Skip to content

חצי שנת מאסר לשוטר שקיבל טובת הנאה מינית מנערת ליווי

האישה החזיקה בתעודת זהות מזויפת וחששה להיעצר, פן הדבר יתגלה והיא תגורש מהארץ. השוטר "החרוץ" הסביר לה, כי הוא יכול להימנע מלעצור אותה. עקב מעשיו, הורחק מקורס קצינים ופוטר מהמשטרה. השופט: "הכלל הוא שיש מקום להחמיר בענישה בעבירת השוחד"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האישה החזיקה בתעודת זהות מזויפת וחששה להיעצר, פן הדבר יתגלה והיא תגורש מהארץ. השוטר "החרוץ" הסביר לה, כי הוא יכול להימנע מלעצור אותה. עקב מעשיו, הורחק מקורס קצינים ופוטר מהמשטרה. השופט: "הכלל הוא שיש מקום להחמיר בענישה בעבירת השוחד"

מאת אבירם זינו

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר חצי שנת מאסר (יום ב') על ליאור מסורי, שוטר סיור במרחב איילון של המשטרה, שקיבל טובת הנאה מינית מנערת ליווי, בתמורה להימנעות ממעצרה.

מסורי עצר לבדיקה את ג', שעסקה במתן שירותי ליווי. האישה החזיקה בתעודת זהות מזויפת וחששה להיעצר, פן הדבר יתגלה והיא תגורש מהארץ. השוטר "החרוץ" הסביר לה, כי הוא יכול להימנע מלעצור אותה, אם תיתן לו טובת הנאה מינית. הוא נסע יחד עמה לביתה, שם אילץ אותה לבצע בו מין אוראלי.

השופט, דניאל בארי, כתב בהחלטתו: "מעשהו של הנאשם הוא חמור ביותר ויש בו כדי לפגוע באופן קשה בתדמית המשטרה בעיני הציבור, וכן לפגוע פגיעה ממשית בפרטיותה של המתלוננת ובאוטונומיה על גופה. המתלוננת ידעה, כי הבאתה לתחנת המשטרה עלולה להביא לחשיפת העובדה שהיא נמצאת בארץ עם תעודת זהות מזויפת. הוא ניצל את מצבה הנחות, וקיבל ממנה טובת הנאה מינית, תוך הפרה בוטה של הוראות המשטרה." השופט הוסיף: "הכלל הוא שיש מקום להחמיר בענישה בעבירת השוחד ולגזור, ככלל, עונש מאסר ממשי על העבריינים."

מסורי, יליד 1981 ואב לשניים, הורחק מקורס קצינים ופוטר מהמשטרה בעקבות המקרה. השופט, שציין כי בעקבות פתיחת החקירה נקלע מסורי לחובות גדולים, גזר עליו 6 חודשי מאסר בפועל ועוד שנה על תנאי וקנס של 2,000 שקלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן