Skip to content

פרקליטת מחוז צפון לשופט השלום אשר קולה: תבהיר את דבריך אודות לחצים ומעשים שלא יעשו

הפרקליטות שבה ומבקשת מאב בית הדין להבהיר את דבריו אודו לחצים פסולים שהופעלו עליו בתיק רצח תאיר ראדה בו מואשם רומן זדורוב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטת מחוז צפון בפרקליטות המדינה הגישה היום (ראשון), פעם נוספת בקשה לבית המשפט לפיה היא מבקשת שוב מאב בית הדין בבית המשפט המחוזי בנצרת, השופט אשר קולה, להבהיר את דבריו כשאמר בדיון כי מופעלים עחיו לחצים פסולים בכל הנודע לדיון במשפט הרצח החוזר של רומן זדורוב המואשם ברציחתה של תאיר ראדה. הפרקליטה מבקשת שוב ועל דעת פרקליט המדינה הבהרה מהשופט על הדברים שאמר לאחר שבדיון האחרון בסוף אפריל השנה דחה השופט את הבקשה להבהיר דבריו וקבע את המשך הדיונים במועדים שנקבעו. הפרקליטות תובעת הבהרה לדברי השופט: "אמרתי את מה שאמרתי ויש עוד דברים שלא את כולם אני רוצה לחשוף עכשיו. מי שצריך לדעת – יודע, מי שלא צריך לדעת – לא יודע, שנעשו כאן דברים שלדעתי אסור שייעשו במדינה מתוקנת" – המרמזים, לכאורה, על מעשים לא חוקיים שנעשו כלפיו מצד גורמים עלומים – אינם יכולים להיוותר בערפל". למרות שהשופט אף הבהיר כי מדובר במעשים שלא נעשו מטעם הפרקליטות, טוענת התביעה כי מן ההכרח לברר את דברי השופט קולה כי טענותיו שהושמעו בפני בית המשפט והציבור אינם צריכים להישאר לוטים בערפל היות והדבר עלול להביא לפסיקה בבית המשפט אשר תוטל בספק ציבורי ומשפטי עמוק.

זדורוב בדיון על שחרורו ממעצר (צילום פול: גיל נחושתן)

עוד ציינה הפרקליטה בפנייתה כי "בין היתר, לאור דברים אחרים שהשמיע כבוד אב בית הדין, באותה ישיבה, לפיהם "אני באופן הזה לא יכול לשפוט בתיק הזה בנפש חפצה". הדברים יפים לכל משפט פלילי במדינת ישראל, והם יפים מדרך של קל וחומר בהליך שבכותרת, שהוא משפט חוזר בתיק רצח של ילדה."
ZADOROV
לקריאת הבקשה לחצו כאן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן