Skip to content

מרוץ 'אצבע הגליל' הראשון באגמון החולה

'מרוץ אצבע הגליל' באגמון החולה, אין ספק שמדובר באחד המסלולים היפים בארץ, בלב עמק החולה, אל מול הרי הגולן, החרמון, הרי נפתלי וכמובן אגמון החולה המעניקים תפאורה מושלמת לרצים ולרצות. שלושה מקצים ולמעלה מאלף רצים ורצות, שיתוף פעולה אזורי עם חברת מרתון ישראל ביום שישי ה 1 באפריל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשויות צפוניות: מבואות החרמון, גליל עליון, קריית שמונה, גולן, מרום הגליל, יסוד המעלה, מטולה, ראש פינה יחד עם אשכול גליל מזרחי חברו עם חברת מרתון ישראל המפיקה את המרוץ באחד המקומות היפים בארץ.

מרוץ העגור באגמון (צילום סטודיו A באדיבות מרתון ישראל)
מרוץ העגור באגמון (צילום סטודיו A באדיבות מרתון ישראל)

במרוץ צפויים להשתתף כ-1500 רצות ורצים מרחבי הארץ שייקחו חלק בשלושה מקצים, 15 ק"מ, 5 ק"מ ומקצה טרי פוקס, למען גיוס כספים לחקר הסרטן בשיתוף מגבית קנדה מקצה עממי באורך 2 ק"מ, בו ישתתפו ילדים שיגיעו מהרשויות השותפות בהסעה מסודרת. השתתפות במקצה זה תהיה ללא עלות.

צח אשנר, מנהל מחלקת הספורט במועצה האזורית מבואות החרמון, ציין: "זהו שיתוף פעולה של  מנהלי מחלקות הספורט ברשויות באזור, שיתוף פעולה חשוב שמהווה את יריית הפתיחה לשיתופי פעולה עתידיים  בתחום הספורט באזור הצפון יחד עם חברת מרתון ישראל. אני רואה חשיבות רבה בקיום המרוץ בליבו של עמק החולה, בלב שמורת הטבע המרהיבה שחטפה החורף מכה קשה וכעת עם בוא האביב, זה הזמן של כולנו לתמוך בתיירות ובטבע שמספק לנו את הקרקע הפורייה להנות מספורט במקום הכי יפה במדינה".

עופר פדן מנכ"ל ובעלים מרתון ישראל "מרוץ אצבע הגליל, פותח את אביב ריצות השטח והמרוצים. מצאנו לנכון לקיים באגמון החולה שני אירועים שנתיים, מרוץ העגור שפותח את הסתיו (4/11) עם מקצי 10 ק"מ וחצי מרתון ומרוץ 'אצבע הגליל' האביבי עם מקצי 15 ק"מ ו-5' ק"מ, כך כל קהילת הרצים יכולה לבחור מקצה תואם ולהנות מחוויית ריצה קסומה במקום מיוחד במינו". חברת ארומה צומת כ"ח היא נותנת החסות הראשית למרוץ. לפרטים והרשמה חפשו באינטרנט "מרוץ אצבע הגליל"

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן