Skip to content

בן גביר העלה קמפיין נגד ראש השב"כ. ראש הממשלה: "הקמפיין הפוליטי המסוכן נגד השב"כ והעומד בראשו הוא מעשה אנטי-ישראלי פחדני"

במודעה שפרסם בן גביר מטעם עוצמה יהודית, תקף את רונן בר וארגונו על כך שבעצתו נמנעה כניסתו של חבר הכנסת לשער שכם. נפתלי בנט הגיב ומסר כי אם בן גביר מבקש לתקוף, הוא הכתובת ולא הארגון והעומד בראשו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חבר הכנסת איתמר בן גביר פרסם היום (שישי) קמפיין נגד ראש השב"כ רונן בר. ראש הממשלה נפתלי בנט גינה ואמר כי "הקמפיין הפוליטי המסוכן נגד השב"כ והעומד בראשו הוא מעשה אנטי-ישראלי פחדני שנועד להבעיר את המדינה באש של קנאות וכאוס". בנט הוסיף כי הוא מגבה את בר ואת השב"כ, "אם יש למישהו טענות לגבי החלטות מדיניות – אני ראש הממשלה. אני הכתובת".
"לא הגעת לטקסי יום השואה, לא שמענו אותך מול ירדן או איראן, כבר התחלתי לדאוג ששוב נעלמת לאיזו חופשה במדריד/פריז/לונדון/ארה"ב. שמח לשמוע שחזרת ואתה כאן, ואם כבר אולי תתחיל לטפל בריבונות שלנו בהר הבית. אגב, גינית כבר את האיומים ברצח וכדורי הרובה שקיבלתי הלילה?", הגיב בן גביר.

פעילי הימין - ובהם גם ברוך מרזל ואיתמר בן גביר - מפגינים נגד שחרור המחבלים (צילום: נירה ידין)
ארכיון – איתמר בן גביר – מפגינים נגד שחרור המחבלים (צילום: נירה ידין)

בן גביר פרסם מודעה עם תמונתו של ראש השב"כ ובה תקף את פעילותו בהר הבית, בבאר שבע, בבני ברק, בחדרה ובעזה. "נכשלת בהר הבית, נכשלת בבאר שבע, נכשלת בבני ברק ובחדרה, נכשלת בעזה, עכשיו אתה מאשים את איתמר בן גביר ואומר שצריך לנטרל אותו?, תפסיק לתדרך ותתחיל לעבוד", נכתב במודעת הקמפיין.
ראש הממשלה הגיב, גיבה את השב"כ וכתב  כי "הקמפיין הפוליטי המסוכן של בן גביר וחבריו נגד השב״כ והעומד בראשו, הוא מעשה אנטי ישראלי פחדני שנועד להבעיר,  לא אתן לזה יד. אני מגבה ומחזק את כל לוחמי השב״כ ואת העומד בראשו", "אם יש למישהו טענות לגבי החלטות מדיניות – אני ראש הממשלה. אני הכתובת", כתב בנט.  שר החוץ יאיר לפיד כתב בטוויטר כי בן גביר, "העבריין המורשע שנתניהו רוצה למנות לשר הבט"פ, סימן לעצמו מטרה חדשה להתקפות שלו: ראש השב"כ ולוחמיו. אני מצפה מראש האופוזיציה לגנות בחריפות את בן גביר". אלא שראש האופוזיציה מתעלם עד כה ממעשיו של בן גביר שהוא עצמו הכניס  לכנסת במרוצתו לבחירות.


כזכור בנט הורה בשבוע שעבר למנוע מבן גביר להגיע לשער שכם במסגרת הצעדה שהתקיימה בחול המועד פסח סביב העיר העתיקה בירושלים. בנט גיבה את החלטתו ואמר כי ההחלטה התקבלה בעקבות המלצת ראש השב"כ בר, השר לביטחון הפנים עמר בר-לב ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי.
מארגני הצעדה ובהם תנועת הימין הקיצוני, אם תרצו, בקשו לערוך מצעד דגלים שיעבור דרך שער שכם, המשטרה הציעה תוואי חלופי שלא יעבור דרך  השער על מנת שלא להבעיר את ירושלים על רקע העימותים האחרונים, דבר שיוביל לגל אלימות שיתפשט לערים נוספות. בן גביר סירב להצעה והודיע כי יגיע לצעוד בתוואי שרצה, אלא שאז הורה ראש הממשלה למשטרה למנוע מחבר הכנסת לעשות כך ובתגובה הודיע בן גביר שהוא פותח עוד "לשכה", בדומה ל"לשכה" שפתח בשיח ג'ראח.

בכיר הג'האד האיסלאמי ח'אלד אל-בטש (צילום מהרשתות הערביות)

בתוך כך קרא היום בכיר הג'האד האיסלאמי ח'אלד אל-בטש ל"כוננות וגיוס עממי" ולהערכות לקראת מצעד דגלים אפשרי שיערך בירושלים ב15 למאי. "צריך לחסום את הכבישים בגדה בפני המתנחלים שמתכננים להגיע לירושלים (באותו היום)", אמר אל-בטש באירוע לציון יום ירושלים האיראני בעזה שארגן הג'האד האיסלאמי. הוא הוסיף כי "ההתנגדות הפלסטינית ניצחה במערכה ברמדאן".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן