Skip to content

"עצרו את פוטין" – אלפים בהפגנה מול שגרירות רוסיה

המפגינים צעדו מכיכר הבימה אל השגרירות הרוסית. תוך כך נודע כי ראש ההמשלה טס הבוקר לפגישה עם נשיא רוסיה ומשם לגרמניה לפגישה עם הקאנצלר הגרמני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
צילום: בן כהן

למעלה מאלף מפגינים הפגינו הערב (שבת) מול שגרירות רוסיה בתל אביב וקרא לישראל ולעולם לעצור את פוטין ממתקפתו על אוקראינה. המפגינים צעדו מכיכר הבימה אל מתחם השגרירות ברחוב הירקון תוך קריאות כנגד ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין, ההרס והמוות שנגרמים לאזרחי אוקראינה עקב תקיפות הצבא הרוסי. חלק מהמפגינים השוו את משטרו של פוטין לזה של היטלר. הפגנה דומה נערכה לפני מספר ימים מול השגרירות הרוסית.

צילום: בן כהן

תוך כך נודע שראש הממשלה נפתלי בנט ראש הממשלה, נפתלי בנט, יצא הבוקר מישראל ונועד בקרמלין עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, כשלוש שעות וחצי. בנט המריא בשעות הבוקר המוקדמות למוסקבה, לאחר השיחה שהתקיימה בין המנהיגים ביום ד׳ האחרון. ראש הממשלה טס במטוס השייך למוסד ואתו גם שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, שסייע בתרגום. את ראש הממשלה לוו בביקור ראש המל"ל ד"ר איל חולתא, היועצת המדינית שמרית מאיר ודובר ראש הממשלה מתן סידי. מיד לאחר מכן טס הערב בנט לגרמניה, במסגרת מה שנראה כגישור בין פוטין למערב. בברלין ייפגש בנט עם הקנצלר אולף שולץ, שרק השבוע ערך גם הוא ביקור בזק בישראל. הטיסה נעשתה בחשאיות מוחלטת מבלי ליידע גם את חברי הקבינט של הממשלה.


ראיינה וצילמה: ציפי מנשה)

צילום: בן כהן

פוטין יגיע גם לכאן (צילום: ציפי מנשה)

צילום: בן כהן
צילום: בן כהן
צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן