Skip to content

פרארי 296 GTB בישראל

סמלת, יבואנית פרארי בישראל משיקה לראשונה בארץ את פרארי 296GTB בעל עוצמה של 830 כ"ס ובשווי של למעלה מ-2.9 מיליון שח. בשנת 2021 הוזמנו בארץ 34 רכבי פרארי חדשים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סמלת משיקה את פרארי GTB 296 בישראל. הרכב הראשון שנחת בישראל, מתוך 7 הזמנות שבוצעו עד כה, מוערך בשווי של למעלה מ-2.9 מיליון ש"ח כולל תוספות וביניהן: צבע השקה מיוחד- אדום אימולה (על שם מסלול המרוצים), חישוקים קלים בעיצוב מיוחד בצבע אפור מט, מערכת שמע מיוחדת שלJBL  ועוד.

פרארי 296 GTB בישראל (צילום איתן מתאו קגיה)
פרארי 296 GTB בישראל (צילום איתן מתאו קגיה)

הדגם החדש מציג לראשונה מנוע V6 חדש לחלוטין ומתקדם בשילוב עם מנוע חשמלי להספק משולב אדיר של 830 כ"ס. עם התכנון של הדגם החדש, פרארי החליטה לעצב ולתכנן מחדש את מכוניות הספורט שלה, המהוות שושלת ארוכה ומפורסמת ולייצר קונספט חדש לחלוטין שמייצג את החידושים הטכנולוגיים של החברה.

מחלקת העיצוב של פרארי שמו לעצמם למטרה לייצר מכונית קופה עם מנוע מרכזי בעיצוב חדש, כשההשראה המשפחתית נלקחת מדגמי עבר כמו ה- J50 וה- 250 LM משנות ה-60. ביחד עם התכנון האווירודינמי המתקדם של הרכב, נוצר מראה חדש, ייחודי, מודרני ומרענן למכוניות הספורט החדשות של המותג.

החזית העוצמתית כוללת פתחי אוורור אלגנטיים לצורך קירור מערכות הרכב (מנוע בנזין, מערכת חשמלית, בלמים) ביחד עם פנסים צרים ופנסי DRL דקיקים. מפצל האוויר התלוי הייחודי מקדימה, לקוח מעולם מכוניות המרוץ ומאפשר חלוקת אוויר מושלמת. צדי הרכב מאופיינים בקוו אחיד שממשיך את צדי הפגוש הקדמי ומסתיים בפתחי האוורור האחוריים, אשר לקוחים מה- 250LM האגדית. מכסה המנוע האחורי, העשוי זכוכית ומכיל קימורים מורכבים ביותר, כולל במרכזו פתח ניקוז אוויר חם בצבע הרכב, מחווה לפרארי טסטרוסה ו- F355. מאחור, מבנה הפגוש האחורי, מאופיין ביחידות התאורה הצרות ויציאת האגזוז המרכזית אשר יוצרים מראה מודרני ומורכב שלא נראה כמותו במכוניות הקופה של פרארי הרבה שנים. בין הפנסים חבוי גם ספוילר אחורי אקטיבי שמהווה חלק אינטגרלי מהפגוש.

פרארי 296 GTB המחיר כ 2.9 מיליון שח (צילום איתן מתאו קגיה)
פרארי 296 GTB המחיר כ 2.9 מיליון שח (צילום איתן מתאו קגיה)

בתכנון הדינאמיות של הרכב החדש פרארי ביצעה מגוון שינויים ביניהם: בזכות המנוע החדש והקומפקטי, ביחד עם תיבת ההילוכים הכוללת 8 הילוכים, פרארי הצליחה לקצר את בסיס הגלגלים ב- 5 ס"מ לעומת ה-488 וה-F8. ההספק הגבוה ועליית משקל קלה בלבד ביחס ל- F8 תורמים ליחס ק"ג/כ"ס של 1.77 ק"ג לכל כ"ס. פיתוחים חדשים לשלדה הם ה- ABS Evo וחיישן שלדה חדש (6 Way – Chassis Dynamic Sensor) ביחד עם תכונת חדשה לזיהוי אחיזה, יוצרים רכב עם תגובות מיידיות הנשלט מאוד בגבולות האחיזה, עם ביצועים נגישים והתנהגות כיפית ומהנה לנהיגה. השדרוג של הבלמים הבלמים ל- Brake By Wire ביחד עם ה- ABS Evo החדש גם תרם לקיצור מרחק הבלימה ב- 10%.

שי פלדמן, מנכ"ל סמלת: "שנת 2021 הייתה שנת שיא בפעילות פרארי בישראל עם למעלה מ-34 הזמנות חדשות ושיא מקומי של 16 רישויים חדשים ואנו רואים את הביקוש גובר. קהילת לקוחות פרארי ישראל גדלה משנה לשנה ואיתה צומח הביקוש לדגמים החדישים והמתקדמים ביותר שיש למותג היוקרה האיטלקי להציע. אנחנו בסמלת יבואני מזראטי, ג'יפ, סובארו,  אלפא רומיאו ופיאט, נמשיך  להוביל בתחום רכבי היוקרה בישראל ולייבא את  הדגמים החדישים ביותר עבור לקוחותינו. אני בטוח שיחד עם המשך צמיחת מותג פרארי בשוק העולמי נמשיך לצמוח גם בשוק הישראלי ולהיות מותג יוקרה מוביל וחזק בארץ".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן