Skip to content

איים לרצוח את העובדת הסוציאלית ונעצר

תושב תל אביב שלא היה מרוצה משירתי העובדת הסוציאלית איים לרצוח אם לא תחזיר לו שיחה: "כדאי לך לחזור אליי, למה אם לא אני חותך לך את הגרון"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל עצרה לאחרונה גבר בן 24 בחשד כי איים לרצוח עובדת סוציאלית בעיריית תל אביב. הבוקר (חמישי) הוגש כנגדו כתב אישום על ידי יחידת התביעות של המשטרה ובקשה להארכת מעצרו עד תום הליכים. לפני כשבוע פתחה המשטרה בחקירה לאחר קבלת תלונה מהעובדת הסוציאלית ממנה עולה כי אחד המטופלים קילל אותה במספר שיחות טלפון ובין היתר אמר לה: "מחר אני מגיע ליחידה ואני רוצח אותך, כדאי לך לא להגיע, את לא מבינה למה אני מסוגל".

עיריית תל אביב (צילום מאתר העירייה)

WhatsApp Audio 2022-04-07 at 15.38.10
אחת משיחות האיומים על העובדת

בהמשך, הצעיר התקשר לעובדת הסוציאלית והשאיר לה הודעה קולית ובה אמר: "אנחנו נתראה ביום שני, צוחק מי שצוחק אחרון.. את לא יודעת לאיזה דברים אני מסוגל, תקשיבי, כדאי לך לחזור אליי, למה אם לא אני חותך לך את הגרון, יא בת זה, יא בת שר*טה, יא זה בת אלך זו*ת…". על פי עדות העובדת יום קודם לשיחה הזו, הגיע הצעיר למשרדה של העובדת הסוציאלית כשהוא מחזיק בידו בקבוק בירה. העובדת הצליחה לחמוק ממנו, להיכנס למשרדה ולנעול את דלת המשרד. החשוד אותר ונעצר על ידי שוטרי לב ת"א והובא לחקירה בתחנת המשטרה. מעצרו הוארך מעת לעת והיום יחידת התביעות של המשטרה הגישה נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן