Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 2

מנכ"לים של חברות שונות בישראל כמו גם מנהלי משאבי אנוש ומובילי דעה בתחומים שונים קיבלו בימים האחרונים פיצה מסוג אחר של דומינוס פיצה. בחברה יצרו מגש פיצה המכיל רק חלק מפיצה משפחתית רגילה, כדי להמחיש את אפליית השכר כלפי נשים בישראל. מהלך מקורי שמצליח להמחיש באופן חד משמעי מציאות שאין סיבה שתתקיים עוד. מהלך זה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מנכ"לים של חברות שונות בישראל כמו גם מנהלי משאבי אנוש ומובילי דעה בתחומים שונים קיבלו בימים האחרונים פיצה מסוג אחר של דומינוס פיצה. בחברה יצרו מגש פיצה המכיל רק חלק מפיצה משפחתית רגילה, כדי להמחיש את אפליית השכר כלפי נשים בישראל. מהלך מקורי שמצליח להמחיש באופן חד משמעי מציאות שאין סיבה שתתקיים עוד.

מהלך זה הוא חלק מחתימה על אמנה הקוראת לצמצום פערי השכר בין נשים לגברים, עליה חתמו החברות רפאל, התעשייה האווירית, בזק, פרטנר, טבע, דומינו'ס פיצה, אמדוקס, טרמינל X, מחלבות גד, צומת ספרים, Yullia, סודה סטרים, Beach Bum, סופרברנדס, Bravo!, מאפיית אנג'ל, Cellebrite, ETORO, Firstime, מרכז הרפואי ת"א על שם סוארסקי איכילוב, razor labs, McCann, משק ברזילי, אלטמן, רשת 13, Kaltura, primis, axon, Karma ו- Beach Bum.

צילום: יח"צ

 

נסטלה: קרמוגית במילוי קרם במבה אדומה של אסם

כמה רחוק מוכנים אנשי החברה ללכת בבואם לשלב בין המותגים הידועים של החברה? המוצר החדש הוא המרחק הגדול ביותר, עד כה כמובן. השילוב הזה עשוי להישמע כמו "בשביל מה אנחנו צריכים את זה?", אבל בפועל הוא דווקא היה לא רע. הקרם אמנם מזכיר יותר תות מאשר במבה אדומה (בעיקר בגלל ההבדל המתבקש במרקם), אבל השילוב עם המעטפת הצליח להתחבב על חלק מהטועמים.

עד 12.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: סטודיו אסם

 

יוניליוור: רטבי ויניגרט וקיסר שלHellmann's

רוטב אמור להיות אחד הדברים הקלים ביותר להכנה, אבל מה קורה אם אין לנו זמן לערבב את המרכיבים השונים בעצמנו? לשם כך נולדו שני הרטבים החדשים של החברה, המצטרפים לשישה רטבים ותיקים. אלה גרסאות מוכנות מראש לרטבים ידועים, והם מספקים מענה בסיסי אך טוב לצורך. במילים אחרות, אם אתם צריכים רוטב איכותי עם טוויסט מקורי, תמשיכו להכין אותו בעצמכם.

עד 14.9 שקלים ל-295 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: יח"צ

 

מאסטר שף: מיונז ווסאבי

בניגוד לרטבים עליהם כתבנו קודם, המוצר הזה הוא בבחינת חידוש של ממש. לא סתם עוד מיונז, אלא כזה המשלב בתוכו ווסאבי. במילים אחרות, אם אתם רוצים שהכריך שלכם יקבל טוויסט אסיאתי עם פיקנטיות מסוימת, המיונז הזה הוא בשבילכם. יש לו מרקם קרמי עשיר, כמות טובה של ווסאבי מבלי להיות חריף מדי, ושני הרכיבים משתלבים היטב ביחד.

13.9 שקלים ל-241 גרם. להשיג וברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

צילום: יניב קרן

 

כדאי לדעת

 

ההשקה האחרונה של אחוה היא מיני קצפיות. כלומר, מרנגים קטנטנים, איתם ניתן לעטר עוגות. הם משווקים בטעמי תות, וניל, ענבים ופירות יער, בצבעים תואמים.

עד 8.9 שקלים ל-140 גרם. להשיג ברשתות שיווק נבחרות.

צילום: יעל האן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן