Skip to content

איך להאיר בסטייל את חדר השינה?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חדר השינה הוא החלל העוטף בבית בו אנחנו פוקחים עיניים לקראת יום חדש ושבים לחיקו בסיומו של יום, לנוח ולהירגע.
זהו מקום המפלט האולטימטיבי ותאורה לחדר השינה משחקת תפקיד חשוב ביצירת האווירה המבוקשת השלווה והאינטימית שאנו מחפשים.
איך מאירים את חדר השינה ובאילו מנורות להשתמש כדי להשיג את האפקט הנחשק? אוסף של עצות שיאירו לכם את הדרך לממלכה מוארת ונהדרת.

השילוש המנצח להארה של חדר השינה
תאורה לבית לכל חדר מבוססת על שלושה יסודות: תאורה היקפית שתפקידה להאיר את החלל בצורה מלאה, תאורה תכליתית המכוונת לאזור אסטרטגי בחלל דוגמת מנורות לילה המאירות לצרכי קריאה ותאורת מבטא המדגישה אלמנטים נבחרים בחדר דוגמת תבליטי הארון או תמונות התלויות על הקיר.
רצוי שלכל חדר שינה יהיו נציגות של תאורה מכל סוג, כדי שתיווצר הרמוניה ביחד וגם מבחינת תרחישי תאורה, תוכלו לבחור בכל רגע נתון כיצד להאיר את החדר.
היעזרו גם בדימר על מנת לעמעם ולהעצים את האור לפי העדפתכם – בהתאם לחשק או לאור הטבעי המתפרץ פנימה מהחלונות. אגב, על מנת להעצים את מקור האור ניתן להציב נגדו מראות.

צילום: קרני תכלת

התאמת מנורות לממדי החלל
קטלוג גופי תאורה יחשוף בפניכם סוגים רבים של מנורות בשלל גדלים, צורות וגוונים וכדאי לבחור מנורות שמחד, יתבטאו את הסגנון של החלל ומאידך, יחמיאו לממדיו.
הימנעו מהעמסת גופי תאורה מאסיביים ודומיננטיים בחדרים קטנים והעדיפו עבורם מנורות מינימליסטיות במראה סולידי, מאופק בצביון נקי.
בחדרים גדולים בעלי תקרה גבוהה ניתן כבר לשלב מנורות תלייה גדולות כגון נברשות קריסטל וגופי מתכת עוצמתיים.
בחללים רחבי ידיים אפשר לשלב גם מספר גופי תאורה במוקדים שונים ולהחליט היכן גם על פי הפינות הנוחות ביותר וגם לפי מיקומן של נקודות החשמל.

צילום: קרני תכלת
צילום: קרני תכלת

תאורה לחדר השינה – פונקציונאלית ואטרקטיבית
בעת בחירת מנורות לחדר שינה התייחסו לסגנון של החדר כקו מנחה והחליטו האם תרצו מנורות שיתכתבו בשפה ויזואלית אחידה עם האלמנטים המאפיינים את החלל או להפך, מנוגדים לו.
לדוגמא: גופים מתכתיים לחלל המעוצב במודרניות או גופים עתיקים לחדר שינה בשיק עתיק.
השתמשו כרפרנסים בפלטת הגוונים (בהירה או כהה), החומרים הבולטים בחדר (עץ, מתכת, זכוכית) ובקווי המתאר. כמו מנורות בקווים מעוגלים שישברו חלל המאופיין בקווים סימטריים וליניאריים.
התייחסו לסגנון החיים שלכם בעת בחירת תאורה לחדר שינה. אם אתם אוהבים לקרוא, שימו לב שאתם מקיפים את עצמכם בתאורה רכה של מנורות לילה על שידות הניצבות משני עברי המיטה כתחליף בעת הקריאה לתאורה עילית ואם אתם אוהבים לצפות בטלוויזיה ישירות מהמיטה, החליטו היכן תוכלו למקם את התאורה כך שהיא תאפשר לכם לצפות בצורה נעימה.
שימו דגש גם על סוג התאורה. היום הבחירה בתאורה מסוג LED  פופולארית במיוחד בשל איכות התאורה של הלד, עמידות הנורות, נעימות האור שהיא מפיצה וכן החסכוניות שהיא מציעה. שקלו לשלב תאורת LED בחדר השינה. היכנסו לקטלוג גופי תאורה באתר קרני תכלת המציעים מגוון מותגי תאורה בינלאומיים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן