Skip to content

"כולם רוצים" קרנית חוגגת ומשיקה סינגל חדש

ביום הולדתה הארבעים וחמש, משחררת קרנית אהרוני סינגל חדש וסוחף. בקולה העמוק היא חודרת ללב עם המילים והמוסיקה המקורית של "כולם רוצים. המופע החדש של תיאטרון קליפה הוא בשיתוף רונית שחר שמנגנת לראשונה על בס על הבמה, ועוד נגנים ויוצרים שיוצרים מופע חזק.. הופעות קרובות בז'אן ז'אק תל אביב: 15 ו16 במרץ. פרטים וכרטיסים באתר […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
בסינגל  "כולם רוצים" השיר הקצבי הסוחף שקרנית כתבה, הלחינה ושרה היא מדברת על התשוקות האנושיות. בקולה העמוק החודר ללב, היא מביאה תובנות ממסע החיים שלה שבימים אלה היא חוגגת 45 להולדתה.
קרנית מופיעה בסינגל הזה במופע החדש שלה "מוטל שירים תיאטרלי שעתי או יותר" שהופק בשיתוף תיאטרון קליפה.  בשיר משתתפים היוצרים, הזמרים והנגנים הבאים: על הגיטרה החשמלית רונית שחר. על הגיטרה האקוסטית אלעד שודלר. על הקלידים: יפתח לוי, על הבס: רונית שחר. קולות: אלעד שודלר, יפתח לוי, רונית שחר, אלון אוחנה, קרנית. תיכנותים: אלון אוחנה. עיבוד והפקה מוזיקלית: רונית שחר ואלון אוחנה. מיקס/ מאסטרינג : אלון אוחנה, הוקלט בstudio A ( אלון אוחנה). קרנית מביעה תודה מיוחדת לאבי טולדנו, מאור גרידיש על תרומתם המיוחדת.

אודות המופע "מוטל שירים תיאטרלי שעתי או יותר"

קרנית פותחת לראשונה את המוטל לקהל הרחב ביום הולדתה הארבעים וחמש. במופע היא משתחררת מעכבות או דעות קדומות, ומבצעת ממיטב השירים שכתבה, והלחינה. ההפקה המיוחדת בשיתוף תיאטרון קליפה, מארחת את רונית שחר שלראשונה תופיע על הבמה בנגינה על בס, בנוסף לעיבודים וההפקה המוסיקלית הנפלאים לשירים של קרנית.
ז'אן זאק, מרחב חזרות ויצירה, המקום והחלל בזמן שהופך למלון דרכים לשעה, לחדר בריחה מוסיקלי… קרנית עולה על הבמה ומעיפה את הקהל. צילום יח"צ

 

 קרנית בגוף ראשון על המופע בקיר הפייסבוק שלה לקראת הבכורה של מוטל:
"הקשיבו הקשיבו :  )
בקרוב עולה להופיע לראשונה  ( ה-ל-ל-ו-י-ה!)
תחת השם, מלכת הז'אנר, במופע
״מוטל שירים תיאטרלי שעתי או יותר״
בהופעה, נעוף על מיטב השירים שכתבתי, הלחנתי ואבצע במסירות ובעזרת חכמת הלב הרחב והאמיץ של המוסיקאית, רונית שחר, שאמונה על ההפקה המוזיקלית והעיבודים הכל כך מיוחדים. בנוסף, רונית תתארח בנגינה על בס! ותבצע גם שיר שלה. עוד איתנו יחד במוטל עם כל הגוף והנשמה על הגיטרה והלופר, המוסיקאי הלוהט ( אש!) יחיד ומיוחד, אלעד שודלר!! על הקלידים והלהטוטים הכי מיוחדים, מרעננים ומעירים בעיר- הפסנתרן המבריק, יפתח לוי !!
על הליווי האומנותי, התנועה , התלבושות הלוהטות ונדיבות הלב- עידית הרמן!
על התאורה והסאונד החמים- אפיק פלג איש הז'אן ז'אק, להטוטן בפני עצמו.
על פיסול השיער: אמן השיער מס' 1 חן נח
על היח"צ וההכוונה, החברה והקולגה מס' אחת בארץ- ברקת סוסיה
המוטל נפתח במסגרת הפרויקט הלוהט "עבודות כפיים" של תיאטרון קליפה. התיאטרון הכי נועז בישראל.
המוטל יפתח לראשונה לקהל הרחב בז'אן ז'אק בתל אביב. מקום שהיה בעברו בורדל מפואר והיום הוא המקום למוסיקה הכי מיוחד בעיר.
המוטל ימשיך לרוץ 15 פעמים או יותר עד למופע הגדול !
מוזמנים לבוא באהבה או בכל אופן אחר
להצטרף אלינו למוטל, ולהתארח לשעה, או יותר
ואולי תתנו גם אתם עבודה בכפיים.
תבואו לבד, או בזוג, או יותר!"
קרנית בדרכים. מלווה אותה בדרכה למופע עידית הרמן מתיאטרון קליפה. צילום עידית הרמן
ועידית הרמן, מתיאטרון קליפה, כותבת באהבה על קרנית בקיר הפייסבוק שלה:

"אף אחד לא יודע מה אני עוברת עם האשה הזו. בתהליך הליווי של היצירה הזו בחודשים האחרונים, אבל גם בכל שבע השנים האחרונות מאז התחברנו בבנאליות של שתי אמהות עם בנות באותו גן. קרנית היא אחת החברות הכי טובות שיש בעולם. תמיכה אבסולוטית. מילים ששמות הכל במקום. כשאני עולה גבוה מידי ומתחילה לפחד היא מושכת אותי חזרה לקרקע. ראיתי איך שהיא פורצת שריונות ביטחון יצוקות, שמהם עשויים חיי היומיום ומגשימה רצון אדיר לכתוב, לשיר ולהופיע. למעשה זה מופע שהיא עבדה עליו 45 שנה. איזו השראה".

דיוה בהתהוות. "פורצת שריונות בטון יצוקות"… ופורצת לתודעה… מלכת הז'אנר סוחפת את הקהל. קרנית בהופעה.  צילום: נילי ממן

הביקורות עפות מהתלהבות

שרה פלד מ"מגפון ניוז" שלנו, יוצאת מגדרה לאחר שצפתה במופע הבכורה.

"החלל האפלולי הוונטג׳י של בית החזרות ז׳אן ז׳אק, התמלא בסקרנים שבאו לראות את בכורת המופע החדש של קרנית. החלל הוחשך ואחיו פרצה בסערה , קרנית, פרפורמרית, יוצרת וזמרת, לבושה בשכניה נוצצת סטייל כוכבי רוק אגדיים. היא מפזרת ניצוצות כוכבים ובתיאטרליות רבה, נותנת אות לנגנים: זה הזמן לתת בראש! בזה אחר זה, זולגת הלאבה הרותחת מ״מלכת הז׳אנר״ אל עבר הצופים. ״ מגפון ניוז, 24.2.2022.

רונית שחר שעשתה את העיבודים ואת ההפקה המוסיקלית תופיע בשיר משלה במופע. צילום יחצ

נירה פרי, מפרסמת בסלונה  ב-24.2.2022

"מופע ענק שבו קרנית מסתכלת לעצמה בלבן של העיניים ולוקחת את הקהל לשוטט בעולמה,עולמו, ללא מסיכות ועם הרבה הומור….  במופע הזה קרנית בועטת ושועטת ובו זמנית עוצרת, מלטפת ומוקירה את ניסיון החיים שצברה…  היוצרת מישירה מבט אל הקהל באומץ ומקלפת שכבות של הגיגים ותובנות על החיים. היא עוסקת בנושאים שנוגעים בכולנו. לאט, לאט עם הרבה הומור בעיקר הומור עצמי יש נגיעות בהתלבטויות, בהחלטות , באהבה,  בזוגיות,  בשאיפות, בקבלה עצמית."

וכך כותבת על המופע עירית באום בקיר הפייסבוק שלה:

"תקשיבו, יש קברט חדש בעיר ויש דיווה חדשה בז'אנר. הייתי אתמול וכ"כ נהניתי שהולכת היום שוב. זה מופרע, זה מצחיק, זה מרגש ויפה, על הבמה יש ים של כישרון. עיבוד מוזיקלי מושלם של רונית שחר שמופיעה על הבס לצד צוות הנגנים."

הלאבה הרותחת, שמפזרת ניצוצות כוכבים… צילום נילי ממן

המופע יתקיים בז'אן ז'אק – מרחב חזרות ויצירה, רחוב שונצינו 17, תל-אביב. פתיחת דלתות בשמונה וחצי. תחילת המופע תשע בלילה. 

אודות קרנית 

קרנית גרה בדרום תל אביב. היא נולדה בשכונת התימנים האגדית בקרית אתא לאבא צבר ולאמא ילידת מרוקו. על אף שלמדה והתחנכה במשפחה מסורתית דתית, היא מעולם לא הייתה דתיה. מיד אחרי הצבא הגיעה לתל אביב ללמוד תיאטרון, למדה שנה בסטודיו של יורם לוינשטיין ומספר חודשים בסמינר הקיבוצים. זו היתה תקופה קצרה אך משמעותית בחייה.
קרנית מגשימה חלום בגיל 45. צילום יחצ.
את הלימודים היא עזבה לטובת חיי הלילה האפלים והמשובחים של תל אביב.  מאז ומתמיד היא עובדת ולומדת ללא לאות.  בשנות העשרים שלה, לאחר עבודות מזדמנות כמלצרית היא התקבלה לשמש בתפקיד דוברת תיאטרון אורנה פורת.
 לימים היא הקימה משרד יח"צ עצמאי בתחום התרבות שפועל מעל לעשור. במקביל היא חזרה לאהבתה הראשונה וללימודי המשחק.  ובהמשך הופיעה במיגוון תפקידים בתיאטרון בית אקשטיין ובתיאטרון קליפה.
בשנתיים האחרונות עמלה על אלבום בכורה. הוציאה לאור את הסינגל הראשון "כביש 443– יש נחמה, יש שיר" ואת הסינגל "טרמבלה לו לה" – הסינגל השני מתוך האלבום. בימים האלה עובדת על מופע הבכורה "מוטל שירים תיאטרלי שעתי או יותר" שמורכב משירים שכתבה, הלחינה ותבצע במסגרת פרויקט "עבודות כפיים" של התיאטרון.
מוסיקה קצבית משובחת. מוטל כחדר בריחה מוזיקלי. קרנית שוברת את תקרת הזכוכית ביום הולדתה ה-45.  צילום יחצ.
קרנית היא אמא לתומר ונעמי, וממשיכה בקריירה הרב-תחומית שלה בתחום המוסיקה, התרבות וקידום התרבות.
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן