Skip to content

ג'אלוד: פורעי חוק הציתו כלי רכב בכפר ורססו כתובות שטנה

לפנות בוקר נכנסו פורעי חוק לכפר הפלסטיני, העלו באש 8 רכבים וריססו כתבות שטנה. ארגון יש דין מזהיר: "גורמי אכיפת החוק חייבים לעצור את הפרעות לפני שזה יעלה גם בדם"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שוב פשעי שנאה בגדה המערבית: מתנחלים הציתו הלילה (שני) רכבים בכפר ג'אלוד, תקפו בתי מגורים ופגעו בשמונה רכבים וריססו כתובות נאצה. על פי דיווח שנמסר למגפון, הגיעו לפנות בוקר כ – 15 מתנחלים פורעי חוק לתוככי הכפר השוכן במחוז שכם ומצוי בסמיכות למאחז אחיה, פורעי החוק הציתו 8 רכבים רססו כתובות שטנה בהן נכתב: "לא שותקים על רצח אחינו" ו "נקמה" ואף יידו אבנים לעבר בתי תושבים. לדברי עדי ראייה בסוף הפרעות ברחו פורעי החוק לכיוון מאחז אחיה.  מהמשטרה נמסר כי "במוקד המשטרה התקבל דיווח אודות נזק שנגרם למספר כלי רכב פלסטינים בכפר ג'אלוד שבבנימין. וכי על פי הדיווח ככל הנראה במהלך הלילה הוצתו 5 כלי רכב". במשטרה הוסיפו כי "כוחות משטרה וצבא נכנסו לכפר על מנת לאסוף ממצאים", וכי "נפתחה חקירה בהתאם".

צילום באדיבות מועצת תורמסעיא
צילום באדיבות מועצת תורמסעיא
צילום באדיבות מועצת תורמסעיא

בארגון זכויות האדם "יש דין", מסרו בתגובה כי "הפורעים בגדה ינצלו כל הזדמנות לפגוע בחפים מפשע ולהטיל אימה על פלסטינים. במציאות שבה הם מוגנים לחלוטין ע"י המשטרה, הפרקליטות והצבא, הם מציתים רכבים וזורקים אבנים לתוך בתים ללא פחד. בנס האירועים הסתיימו ללא נפגעים". "גורמי אכיפת החוק חייבים לעצור את הפרעות לפני שזה יעלה גם בדם", הדגישו בארגון.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן