Skip to content

הוארך מעצר החשודה במשלוח מכתבי האיום לבנט ומשפחתו

תומכת נתניהו מובהקת שנעצרה בחשד למשלוח כתבי האיום כנגד ראש הממשלה, הכחישה בבית המשפט את המיוחס לה ופרטיה נאסרו לפרסום עד מחר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית משפט השלום בראשון לציון האריך הבוקר (שלישי) את מעצר תושבת אשקלון בת 65 החשודה בשיגור מכתבי האיום כלפי ראש הממשלה ובני ביתו. מעצרה הוארך עד מחר יום רביעי. צו איסור פרסום שמה נותר בעיניו עד לדיון בעניינה שיערך מחר. האישה שידועה כתומכת נלהבת של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו מכחישה את שגור המכתבים.
עו"ד אלי מסטרמן שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את האישה שחשודה בשליחת המכתבים המאיימים למשפחת ראש הממשלה: "מדובר באישה פנסיונרית  ללא עבר פלילי שמכחישה את המיוחס לה. בית המשפט עיין בחומר וקבע שאין לקבל את טענות המשטרה בדבר כל החשדות שמיוחסים לה וקיים חשד סביר רק לעבירה ברף חומרה נמוך יותר. מעצרה של החשודה הוארך עד מחר בלבד ומחר אנו מקווים כי היא תשוחרר ותשוב לביתה". כמו כן נענה בית המשפט ועכב את פרסום שמה עד למחר.
במהלך הדיון אמר השופט רז מלמד, שלא לפרוטוקול, כי הוא אינו מתרשם שבתיק המדובר מתקיימות עבירות של סחיטה באיומים ואיום בביצוע מעשה טרור, אלא עבירות של איומים ואחזקת אמל״ח. עוד הוסיף כי החשד הסביר נגד החשודה בעוצמה גבוהה.
המקרה בו חשודה האישה אירע לפני כשבועיים ואתמול עצרה המשטרה את החשודה בת ה-65. המכתב הראשון נשלח למקום עבודתה של רעיית ראש הממשלה, גילת בנט, וכלל איומים ספציפיים עליה ועל בנה, יוני בנט. המכתב השני נשלח ישירות לבית המשפחה ברעננה ומוען לבנו של ראש הממשלה, יוני.

בנט ובני משפחתו בכנסת (צילום: דוברות הכנסת )

החשודה ידועה כפעילה בולטת למען נתניהו והרבתה לכנות את בנט "רוצח", "בוגד" ו"נוכל" ברשתות החברתיות. בין היתר, בסרטון שפרסמה היא נראית שורפת ספרים של בנט ושל שר המשפטים גדעון סער, ואומרת בין השאר: "כל אלו שרוצים להקים ממשלת זדון, כל הימין הבוגדני, אלוהים ישלם להם". העיתונאי וכתב לענייני משפט ופלילים בערוץ 12 גיא פלג, תבע בעבר את החשודה כשזו לעגה בפוסטים שפרסמה על חלקים מגופו. פלג זכה בתיק לאחר שהיא לא הגישה כתב הגנה ועל פי דבריו הסכים לקבל ממנה סכום הנמוך ממה שפסק לטובתו בית המשפט, לאחר שהיא או מטעמה פנו אליו בבקשה שיסכים לקבל סכום נמוך יותר.

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן