Skip to content

בת 15 דקרה אדם בחיפה

תושב חיפה דיווח כי בתו מתכוונת לבצע פיגוע דקירה בירושלים, תוך כדי תשאולו נודע על מעשה דקירה בגן הזיכרון, לא רחוק מביתו. המשטרה עצרה את הנערה מבלי לפגוע בה. ניצב-משנה אלי מגן שיבח את פעולת השוטרת, שסיימה את האירוע מבלי לעשות שימוש באקדח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בן 47 נפצע נדקר אתמול (שישי) בידי צעירה בת 15 בגן הזיכרון מול עיריית חיפה. הצעירה נעצרה ובחקירתה הודתה כי תכננה לבצע פיגועים נוספים. בתיקה נמצאו עוד 2 סכינים. מבית החולים רמב"ם אליו פונה הפצוע נמסר כי מצבו מוגר כקל.
מהמשטרה נמסר כי בשעות הצהריים בסמוך לשעה 13:00 התקבל דיווח במוקד המשטרה 100 מתושב חיפה כי שהתריע כי בכוונת בתו בת ה-15 לבצע פיגוע בירושלים, ניידת סיור שהגיבה לקריאה, החלה בבדיקה הפרטים מול האב המודיע כאשר במקביל לטיפול התקבל במוקד 100 דיווח על אירוע דקירה בגן הזיכרון בחיפה.

זירת הפיגוע (צילום: דוברות המשטרה)
צילום: דוברות המשטרה
אזור הפיגוע (צילום: מד"א מבצעי)

צוות שוטרי הסיור שכלל בתוכו את שוטרת הסיור רס"מ מאשה קרמר שהגיע לבית האב עם האב הגיבו מיד למשמע הדקירה והגיעו לצד האב  לזירת האירוע בגן הזיכרון. קרמר  שהבחינה בחשודה כאשר הסכין בידה השתלטה עליה מבלי להשתמש בנשקה ועצרה את הנערה במקום. מפקד מרחב כרמל במשטרה ניצב-משנה אלי מגן שיבח את פעולת השוטרת, שסיימה את האירוע מבלי לעשות שימוש באקדח. כתוצאה מהדקירה נפצע תושב העיר בן 47 באורח קל עד בינוני. חובש בכיר במד"א משה רוזנטל סיפר: "הפצוע שכב בגינה כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפציעה חודרת ומדממת. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים וחבישות ופינינו ואותו בניידת טיפול נמרץ להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו יציב". מרמב"ם נמסר כי "בהמשך לאירוע הדקירה בהדר בצהריים. מדובר בתושב חיפה בשנות ה 40 לחיפה, מוגדר במצב קל – נדקר מספר דקירות בגפיים. סבל מאיבוד דם ולכן נשאר להשגחה ברמב"ם עד מחר."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן