Skip to content

"אמא'לה" בצוותא: מצחיק. מאוד מצחיק. מאוד מאוד מצחיק

חמישה שחקנים משתעשעים ומשתטים על הבמה בקומדיה מטורפת ולא יומרנית, שמתרחשת בימי הסגר של הקורונה. בימוי יצירתי ועבודת צוות מצויינת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דו"ח המבקר ירמי עמיר / הצגת בכורה

★★★★

כבר זמן רב לא נהניתי כל כך. "אמהלה" היא קומדיה מטורפת על משפחה צעירה – אמא קרייריסטית, אבא הייטקיסט ותינוק מפונק. שלושתם חוטפים קריזה בזמן סגר הקורונה. היא משגעת אותו, הוא משגע אותה והתינוק משגע את שניהם. עד כדי כך שבני הזוג לא עשו סקס כבר שנתיים. הייתם מאמינים?

הוא משגע אותה, היא משגעת אותו. אשכנזי לוין וקולטון. צילום: אילן בשור

כבר זמן רב לא ראיתי קומדיה שמתנהלת בקצב מסחרר שכזה ושחקנים שאינם פוחדים להשתטות על הבמה – ונהנים מכל רגע. כל זה מגיע באריזה של יצירה משעשעת ולא יומרנית. אין כאן עומק או יחסים מורכבים, אלא בידור עשוי היטב. חבל שהמוזיקה (המצוינת) משתלטת לפעמים הטקסט, בעיקר כשזה קורה בנוסף לדיקציה הלא ברורה של חלק מהשחקנים חלק מהזמן.

אל תחפשו עומק. זהו בידור. צילום: אילן בשור

הגברים בהצגה הם המין החלש ואת הסיפור כתבה גלי אשכנזי לוין, שגם מופיעה בתפקיד הראשי ולא נחה לרגע. אשכנזי לוין, מוכשרת, סקסית ואסרטיבית, מובילה את העלילה, כשהיא נקרעת בין הגשמת חלום להיות שפית במסעדת יוקרה לבין הצורך האימהי להיות עם הפעוט שלה ולדאוג  שלא יישאר לבד. זה בעצם הסיפור. אבל הסיפור לא באמת חשוב. מה שחשוב זה הבימוי היצירתי של עידו קולטון ועבודת הצוות המצויינת של חברי הלהקה.

לא עשו סקס כבר שנתיים. אשכנזי לוין וסננס. צילום: אילן בשור

קולטון, שגם מופיע בהצגה, מצחיק מאוד בתפקיד התינוק השמנמן שמאוהב בארנב וכל הזמן רוצה את אמא. קל מאוד למעוד בתפקיד כזה ולקולטון זה כמעט לא קורה. עירית בנדק היא הסבתוש המדליקה, שמגלה פתאום את נפלאות הפייסבוק. גלעד סננס, הבעל והאבא המפוזר, ובר אקרמן, הדודה (של התינוק) החיננית משתלבים היטב בחגיגה. הבמה צבועה בצבעיים בוהקים של ורוד וירוק, וכל המחזמר הזה הוא ממתק.

אם אתם רוצים לשכוח קצת מטרדות היומיום ומהחדשות המעיקות, לכו לראות את המחזמר הקומי "אמא'לה". מובטחת לכם שעה וחצי של בידור טוב, קצב מסחרר והנאה צרופה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן