Skip to content

למה כל עסק צריך מערכת CRM?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מערכת CRM הפכה להיות המוצר הבסיסי אצל כל בעל עסק שרוצה לשפר את הנתונים והביצועים של העסק שלו. היום כבר לא מדובר רק בעסקים גדולים, וגם עסקים בינוניים וקטנים ביותר מצטרפים לשימוש במערכת הזאת שמביאה המון יתרונות איתה. אז אם אתם עדיין מתלבטים הנה כמה סיבות שיעזרו לכם להבין למה אתם חייבים לצרף מערכת CRM לעסק שלכם.

צילום: FREEPIK

איזה מערכות קיימות בשוק?

כיום יש המון מערכות CRM שקיימות בשוק החל ממערכת פאוורלינק הישראלית ועד מערכות נוספות אחרות המגיעות אלינו ממדינות שונות בעולם. לכל מערכת יש את היתרונות שלה בהתאם לסוג העסק שלכם, אך לכולן יש את אותם יתרונות בסיסיים שמוכיחים כל פעם מחדש עד כמה המערכת הזו הכרחית בעבורכם.
אילו יתרונות המערכת מספקת?

  • הגדרת פעולות עצמאיות –
    המערכת מאפשרת לכם להגדיר בעבורה ביצוע פעולות עצמאיות כמו שליחת ניוזלטר למנויים, שליחת חשבונית בסוף כל רכישה, שליחת סמס לתפוצה ועוד. בצורה הזאת היא מרכזת את כל המשימות הקטנות (שיכולות להעמיס עליכם) לפעולה אחת פשוטה שניתן אפילו לתזמן מראש.
  • מגדילה אחוזי המרה –
    המערכת הוכחה כמגדילה אחוזי המרה וסגירת עסקאות של הצעות מחיר שנשלחו ללקוחות פוטנציאליים. הסיבה לכך היא שהיא דואגת לתזכר אתכם במידה וחלף זמן מסוים מהצעת המחיר, ודואגת לעשות פולואו אפ ללקוח כדי לוודא שהוא ירכוש את השירות שלכם בסוף.
  • ארגון וסדר של נתונים –
    כולנו יודעים עד כמה רשומות ידניות יכולות ללכת לאיבוד או להיות מעמסה על העסק שלכם. תחשבו עד כמה זה קשה לשמור את כל הנתונים של הלקוחות שלכם בצורה ידנית ולחפש אותם במידת הצורך. בדיוק בגלל זה מערכת ה-CRM דואגת לארגן את הנתונים של העסק שלכם בצורה מסודרת ודיגיטלית כך שתהיה לכם גישה אליהם מכל מקום. החל מנתוני לקוח ועד נתוני עסקאות, הוצאות, הכנסות ועוד.
  • שירות לקוחות –
    המערכת נותנת לכם גישה לשירות לקוחות טוב יותר בכך שהיא מתזכרת אתכם לגבי טיפול של לקוח שמחכה למענה, או שלא קיבל משהו מסוים. בנוסף יש לכם אפשרות להגדיר דרכה מענה אוטומטי ואפילו שליחת הצעת מחיר אוטומטית, על מנת שהיא תיתן את השירות הכי זמין ללקוחות שלכם.
  • בחירת נתיבי השקעה טובים יותר לעסק –
    המערכת מראה לכם נתונים בזמן אמת ממגוון ערוצי התקשורת שלכם, בצורה הזאת תוכלו לדעת מהיכן מגיע אליכם התזרים הגדול ביותר וכך תוכלו לקבל החלטה איפה הכי משתלם לכם להשקיע את הזמן והכסף שלכם מבחינת שיווק העסק.
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן