעה אנשים עם רעב קל-בינוני. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

צילום: ניצן רובין

 

Monday מבית ראלקורפ: Bon&Bon

את דגני הבוקר כריות כולנו מכירים. דגני הבוקר החדשים הללו הם גרסה של אותם דגני בוקר. מה הכוונה ב"גרסה"? הצורה של דגני הבוקר החדשים דומה לאלו של המותג הוותיק, וכך גם השילוב שבין מעטפת קשיחה לבין מילוי של קרם. הסדרה החדשה כוללת ארבעה טעמים – נוגט, שוקולד, בראוניז וקרמל מלוח, ובכל אחד מהם יש 51% קרם. ההבדל החשוב בינם לבין המותג הוותיק הוא ברמת המתיקות – לדגני הבוקר החדשים יש מתיקות עדינה יותר, כך שקל וכיף יותר לאכול ואתם. מעבר לכך, אין הבדל במידת העמידות או הפריכות. אגב, למרות הסלידה שלנו מטעמו הנדוש של קרמל מלוח, הוא התחבב עלינו בגרסה הזו.

עד 25.9 שקלים ל-480 גרם. להשיג ברשתות המזון והחנויות מתמחות.

צילום: ברייט מיתוג ושיווק

 

נסטלה: המעדנייה של צבר

בשנתיים האחרונות קרו הרבה דברים בעולמנו. אחד מהם הוא הביקוש הגדול למעדניות, שמתרבות כאילו היו וירוס חדש בשכונה. ההנחה שלנו היא שחוסר היכולת לנסוע לחו"ל כבעבר, בשילוב הצורך לעשות לעצמנו טוב בזמנים קשים כל כך, מביא לביקוש למוצרי מזון איכותיים מאלו שאנו רגילים אליהם. בתגובה למגמה הזו השיקה החברה את סדרת המוצרים החדשה הזו. באופן צפוי, הם יימכרו בסופרמרקטים ובמכולות, ניסיון לתת מענה רחב היקף לביקוש החדש. במילים אחרות, אין לכם מעדניה ליד הבית ואתם רוצים להתפנק? נסו את אחד משלושת המוצרים החדשים, המשלבים לאבנה של מחלבת כפר תבור עם קרם פלפלים, חציל על האש או פלפל חריף וגרגירי חומוס. ללאבנה יש מרקם יציב יחסית וחמצמצות טובה, והשילוב עם הירקות מצליח ליצור גיוון ועניין. מבין השלושה אהבנו בעיקר את השילוב הייחודי עם הפלפל החריף וגרגרי החומוס. כדאי שתדעו שבמקביל החברה השיקה מחדש את האריסה, הסחוג הירוק, הסחוג האדום, הפסטו וממרח העגבניות שלה.

עד 18.9 שקלים ל-220 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

 

בית השקד: חמאת שקד ישראלי

אנחנו בעד מוצרי מזון מקומיים, שלא יהיה ספק. ביין כמו בשמני זית ובגבינות, למקום בו חומרי הגלם גדלים ישנה השפעה על המוצר הסופי. האם זה אומר שהצלחנו לזהות את הטרואר המקומי, שאחראי לשקדים מהם ייצרו את המוצר החדש? התשובה היא לא. זה מרשים, אולי, אבל לא יכולנו להגיד שום דבר על ארץ המוצא של החמאה הזו. שלא יהיה ספק: זו חמאת שקד טובה מבחינת המרקם, עם טעם מובהק של שקדים שמתגלה לאחר מספר שניות. בעניין קצת אחר, אנו חייבים להתייחס לדמות שעל התווית – שילוב בין דמות נשית לגברית, בין כיפה וציציות לבין כובע טמבל. האם מדובר בישראלי/ת החדש/ה?

עד 34.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג בניצת הדובדבן, סטופ מרקט, טיב טעם, בבתי טבע ובאתר https://nuthouse.co.il.

צילום: גיא זיידל

 

 

אסם מבית נסטלה: בייגלה כפיות בטעם צ'ילי פיקנטי

צ'ילי הוא תבלין שכולנו מכירים, את הבייגלה כפיות של החברה רבים מאיתנו מכירים. מאחר וטעם החריף הפך להיות יותר פופולארי מבעבר, מישהו בחברה החליט לשלב בין השניים. התוצאה אינה חריפה, אלא יותר פיקנטית, כמובטח, בעוד שהמרקם נותר פריך כשהיה. כל זה נשמע טוב על פניו, אבל גם אחרי כמה וכמה ניסיונות, עם מטבלים ובלעדיהם, לא הצלחנו לאהוב את התוצאה.

עד 13.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן