Skip to content

בעקבות הפיגוע באלעד – בחברה החרדית שוקלים לפתוח קורסים להגנה עצמית ולנטרול מחבלים

מוביל דעה בחברה החרדית, משה לורבר הודיע כי יפעל לשכנע את בני העדה החרדית להוציא רישיונות ולשעת נשק. לורבר: דורש מההנהגה החרדית "לצאת מהשאננות לחדול ולהפסיק אם תרבות השם ילחם לכם ולהתחיל לתגבר אבטחה ללמד הגנה עצמית נטרול מחבלים. לורבר: חייבים צו 8 לחברה החרדית באופן מידי"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לילה קשה מאוד. מסע הרג רצחני אכזרי ביותר ברחובות העיר בכמה זירות הפארק בעיר החרדית אלעד ובתוך העיר לפחות 2 מחבלים שטרם נתפסו חשוב לציין להישמע להוראות המשטרה וכוחות הביטחון אל תצאו מהבתים שימרו על עצמכם אחי החרדים באלעד. עד להודעה הרשמית של חזל"ש. מדובר בסכנה ממש. 6 נפגעים בפיגוע באלעד: 3 נרצחים ו-3 פצועים – כולם במצב קשה, שניים מתוכם מורדמים ומונשמים.
מדווחים לי הרבה חברים ומכרים מהעיר אלעד על כך שלקח לכוחות הביטחון והמשטרה הרבה זמן לפחות 25 דקות להגיע לזירות – דבר שיצטרך להיבדק ולהיחקר לדעתי. בנוסף צריך להבין שבתוך זמן קצר עיר חרדית שניה אחרי הפיגוע בבני ברק לפני מספר שבועות הערים החרדיות בקושי אם בכלל ידעו פיגועים ברוך השם מאז קום המדינה. אבל לאחרונה ואפשר לומר בכל הנוכחי שעובר עלינו  הכל משתנה. צריך להבין שאצל החברה החרדית בקושי יש אבטחה עירונית או שומרים ושלא נדבר על כמות נושאי הנשק בחברה החרדית שלא ראו כמעט צורך ויש מעט מאוד נושאי נשקים בחברה החרדית!

צילום: FREEPIK

לדעתי ולדעת רבים מהקולות שהולכים ומתרבים שחייבים וצריכים כולנו להפסיק להיות אדישים ושאננים אני גם שומע על שאין אבטחה ביציאות מהערים ובעיר אלעד שקרובה לתפר ולשטחים לא היה מאבטחים בכניסה לעיר.
לורבר: "אני משה לורבר קורא הערב באופן חריג גם מתוקף העשייה שלי והיכרות שלי עם החברה החרדית ואם נושא שילוב החרדים בביטחון. אני דורש וקורא להנהגה לעסקנים ולפוליטיקאים החרדים לצאת מהשאננות לחדול ולהפסיק אם תרבות השם ילחם לכם ולהתחיל לתגבר אבטחה ללמד הגנה עצמית נטרול מחבלים ובעיקר להגדיל משמעותית את נושא האבטחה ולקרוא לציבור החרדי לקחת נשקים להוציא רישיונות – לנוכח גל הפיגועים הקשה שמתמקד כנראה לראשונה בהיסטוריה בישראל בעיקר בערים החרדיות אולי. חייבים צו 8 לחברה החרדית באופן מידי!
עת חירום גם ובעיקר לחברה החרדית לקחת חלק בהגנה האזרחית הקריטית ולהפסיק להיות אדישים! נכון כמעט 70 שנה לא היו פיגועים אם בכלל בערים המיינסטרים החרדים – אבל לאחרונה בשבועות האחרונים 2 פיגועים קשים – זה כבר מסמן מטרות. זה כבר מראה על מגמה קשה.
אנו לראשונה ומוקד לסיוע בהוצאת רישיונות נשק וקורסים לנשק לחברה החרדית. הודעה מסודרת תצא בשבוע הבא. אסיים ואומר כי אני כותב זאת לכם אחיי החרדים, בדמעות ובתחנונים: אל תשבו ותגידו בעיר החרדית שלכם לא יהיה טרור."

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן