Skip to content

יש מה לעשות בבולגריה באביב הקרוב

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היצע היעדים לחופשה באביב גדול ועשיר, ומבין שלל האפשרויות מתבלטת בולגריה. ריכזנו עבורכם את מוקדי הבילוי הפופולריים ביותר ואת כל מה שצריך לקחת בחשבון לפני שטסים לבולגריה, כולל ביטוח נסיעות שמסייע להיערך לתרחישי הקורונה השונים

חופשה בבולגריה – מה יש לעשות ואיפה כדאי לטייל?

בולגריה שוכנת בדרום-מזרח אירופה ומציעה מגוון גדול של טיולים, נופים, טעמים ואטרקציות לנופשים בה. תוכלו ליהנות בה מטיולי טבע ולפגוש בפיסות היסטוריה הפזורות ברחבי המדינה. גם עיירות נופש וכפרים קסומים שנראים כאילו נלקחו מציור יחכו לכם.

אוהבי הנופש בסגנון "בטן גב" ימצאו חופים זהובים לצד הים השחור, ואוהבי האקסטרים ישמחו להכיר את אתרי הסקי ומגוון פעילויות הספורט והשטח שיש לבולגריה להציע.

אחת מהערים הכי פופולריות בבולגריה בקרב תיירים היא עיר הבירה סופיה: עיר עתיקה ושופעת היסטוריה, אתרים ומוזיאונים. לא לדאוג, גם שווקים וקניונים יש בה בשפע. מומלץ לבקר בכנסיות ובקתדרלות המרהיבות ברחבי העיר וגם בבית הכנסת והמוזיאון היהודי.

שתי ערי נופש נוספות האהובות במיוחד על תיירים בבולגריה, וגם עלינו הישראלים, הן ורנה ובורגאס. שתי ערי הנמל שוכנות על חופיו של הים השחור, עם חופי רחצה מרהיבים ואתרי נופש לכל המשפחה. מעבר לכך, תמצאו בהן גם לא מעט מוזיאונים, אתרים היסטוריים, פארקים ועוד.

אילו אטרקציות הכי מומלצות לחופשה עם ילדים בבולגריה?

בולגריה מלאה באטרקציות למשפחה כולה ולילדים בפרט. הנה כמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר:

  • קוקולנדיה – פארק שעשועים אקטיבי לכל המשפחה שנמצא ליד סופיה. בקוקולנדיה תוכלו למצוא פעילויות ספורט ואקסטרים המתאימות לכל גיל, החל ממגלשות וטיפוס על חבלים ועד מסלולי אקסטרים למיניהם.
  • אקשן אקווה-פארק ואקווה פרדייז נסבאר – שני פארקי מים עצומים עם מגוון גדול של מגלשות ואטרקציות מים. מתאים לקטנים וגם לגדולים.
  • דולפינריום ורנה – בילוי אהוב במיוחד על הילדים, כולל מופע מיוחד על טהרת הדולפינים.
  • פלנטריום ורנה – חובבי הכוכבים והגלקסיה ייהנו כאן מאוד, גם הקטנטנים ביותר.
  • קניון ורנה – הקניון עצום וכולל מגוון גדול של חנויות, מסעדות ופעילויות, לקטנים ולגדולים. ברחבי הקניון תוכלו למצוא מתחם משחקי וידיאו, באולינג והחלקה על הקרח ואפילו קזינו למבוגרים.

    צילום: Shutterstock

איך להיערך לחופשה בבולגריה?

לפני כל טיסה לחו"ל מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל שיעניק לכם שקט נפשי במהלך החופשה (במיוחד כאשר טסים עם ילדים שנוטים לחלות ולהיפצע יותר מאיתנו המבוגרים). ביטוח נסיעות לבולגריה ובעצם כל ביטוח נסיעות לחו"ל, אמור לכסות את ההוצאות הרפואיות במהלך הטיול בבולגריה כולל תור לרופא, תרופות, אשפוז, ניתוחים ועוד.

לצד הרובד הבסיסי של ביטוח נסיעות לחו"ל, שמכסה כאמור הוצאות רפואיות שונות,

מומלץ לבחור בביטוח נסיעות בהתאם לצרכים שלכם ושל המשפחה שלכם. אם למשל אחד מבני המשפחה סובל ממחלה כלשהי, ייתכן שצריך לרכוש הרחבה למצב רפואי קיים כדי לוודא שהחמרה אפשרית תכוסה במהלך הנסיעה. לחילופין, נסיעה לחו"ל בהריון מצריכה רכישת הרחבה ייעודית לצורך כיסוי הוצאות רפואיות הנובעות מהחמרה פתאומית ובלתי צפויה בהריון במהלך השהייה בחו"ל. ישנן בנוסף הרחבות שמתייחסות לאופי הטיול: אם אתם מתכננים טיול בעל אופי אתגרי כדאי לרכוש ביטוח נסיעות כולל הרחבת ספורט אתגרי או הרחבה ייעודית לספורט חורף.

איך להיערך לתרחישי הקורונה לפני ובמהלך החופשה?

לפני הכול, חשוב לקחת בחשבון את מצב הקורונה בבולגריה לפני החופשה ולהיערך בהתאם. זה לא אומר שלא תופתעו מגל תחלואה חדש במהלך הנסיעה. בנוסף, אתם עלולים לפגוש בהפתעות נוספות כמו כניסה לבידוד או הידבקות בקורונה רגע לפני הטיסה לבולגריה. מה עושים במקרים כאלה, שיכולים להגדיל באופן משמעותי את ההוצאות?

לצד הרובד הבסיסי של ביטוח הנסיעות, שאמור לכסות הוצאות רפואיות גם בעקבות הידבקות בקורונה, ניתן לרכוש הרחבת קורונה ייעודית. הרחבה זו נועדה לכסות תרחישים שונים שמזיקים לכיס – ולא קשורים באופן ישיר להוצאות הרפואיות.

כך למשל הרחבת מגן קורונה של ביטוח הנסיעות הפניקס smart travel מכסה מגוון רחב של תרחישים הקשורים לקורונה. בין היתר, הרחבה זו כוללת החזר עבור הפסד הוצאות שלא הוחזרו ע"י ספקי הנסיעה השונים: זאת בעקבות ביטול הטיסה עקב הידבקות בקורונה בשבוע שקדם לנסיעה.

הרחבת מגן קורונה כוללת מגוון כיסויים החלים גם במהלך הנסיעה. כך למשל  בעת הידבקות בקורונה או כניסה לבידוד, הרחבת מגן קורונה כוללת החזר הוצאות לינה בגובה עד $200 ללילה למשך עד 15 לילות מעבר לתקופת הביטוח המקורית. בנוסף, כוללת הרחבת הקורונה של הפניקס פיצוי יומי בגובה $50 ליום למשך עד 10 ימים – ללא הוכחת הוצאות, במקרה של הידבקות בקורונה והארכת השהות מעבר לתקופה המקורית.

הרחבת מגן קורונה של ביטוח הנסיעות הפניקס smart travel מתייחסת גם למצב של סגר מתקרב, שיחייב אתכם להקדים באופן בהול את טיסתכם חזרה ארצה . במצב כזה כוללת הרחבת מגן קורונה החזר הוצאות מילוט בגובה עד $300 לשינוי כרטיס הטיסה, לצורך יציאה בהולה (תוך עד 48 שעות) חזרה לישראל.

בולגריה יכולה להיות יעד נהדר לחופשה אביבית עם המשפחה שלכם, אפילו בעידן הקורונה. כדי שתוכלו לטוס בראש שקט, כדאי לדאוג מראש לכיסוי הוצאות רפואיות (שלא נזדקק!) או להוצאות שעלולות להפתיע אתכם בעקבות תרחישי הקורונה השונים.

מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. לעיון בתנאי הפוליסה המלאים ולמידע מלא אודות הכיסויים הביטוחים, החרגות וסייגים, ניתן להיכנס לאתר החברה בכתובת WWW.FNX.CO.IL.

החברה עושה מאמצים בכדי לוודא שהמידע המוצג בכתבה הינו המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להיות שינויים ו/או להופיע בכתבה אי דיוקים ו/או שגיאות. הסתמכות על המידע הינה באחריות עושה השימוש במידע בלבד. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין כל נזק ו/או הפסד מכל מין וסוג שהוא העלולים להיגרם, בין במישרין ובין בעקיפין, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה. האמור בכתבה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי או כל ייעוץ אחר המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הפניקס חברה לביטוח בע"מ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן