Skip to content

מלח פלפל ומספר תוספות קטנות שמייצרות הבדל גדול בסביבה של המנגל

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מחפשים מתנה לאדם שמאוד אוהב לעשות על האש, מבקשים לחדש את פינת המנגל, מזמינים חברים לארוחה בשרית ומבקשים להשוויץ לא רק ביכולות הקולינריות, אלא גם באקססוריז מקצועי? ובכן ממש כפי שידוע כיצד בכוחו של קורט מלח ונגיעה של פלפל שחור (גס!) להקפיץ כל נתח, כך גם ידוע כיצד כלי עבודה מקצועי משפיע על סך החוויה. חושבים שכבר יש לכם הכול? מוזמנים להכיר מספר פרמטרים שיגרמו לכם להבין מה תענו בפעם הבאה כשישאלו אותכם מה להביא לארוחה, או מה אתם רוצים כמתנה.

עשרת המוצרים המובילים:

בנישה של המנגל ניתן למצוא לא מעט אקססוריז. אספנו עבורכם את העשירייה הפותחת:

  • קערת אש – הדבר החם ביותר בגזרה! אומנם לא מדובר בעוד אקססוריז למנגל, אך בהחלט במתחרה צדדי שמוסיף לא מעט עניין. קערת אש היא סוג של מדורה שמעלה את הרף – נחשבת אצילית וכוחנית, פרקטית ושימושית. כאן ניתן לשלב אלמנטים שמאפשרים לא רק להתחמם, אלא גם לצלות ולבשל – עולם של אפשרויות עבור המרחב החיצוני.
  • משחיז סכינים – מכירים את זה שרוכשים סכין מקצועית, חותכים עגבנייה כחושה (כזו שכבר ראתה ימים יפים ומוצקים יותר), מתלהבים, מספרים לכולם ואז כעבור חודש מגלים שגם הסכין היוקרתית בסופו של יום יוצאת לפגרה – מתכהה? הפתרון המתבקש הוא לרכוש משחיז סכינים מקצועי ונוח לשימוש. מדובר בכלי קטן שכמעט ואינו תופס מקום, אך בשעת הצורך הוא הופך כל סכין סטנדרטית לחדה ומוכנה לפעולה.
  • חותמת אישית עבור צריבה על הברביקיו – אם מחפשים מתנה מקורית ובעלת נימה הומוריסטית לאדם שאוהב לעשות הרבה על האש, מוזמנים להכיר חותמת אישית. מדובר בכתובת ממתכת שמחוברת למקל. פשוט מלהיטים וחורכים על הנתח הרצוי. זה יכול להיות עוף שלם, זה יכול להיות המבורגר וכדומה.

    צילום: FREEPIK
  • מיקס תבלינים עבור בשרים – אומנם זה לא גדג'ט, אך בהחלט מתנה שתתקבל בשמחה גדולה. מכאן שאם מוזמנים לארוחה ולא רוצים להכין עוגה, או לקנות מתנה שתמצא את מקומה בארון, בהחלט מדובר במתנה ייחודית שתוסיף גוונים רבים לכל ארוחה.
  • פלנצ'ה לגריל – מבקשים להפעיל את הגריל ובזמן שמכינים המבורגר מושחת להכין בצד ביצת עין, עגבניות צלויות, קציצות, פנקייקים וכדומה? פלנצ'ה ייעודית לגריל תצבע לכם את הפעולה בשלל אפשרויות מהנות וטעימות.
  • פנס ייעודי – מכירים שיש פנס ראש ייעודי לטיולים? ובכן גם יש פנס ייעודי לגריל, כזה שיודע להתממשק לגריל ולעמוד בטמפרטורות הגבוהות, כך שהוא מאיר באופן קבוע ואיכותי לאזור של הצלייה. מרגע הרכישה נגמרו התירוצים. יותר אין "לא ראיתי מהי רמת החריכה", או "אין נקודת חשמל מתאימה בקרבת מקום". מדובר בפתרון קטן ואלגנטי שמייצר הבדל גדול.
  • נייר קצבים – בתחום הבשר ידוע שכל דקה על האש משפיעה על איכות התוצאה, וכך גם לא מעט גורמים משלימים. מכאן שמדהים לגלות עד כמה נייר קצבים עבור עיטוף נתחי בשר שמיועדים למעשנת מסייע לשמור על העסיסיות הייחודית והכה חשובה, ולהעניק אחידות במבחן התוצאה.
  • מתקן לסידור עצים במדורה – מבקשים לעשות מדורה בצורה הכי בסיסית שקיימת, אך גם ליהנות מאלמנט עיצובי שמסייע למדורה לבעור בצורה אידאלית? מוזמנים להכיר אמצעי אלגנטי ומינימאלי שמסייע לפזר את בולי העץ באופן מרהיב.
  • טופרים לפירוק בשר – אחד מהגדג'טים שלא נוהגים לרכוש לבד, אך שכן כיף לקבל כמתנה. מדובר בטופרים שעמידים לחום, שארגונומיים לאחיזה ושמסייעים לפרק את הנתח הצלוי בקלות יתרה ובמקצועיות מרהיבה. פשוט לעמוד מהצד ולהתחיל לקבל תיאבון.
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן