Skip to content

הניפה שלט בעת שידור הטלוויזיה הרוסית: משקרים לכם – לעצור את המלחמה

עובדת הטלוויזיה הממלכתית התפרצה לשידור עם שלט: משקרים לכם – לעצור את המלחמה. העובדת העלתה גם סרטון ליוטיוב בו הסבירה לצופים כיצד משקרת הטלוויזיה הממלכתית את הציבור ומסתירה ממנו את האמת "לא להאמין לתעמולה" ו "לעצור את המלחמה" נכתב בשלט המונף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עובדת בטלוויזיה הממלכתית של רוסיה קטעה אמש (שני) את מהדורת החדשות המרכזית בערוץ, כשהיא מניפה שלט ומוחה נגד המלחמה באוקראינה. העובדת התפרצה לשידור, ועמדה מאחורי המגישה עם השלט שקורא לצופים "לא להאמין לתעמולה" ו"לעצור את מלחמה" באוקראינה. לדברי ארגון זכויות האדם "אגורא", היא נעצרה ונלקחה לתחנת המשטרה במוסקבה וצפויה למאסר ממושך. על פי החוק שהעביר פוטין בקרמלין, לפיו כל אדם שיתנגד למלחמה ואף יקרא לה מלחמה ולא מבצע צבאי, צפוי עד 15 שנות מאסר.

צילום מסך מהטלוויזיה הרוסית


הסרטון שהעלתה העובדת

קודם לרגע בו התפרצה לשידור החי, העובדת מרינה אובסיאניקובה  העלתה מביתה סרטון בו היא קראה לעולם לעצור את הלחימה. "מ שקורה באוקראינה זה פשע", אמרה מרינה בסרטון והוסיפה: "רוסיה היא מדינה תוקפנית, והאחריות לתוקפנות הזו מוטלת על מצפונו של אדם אחד בלבד, ולדימיר פוטין". "שתקנו ב-2014, כשכל זה רק התחיל", אמרה אובסיאניקובה, "לא יצאנו לעצרות כשהקרמלין הרעיל את נבלני. פשוט צפינו בשקט במשטר האנטי-אנושי הזה. ועכשיו כל העולם התרחק מאיתנו, גם עוד עשרה דורות של צאצאינו יסבלו מהבושה של מלחמת אחים זו. אנחנו, העם הרוסי, חושבים וחכמים, רק בכוחנו לעצור את כל הטירוף הזה. צאו להפגנות, אל תפחדו מכלום. הם לא יכולים להזיז את כולנו". בTASS , סוכנות הידיעות הרשמית של רוסיה הודיעו כי תיערך בדיקה פנימית של התקרית וכי העובדת צפויה לעמוד בפני אישומים של הכפשת הצבא הרוסי. "אבי הוא אוקראיני ואמי רוסיה ומעולם לא היו אויבים", אמרה מרינה בסרטון שהעלתה.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן