Skip to content

עם הפנים לסין: 3 כנסים תיירותיים בערים הגדולות בסין

משרד התיירות עורך בסין, החל מהיום, מסע חשיפה למוצר התיירות הישראלי יחד עם 22 נציגים של חברות ישראליות ובהם מארגני תיירות נכנסת, חברות קוסמטיקה מים המלח ועוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

משרד התיירות עורך, החל מהיום, מסע חשיפה למוצר התיירות הישראלי בערים בסין, יחד עם נציגי חברות ישראליות וסוכני תיירות נכנסת, כאשר היעד לשנת 2012 הוא 24,000 אלף תיירים מסין

מאת עירית רוזנבלום

משרד התיירות מעמיק את פעילותו בשוק הסיני. לאחר שפתח לפני שנתיים לשכה בבייג'ינג, יערוך המשרד מסע חשיפה למוצר התיירותי הישראלי בערים גוואנגז'וו, שנחאי ובייג'ינג. במסע, המתחיל היום ויימשך ששה ימים, ישתתפו נציגים מ-22 חברות ישראליות בענף התיירות והתעופה, שייפגשו עם למעלה מ-500 עמיתיהם הסיניים.

המשלחת הישראלית כוללת נציגים של מארגני תיירות נכנסת, חברות קוסמטיקה מים המלח, חברות יהלומים, מלונאים, חברות תעופה ועוד. במהלך הירידים שיתקיימו בכל אחת הערים, ייפגשו הנציגים עם מאות סוכני נסיעות וסיטונאי תיירות, במטרה לפתח את צינורות השיווק של ישראל בסין ולחשוף את הסוכנים הסינים לאטרקטיביות ולגיוון המצויים במוצר התיירות הישראלי.

24 אלף תיירים סינים ב-2012

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "אנו מזהים בסין עניין גדל בישראל כיעד תיירות אטרקטיבי ואיכותי. בשנתיים האחרונות ביצענו מספר פעולות אסטרטגיות בחיזוק הקשרים התיירותיים בין המדינות, ביניהם פתיחת הלשכה בבייג'ינג והובלת קמפיין חובק עולם בקידום בחירתו של ים המלח לאחד משבעת פלאי עולם, בו למעלה משליש מההצבעות היו מסין".

נוכח הגידול בתיירות הנכנסת לישראל בשלוש השנים האחרונות, החל משרד התיירות בפריצה גם לשווקים במזרח הרחוק – בראשם סין, דרום קוריאה והודו. בהמשך לפעילות השיווקית המוגברת ביבשת אסיה, ישקיע משרד התיירות כ-3 מיליון שקלים נוספים בשיווק ישראל ברחבי סין בשנת 2012.

בסין חיים היום כ-1.4 מיליארד תושבים. למרות זאת, מספר היוצאים מסין לנסיעה תיירותית מעבר לגבולות אזור המזרח, עומד על כ-5 מיליון בלבד. בשנת 2011 הגיעו  כ-20 אלף תיירים מסין – עלייה של כ- 23% בהשוואה לשנת 2010, אז הגיעו יותר מ-16 אלף תיירים סינים. יעד משרד התיירות לשנת 2012 הוא 24 אלף תיירים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן