Skip to content

הגרגרנים: מתנות קולינריות לחג

הקופסה המרובעת של טאפרוור היא בדיוק בגודל לאחסון מצות בימי פסח, והיא תשמש לצרכים אחרים לאורך כל השנה. נפח 1.1 ליטר. 79 שקלים. להשיג ב-https://tupperware.co.il. צילום: יח"צ   האתר מיי באנדלס מאפשר להזמין חבילות שי מוכנות מראש, המתחלקות לשלוש קבוצות מחיר – 99, 149 ו-199 שקלים. למשל, מארז של תבליני פרג ב-149 שקלים, הכולל שמן […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הקופסה המרובעת של טאפרוור היא בדיוק בגודל לאחסון מצות בימי פסח, והיא תשמש לצרכים אחרים לאורך כל השנה. נפח 1.1 ליטר. 79 שקלים. להשיג ב-https://tupperware.co.il.

צילום: יח"צ

 

האתר מיי באנדלס מאפשר להזמין חבילות שי מוכנות מראש, המתחלקות לשלוש קבוצות מחיר – 99, 149 ו-199 שקלים. למשל, מארז של תבליני פרג ב-149 שקלים, הכולל שמן זית 250 גרם, תבלינים באריזת 150 גרם כולל פלפל שחור טחון, כורכום, שום גבישי, פפריקה מתוקה, פפריקה חריפה, תבלין לקציצות, ראס אל חנות, ותבלין לשווארמה ב-120 גרם.

המחיר כולל משלוח, עם התחייבות להגיע הביתה תוך שעה. מקומות ההפצה: תל אביב, הרצליה, רמת השרון, פתח תקווה, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, בני ברק, רמת גן גבעתיים, בארות יצחק, אלעד, כפר מעש, מגשימים, נחלים, גת רימון וסביון. https://mybundles.co.il/

צילום: מיי באנדלס

 

חובבי היין ישמחו לקבל את מארז IMPRESSION של יקב טפרברג, הכולל יין בלנד אדום של קברנה סוביניון ומרלו, יין בלנד לבן של סוביניון בלאן ושרדונה, ופותחן לבקבוקי יין.

120 שקלים. להשיג בנקודות המכירה וביקב.

צילום: איל קרן

 

הסט של ארקוסטיל מיועד למי שזקוק להפרדה במטבח – הוא כולל חמישה לוחות חיתוך בגדלים שונים.

119 שקלים. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: מילניום מרקטינג

 

האביב הוא זמן טוב לצאת לטיולים, וזו מתנה טובה לטיולים. פק"ל שורש כולל ראש גזיה נפתח עם רגלי ספיידר וחיבור הברגה, ארבע כוסות קפה נירוסטה עם דופן כפולה בנפח 100 מ"ל, פינג'אן ומחבת בנפח 800 מ"ל, שלושה כלי פלסטיק עם מכסה הברגה בנפח כולל של 520 מ"ל לסוכר, קפה, תה, סוכר/תבלינים, חיבור הברגה למיכל גז, ובקבוק ליקוויטיינר בנפח ליטר אחד.

349 שקלים. להשיג בחנויות מטיילים וכאן.

צילום: ישאל פורלנר

 

מארז מישל, שהוכן על ידי בני נוער במסגרת עמותת גוונים, כולל רביעיית פרלינים במשקל 60 גרם, טבלת שוקולד לבן עם עדשי שוקולד צבעוניות במשקל 60 גרם, טריו קיפודי שוקולד במשקל 40 גרם, טריו מדליוני שוקולד במשקל 40 גרם, ושקיק אגוזי מלך במשקל 100 גרם.

88 שקלים. להשיג ב- gsmatok.com.

צילום: אלונה להב

 

אם אתם מחפשים מתנה קלאסית לפסח, זו יכולה להיות אפשרות טובה. המארז כולל קערת זכוכית גדולה מדגם Tipi של האמן דני קלדרון, עם שש קערות למטבלים של המותג Corelle. ביחד הם יוצרים קערת פסח, וניתן להשתמש בהם בנפרד לאורך השנה.

503 שקלים. להשיג באולם התצוגה של שקל בית מותגים, אצל משווקים מורשים ברחבי הארץ וב-https://www.shekel4u.co.il.

צילום: אסף קרלה

סטיילינג: נועה קליין

 

כדי להכניס צבע למטבח, אפשר לבחור במחבות, ווקים וכלי בישול נוספים מסדרת Rainbow של סולתם, המשווקים בצבעי סגול, כחול, ירוק, אדום, ורוד ועוד. המחבתות בגדלים 18-30 ס"מ.

מ-63 שקלים. להשיג בסניפי הרשת, בחנויות כלי בית ומטבח וב-https://soltam.co.il.

צילום: גל בן זאב

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן