Skip to content

מרוץ אצבע הגליל באגמון החולה, המרוץ היפה בארץ

כ-2000 רצות ורצים נטלו חלק במרוץ אצבע הגליל של "מרתון ישראל" שנערך באגמון החולה. המרוץ כלל שלושה מקצים, 15 ק"מ, 5 ק"מ ומקצה ייחודי ומרגש ע"ש טרי פוקס, לשם גיוס כספים לחקר הסרטן כחלק משותפות קנדה – אצבע הגליל, באורך 2 ק"מ, בו השתתפו ילדים והורים שהגיעו מכל הרשויות השותפות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מרוץ אצבע הגליל שנערך ביום שישי האחרון באגמון  החולה הוא לטעמי אחד המרוצים היפים, אם לא היפה ביותר בארץ. התפאורה הטבעית הנפלאה של שמורת החולה, מראה הרי הגולן כשפסגתו המושלגת של החרמון נראית בברור, מולם רכס הרי נפתלי, מסביב הכול פורח בירוק עז, ופס הקול שמלווה אותך (מלבד המוסיקה שבאוזניות) הוא ציוץ ציפורים  וקרקור צפרדעים מכניס אותך לקצב מיוחד. פה ושם ניתן להבחין בנוטריה סקרנית שיצאה לצפות בחבורת הרצים שהופיעו לה בשכונה. מזג האוויר גם הוא האיר פנים וקרירות בוקר אביבית ליוותה את אותנו לאורך המסלול, הוסיפו לזה את הארגון המופתי של אנשי מרתון ישראל בניצוחו של עופר פדן וקיבלתם מרוץ מושלם.

מרוץ אצבע הגליל , לרוץ בטבע המקסים (צילום דן בר דוב)
מרוץ אצבע הגליל , לרוץ בטבע המקסים (צילום דן בר דוב)

"ריצה בתנאי השטח באגמון החולה, היא אידיאלית לפתיחת עונת מרוצי השטח, עם תפאורה מושלמת: עגורים וחסידות מעל, שדות ירוקים, החרמון הלבן ונופי הגליל והגולן בשיא פריחתם. מבחינת מרתון ישראל מדובר בהצלחה גדולה והמשך שיתוף פעולה משמעותי עם הרשויות הצפוניות שרואות חשיבות רבה בקיום אירועי ספורט שמחברים את הקהילה לאורח חיים בריא, דרך הטבע, תוך חיזוק התיירות המקומית וכאן היה שילוב מסיבי של הדור הצעיר, שילוב מופלא ומרגש, אני שמח על הזכות וביחד נמשיך להוביל את האזור באירועי קונספט ייחודיים". אמר עופר פדן מנכ"ל חברת מרתון ישראל.

ממול ניתן להבחין בפסגת החרמון (צילום דן בר דוב)
ממול ניתן להבחין בפסגת החרמון (צילום דן בר דוב)

מרוץ 'אצבע הגליל', מהווה שיתוף פעולה אזורי ראשוני וחשוב בתחום הספורט, אליו חברו מספר רשויות צפוניות: מבואות החרמון, גליל עליון, קריית שמונה, גולן, מרום הגליל, יסוד המעלה, מטולה, ראש פינה יחד עם אשכול גליל מזרחי יחד עם חברת מרתון ישראל שתנצח במקצועיות על המרוץ בהיבטים המקצועיים.

רצים בטבע (צילום דן בר דוב)
רצים בטבע (צילום דן בר דוב)

"אירוע מרגש וצבעוני, חוויה שמרחיבה את הלב, המוני ילדים ובני נוער מכל קבוצות הספורט והריצה ברשויות כשבידיהם דגלי ישראל וקנדה, רצים יחד למען מטרה נעלה", ציין צח אשנר רכז הספורט במועצה האזורית מבואות חרמון שהיה ממארגני המרוץ והמקצה המיוחד.

אפשר לבקר גם בלי לרוץ (צילום דן בר דוב)
אפשר לבקר גם בלי לרוץ (צילום דן בר דוב)
בוקר מאיר על אגמון החולה (צילום דן בר דוב)
בוקר מאיר על אגמון החולה (צילום דן בר דוב)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן