Skip to content

זרי פרחים מומלצים ליום האישה

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יום האישה הוא יום מיוחד וחשוב, בו אנחנו מציינים את חשיבותן של הנשים בחיינו, בין אם הן אהובות רומנטיות, אימהות, אחיות, קולגות או פשוט חברות נפש. כל אישה (וכל אדם מן הסתם) היא עולם ומלואו, לכל אחת יש העדפות משלה וכדי לתת את המתנה המושלמת חשוב לדייק ולבחון את האפשרויות ולבחור מביניהן את הטובה והמתאימה ביותר.

זר ורדים פינק

הוורדים ידועים בקשריהם ההדוקים לאהבה רומנטית בוערת או אפלטונית עוצמתית. הצבע המזוהה ביותר במאה האחרונה עם נשיות ועדינות הוא לא אחר מאשר הצבע הוורוד. לכן, כאשר מדובר באישה עדינה, אשר הצבע הוורוד עוטף את חייה ואת יומה במובנים שונים, זר ורדים פינק עשוי להיות המתנה המושלמת בשבילה.

הוורדים ועלי הכותרת שלהם מסמלים אהבה שבנויה משכבות רבות של קרבה, חום, חיבור רגשי ומסע משותף שהתקיים במהלך החיים. הצבע הוורוד משדר עוצמה נשית ויופי שאין עליו ויכוח, אשר יגרום למקבלת הזר לחוש עטופה באהבה ולקבל מחמאה גדולה בו זמנית.

זר רומנטי

הזר הבא, הוא לא רק רומנטי, יש בו גם הרבה מעבר במשמעותו וססגוניותו, בצבעוניות הפרחים וגם בסוגיהם, מה שעשוי להתאים מאוד כמתנה לנשים אהובות שהמגוון והצבעוניות שולטים בחייהן.

הטבע כמו האהבה, מורכב מחלקים שונים שכל אחד מהם בא לידי ביטוי בצורה שונה, על בסיס הרעיון הזה שולבו סוגי פרחים שונים (גברברות, ליזיאנטוס וגם ורדים) שיחד מביאים איזון מושלם, בנראותם, בשילוב הצבעים העדינים ובריחים המשכר והופכים את הזר לרומנטי במיוחד.

צילום: FREEPIK
צילום: Pixabay

אלף נשיקות

אם האהבה פרצה מעבר לגבולות הלב בחייכם, מילאה אתכם ועשתה אתכם אנשים טובים יותר, מגיעה לאישה האחראית לכך לחוש ולראות את עוצמת הרגש שפועם בכם.

זר אלף הנשיקות הוא זר מיוחד שנוצר בעבודת יד בחנות הפרחים בחיפה "פרחי חיפה" הוותיקה בלב שכונת שפרינצק. הזר מורכב מלא פחות מחמישים ואחד ורדים אדומים, איכותיים ועדינים, שזורים זה בזה המביעים הערכה והוקרה העולות על גדותיהן ופורצות מכל כיוון ויהוו מתנה מושלמת ויוקרתית לאישה אהובה, מוערכת, חזקה ומשמעותית בחייכם.

זר גברברות קשת

זר ססגוני וצבעוני, ממש כמו קשת בענן, המורכב מפרחי גרברות איכותיים וגדולים בצבעים שונים, הוא ללא ספק הדרך הטובה ביותר להעלות חיוך על פניה של קולגה, חברה או מכרה יקרה. סגנון הזר אלגנטי וקליל בו זמנית, מזכיר את המראות המלבבים של המרפסות האירופאיות באביבים הנעימים.

זר הגברברות הצבעוני יתאים מאוד להבעת אהבה וקרבה שאינה בהכרח רומנטית לנשים שטעמן מגוון ושהן בעצמן רבות פעלים ומציגות מגוון רחב של מעלות ואיכויות.

זר ליזיאנטוס סגול לבן

לא בכדי פרחי הליזיאנטוס הם מבין האהובים ביותר במדינת ישראל, הם ארוכים, מרשימים, עדינים וצבעיהם משגעים. זר המשלב את הפרחים האהובים בצבעי סגול ולבן יתאים הן להבעת אהבה רומנטית והן להבעת חיבה והערכה שאינן רומנטיות בהכרח.

על פי רוב, נשים בעלות סגנון וטעם אלגנטי ומהודק יותר, יעדיפו צבעים עדינים וסולידיים שישתלבו היטב בכל מרחב בבית, ולכן הזר הליזיאנטוס בצבעי לבן וסגול יהיה הבחירה המושלמת בשבילן.

מבחר המתנות האפשריות ליום האישה הוא גדול ורחב, אך כולם יודעים שעם זר פרחים מושקע, אשר עומדת מאחוריו כוונה אמיתית ומחשבה מעמיקה, אי אפשר לטעות. כאשר ניגשים לבחור זר לאישה יקרה שנמצאת בחיינו, חשוב מאוד לחשוב על הסגנון האישי וההעדפות שלה, כדאי אפילו להרחיק לכת ולדמיין כיצד סוג הפרחים וצבעיהם ישתלבו בביתה או בחדרה.

כמובן שישנם עוד סוגים של זרי פרחים מושקעים שיכולים להתאים כמתנה ליום זה, תנו לרגשות ולהיכרות שלכם להוביל אתכם לקראת הבחירה הנכונה והמדויקת ביותר למען הנשים החשובות והמוערכות בחייכם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן