Skip to content

תפילת סוף הרמדאן – תומכי חמאס תלו כרזת ענק על אל אקצה

עשרות אלפים הגיעו לתפילת חג סוף צום הרמדאן. כמה מאות תומכי חמאס הניפו כרזה מעל מסגד אל אקצה. הלילה נעצרו שני פלסטינים שביזו את דגל מדינת ישראל המשטרה: "אנו רואים בחומרה כל פגיעה בסמלי שלטון ובדגל מדינת ישראל או תמיכה ועידוד ארגוני טרור"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כרזת ענק של חמאס הוצגה הבוקר (יום שני) מחוץ למסגד אל-אקצא, שם התכנסו עשרות אלפי מתפללים לרגל עיד אל-פיטר, החג שמציין את שבירת צום הרמדאן. בשלט, שבו הוצגה תמונה של לוחם בזרוע הצבאית של חמאס, נכתב כי "כי "חמאס מברך את האומה הערבית והאסלאמית" לרגל החג. הכרזה הוסרה במהרה בידי המשטרה שמבצעת בשעה זו פעולות שונות במטרה לאתר ולעצור את המעורבים. בין עשרות אלפי מתפללים שעלו הבוקר לתפילת חג למשטרה לא נרשמו עימותים.

צילום: אל קסטל

בתוך כך עצרה המשטרה הלילה בירושלים חשודים לאחר שביזו והשחיתו את דגל מדינת ישראל. בסוף השבוע האחרון המשטרה פתחה בחקירה בעקבות מקרה שבו חשוד הצית באש את דגל מדינת ישראל ברחבת בהר הבית. החשוד במעשה, תושב בן 20 תושב כפר עקב, נעצר אתמול בערב במחסום קלנדיה ע״י בלשי ימ״ר ירושלים.
כמו כן, בעקבות ניטור תיעוד נוסף שעלה לרשת החברתית בימים האחרונים, ובו חשוד הצמיד דגל ישראל לרגלו, דרך עליו וביזה אותו באזור מעלה אדומים, המשטרה פתחה בחקירה והחשוד במעשה (19, תושב עיסאוויה), נעצר אתמול בביתו ולאחר חקירתו נכלא. " המשטרה פועלת כל העת נגד אותם עבריינים ופורעי חוק במטרה להביאם לדין. במהלך התקופה האחרונה נעצרו ע״י כוחות המשטרה חשודים רבים בגין הפרות סדר אלימות בהר הבית, לרבות חשודים בהנפה והחזקת דגלי חמאס. נמשיך לפעול בנחישות נגד פורעי חוק ומפרי סדר באשר הם", נמסר מהמשטרה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן