Skip to content

הבהלה לזהב על כל גווניו

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זהב. מהפנט ביופיו ומרתק בקסמיו, שומר על ערכו לאורך השנים וההיסטוריה רצופת מסעות של מגלי זהב שיצאו בעקבותיו. נדירותו כמשאב מוגבל על פני כדור הארץ, תורמת עוד יותר לנחשקות שלו. זהב מסמל עושר, אצולה ומלכות ובד"כ שומר על ערך יציב וגבוה.

מה כוללת סקאלת צבעי הזהב המככבים בקולקציות הנחשקות של מותג תכשיטי היוקרה, ה.שטרן ואילו גוונים ייחודיים יש? הבהלה לזהב מתחילה עכשיו:

זהב צהוב – קלאסיקה שאין לה תחליף
הזהב הצהוב הוא הזהב המלכותי והעתיק עוד מימי קדם והוא כנראה, אחת המתכות הראשונות שהאדם השתמש בהן. הצבע הצהוב של הזהב שומר על פופלאריות רבה לאורך השנים וממש כמו השמלה השחורה הקטנה, הוא לעולם לא יוצא מהאופנה.

ה.שטרן מציגים תכשיטי זהב צהוב 18 קראט בגימור מט או מבריק, חלקם בשיבוץ מוקפד של יהלומים, קריסטלים, פנינים או אבני חן וכל תוספת משדרגת ומעצימה את יופיו.
בקולקציית BURLE MARX בהשראתו של האמן הברזילאי הידוע, מבחר תכשיטי זהב צהוב המשולבים בקוורץ שחור, להשגת מראה דרמטי.

קולקציית HERA מתכתבת עם מהותה של התרבות היוונית העשירה. במיתולוגיה היוונית העתיקה, הרה היא מלכת האלים. הם וכתרי העלים שענדו, שימשו השראה לקולקציה כשבמרכזה, דיטייל עלה בזהב צהוב 18 קראט

זהב לבן – קריר וענוג
זהב לבן הוא סגסוגת המבוססת על זהב טהור יחד עם מתכות נוספות, המקנות לתכשיט את הצבע והעמידות המבוקשת. הזהב הלבן מאופיין בשקט ומינימליזם, אך אל תתנו לאישיותו הכביכול מופנמת להטעות, כיוון שלא ניתן להתעלם מנוכחותו האריסטוקרטית!
צורפי ה.שטרן יוצרים מגוון תכשיטי זהב לבן 18 קראט בשיבוץ יהלומים או אבני חן, בשילובים יצירתיים ואומנותיים.
תכשיטי זהב לבן ניתן למצוא בקולקציית DIAMOND BOUQUET של המותג, בה הזהב הלבן מפציע בשיבוץ יהלומים וניחן באסתטיקה קלאסית. ההשראה לתכשיטים בקולקציה זו היא אסופת פרחים עדינה. שיבוץ היהלומים מעניק לזר הפרחים הזהוב מראה נוצץ וזוהר שלא ניתן להתעלם ממנו. קולקציית ORION משלבת בין המראה הקריר של הזהב הלבן, לאבן טופז כחול בחיתוך אובלי. שילוב האבן הכחלחלה ומבנה התכשיט, יוצר מראה אלגנטי המשדר אצילות וחן, כך נוצר מראה נסיכותי מהפנט.

צילום: ה.שטרן

 

צילום: ה.שטרן

זהב ורוד – נאיביות קסומה
הזהב הוורוד מכונה גם זהב אדום או רוז גולד, כאשר הגוון המדויק של הזהב, תלוי בתכולת הנחושת שבסגסוגת שלו (יותר נחושת- יותר אדום). הגוון הסמוק והרומנטי הזה, מרענן את ההופעה בהתמזגות הרמונית עם תכשיטים בגווני זהב נוספים.

קולקציית MYCOLLECTION, מציעה פריטים קז'ואליים ועדינים, שבקלות יוצרים לוקים מגוונים באמצעות משחק בכמות התכשיטים בכל מראה. בקולקציה ליין תכשיטי זהב ורוד 18 קראט, בשיבוץ פרחי יהלומים, המעניקים מראה ורסטילי ורענן.

בקולקציה אחרת, אשר עוצבה בהשראת קטעי הבלט של קבוצת המחול הברזילאית המוערכת Grupo Corpo, בולט הזהב הוורוד במיוחד. הקולקציה מציגה מבחר תכשיטים המדמים תנועת גוף וריקוד ובמיוחד תכשיטים שעוצבו לפי קטע הבלט המפורסם של הלהקה SYMPHONIC DANCE והתוצאה היא תכשיטים המשלבים חלקי זהב אצילי מבריקים לצד פסים מזהב ורוד כמו ווילונות הקטיפה המהודרים של בית התיאטרון ובגדי הגוף של הרקדנים.

צהוב שמפניה – יוקרתי וייחודי
שנתיים של מחקר ואינספור ניסיונות הושקעו בפיצוח ויצירת גוון זהב אצילי בגוון שמפניה הבלעדי למותג ה.שטרן. לזהב האצילי נוכחות עוצמתית, דומיננטית ומיוחדת.
זהב השמפניה הוא חיבור ייחודי בין זהב צהוב לזהב לבן ובולט באוספים המתחדשים והמרגשים של המותג, כל פעם בדמות תכשיט אחר, בזהב 18 קראט.
בקולקציית FLOW(er) מלבלבים תכשיטים ססגוניים כגון עגילים, שרשרת וטבעת זהב אצילי בשיבוץ יהלומים. הקולקציה משקפת את הצורות האורגניות של הפרח, שהפך למוטיב וסמל המזוהה עם ילדי הפרחים בשנות ה-60' וה-70' של המאה הקודמת והיא מציגה תכשיטים המצדיעים לקווי המתאר הייחודיים של הפרח ומשדרים את החתירה והכמיהה לשלום ואהבה של ילדי הפרחים.

צילום: ה.שטרן
צילום: ה.שטרן

לא על הזהב לבדו – הקסם של כסף סטרלינג
אמנם זהב הוא המתכת האהובה בעולם התכשיטים, לא נוכל להזניח חומר אחר המתקיים שנים רבות לצד הזהב: כסף, שנחשב מאז ולתמיד למתכת אהובה, המתאימה לתכשיטים יום-יומיים או תכשיטי סטייטמנט מבריקים.

טבעות כסף משובצות יהלומים עגולים, המייצרים קונטרסט מתוחכם מול גוון הכסף ועגילים המדגישים את עיצוב דמוי גל ותנועה בגימור סאטן כסוף וחלקם מלוטש בדרך שמעניקה תחושה חלקה למגע עם העור.
הסגסוגת אף מככבת בקולקציית  SILVER PEBBLESבהשראת צורות אורגניות הנמצאות בטבע וכן בקולקציית BURLE MARX כמחווה ליצירותיו הפנטסטיות של האמן, בנוכחות דרמטית ובפרופורציות צבעוניות.

צילום: ה.שטרן
צילום: ה.שטרן

היכנסו לצפייה בתכשיטים לאישה של ה.שטרן בגווני זהב או בכסף סטרלינג.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן