Skip to content

הגרגרנים: חוגגים את פורים (ומשמינים)

אזני המן ומשלוחי מנות הם הדרך האהובה עלינו לחגוג את פורים. אז ליקטנו בשבילכם כמה מהחביבים עלינו, לטובת החג המתקרב. חג שמח וטעים!   קונדיטוריית ביסקוטי: עוגות ואזני המן זה מתבקש שיציעו כאן אזני המן לקראת החג, אבל אנחנו כאן בעיקר בזכות העוגות. לא, חלילה, שיש לנו טענות לאזני ההמן של ביסקוטי – הם שייכים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אזני המן ומשלוחי מנות הם הדרך האהובה עלינו לחגוג את פורים. אז ליקטנו בשבילכם כמה מהחביבים עלינו, לטובת החג המתקרב. חג שמח וטעים!

 

קונדיטוריית ביסקוטי: עוגות ואזני המן

זה מתבקש שיציעו כאן אזני המן לקראת החג, אבל אנחנו כאן בעיקר בזכות העוגות. לא, חלילה, שיש לנו טענות לאזני ההמן של ביסקוטי – הם שייכים לסוג המשובח, ששווה להשמין בשבילו. רק כדי לוודא שאתם יודעים, הם מציעים לאזני ההמן על בסיס בצק חמאה פריך במילוי של שוקולד בלגי, פרג הדרים, חלבה פיסטוקים, פרלינה לוז או חמאת בוטנים עם ריבת תות. אבל העוגות, כאמור, מושכות אותנו הרבה יותר. האחת היא פלודן פרג, כלומר עוגת שכבות המשלבת אגוזים, תפוחים ופרג, והשנייה היא עוגה באסקית פרג בצק סבלה מכל הכיוונים, המחביא בתוכו מלית של פרג ושקדים. כל עוגה שונה מאוד מהשנייה, כמובן, וכל אחת טובה בדרכה – הסבלה כבדה יותר עקב ריבוי הבצק, אבל עושר המלית מאזנת את העניין. הפלודן יותר קלילה, לא מתוקה מדי ועם משחק טוב של מרקמים.

40 שקלים ל-300 גרם אזני המן, 68/118 שקלים לעוגה. להשיג בביסקוטי וב-03-5704015.

צילום: בועז לביא

 

Sweetweet: משלוח מנות

מותג הממתקים מציע לקראת החג את האפשרות להזמין ולקבל מארז של ממתקים, מהסוג שיכול להחזיק אתכם רוויי סוכר מעכשיו ועד פסח לפחות. אמנם יש במארז הזה גם סמי-מגזין תוכן עם כתבות והפקת אופנה, אבל אנחנו כאן בשביל הממתקים. מספרם במארז גדול והמבחר גדול בהתאם – גלילי וופל מצופים בשוקולד מעולה, סוכריות טופי ג'וסי דרופ עם בקבוקון ג'ל חמוץ, טבלת שוקולד לבן אווירירי של ROSHEN, בר שוקולד m&m קריספי, בר שוקולד במילוי קרמל של ROSHEN, ארנב שהתחפש לשוקולד מלטיזרס, שלישיית כדורי "גיוטו" של פררו, מיני טאקיס חריף, חטיף פופקורן צ'דר צ'יק בוי קראנצ', זוג מיני-פחיות של פפסי מקס, ועוד הרבה מאוד ממתקים. לכל זה מתלווה כרטיס גירוד ארבע הטבות ומגבון לח (בינינו, צריך הרבה יותר מאחד). חגיגה לילדים ולמבוגרים (והרבה פחות ללבלב).

185 שקלים. להשיג ב-https://sweetstore.co.il/purim2022.

צילום: יח"צ

 

טאטי & אילנ'ס: אזני המן

ישנם סוגים שונים של אזני המן, החל באזני המן עם בצק עבה ומעט מילוי וכלה באזני המן עם בצק דק וכמות גדולה יחסית של מילוי. יש גדולים ויש קטנים, יש עם חמאה ויש בלעדיה. ויש את אזני ההמן של הרשת, שעושים מעט שמעטים מצליחים לעשות – אזני המן עכשוויות שבו זמנית מזכירות את אזני ההמן של פעם. מצד אחד, הן קטנות יחסית, הבצק שלהן דק, יש חמאה בבצק וכמות יפה של מילוי. מצד שני, הבצק רך יחסית, שונה מהבצק הקשיח יחסית שמאפיין אזני המן של קונדיטוריות בימינו. יחד עם מילויים כגון אגוזי מלך ואגוזי לוז עם קינמון, תמרים ואגוזי מלך, שוקולד בלגי, שקדים וקפה, קוקוס והדרים, ופרג עם גרידת הדרים, מתקבלים אזני המן שנשמח לאכול לאורך כל השנה.

42 שקלים ל-250 גרם, להשיג בסניפי הרשת.

צילום: אנה ברדינקוב

 

שיריז פטיסרי: אזני המן ומשלוח מנות

אזני המן בטעמי במבה, צ'יטוס, פרינגלס, כיפלי, דובונים וחטיפים אחרים מתאימים יותר לילדים/נערים ולחובבי חטיפים מושבעים. אפשר לבחור באזני המן פחות ניסיוניות, כמו אזני המן במילוי של חלבה ופיסטוק, פרלינה לוז, פרג והדרים, שוקולד בלגי ופטיסייר ותותים. אנחנו התלהבנו בעיקר ממשלוח המנות שמציע הפטיסרי. הוא משלב שתי פחזניות עם קרם פטיסייר, קאפקייק וניל פצפוצים עם קצפת וסוכריות, בראוניז אוראו, בראוניז שלושה שוקולדים ועשרה אזני המן שונים. זה שילוב של מתוקים ממטבחים שונים, מהצרפתי ועד האמריקאי, והכל נעשה עם טוויסט ישראלי, כזה שהופך את כל משלוח המנות הזה למושחת במיוחד.

42 שקלים ל-300 גרם אזני המן, 150 שקלים למשלוח מנות. להשיג בשירז פטיסרי, בוולט, תן ביס, וב-03-5558988.

צילום: שיריז פטיסרי

 

קונדיטוריה שני

סופלה שוקולד, מרנג לימון, פירות יבשים, תמרים, פרג (ללא סוכר) ואגוזים (ללא סוכר), הם המילויים שמציעה הרשת בתוך אזני ההמן שלה. לגבי המרנג והסופלה, לא שמנו לב למרקמים הייחודיים הללו בתוך אזני ההמן, אבל אנחנו לא מתעכבים על זוטות. העיקר הוא שכל אזני ההמן שטעמנו עשויים מבצק חמאה פריך טעים במיוחד, עם כמות יפה של המילויים השונים. שמחנו גם לגלות שאלה שנעשו ללא סוכר, אינם מגיעים עם טעם לוואי של ממתיקים מלאכותיים.

13.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יפעת כהן

 

כדאי לדעת

אם אתם מחפשים דרך לגוון את המנהג להשתכר עד-לא-ידע בפורים, כדאי להכיר שני יינות חדשים. האחד הוא ברטנורא מוסקטו אסטי, אותו רואים בתמונה. זהו יין לבן מבעבע, העשוי מענבי מוסקט איטלקיים, ומכיל 7% אלכוהול (80 שקלים). השני, שמקורו בספרד, הוא Ramon Cordova Rioja Crianza. זהו יין אדום יבש, המכיל 12.5% אלכוהול, ועשוי כולו מענבי טמפרנילו (95 שקלים). להשיג בחנויות יין.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן