Skip to content

תקף שוטרים ונמלט עם אמבולנס הסהר האדום

תושב שועפט השתתף בהפגנה בבית חנינא, נעצר, נאבק תקף שוטרים בגז פלפל ונמלט באמבולנס של הסהר האדום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חשוד בהפרת סדר ותקיפת שוטרים תושב שועפט נעצר היום (חמישי)  על ידי שוטרי ימ"ר ירושלים, לאחר שאתמול הצליח להימלט באמצעות אמבולנס של הסהר האדום. משטרת ישראל תבקש להאריך את מעצרו בבית המשפט השלום בבירה.

משטרת ישראל עצרה את חשוד בן 39 תושב שועפט שהשתתף בהפרת סדר אלימה אמש בבית חנינא, לאחר שתקף שוטרים באמצעות גז פלפל ונמלט מהמקום באמצעות אמבולנס של הסהר האדום. אמש במהלך מעצרו של אחד מהחשודים שהפר את הסדר באזור בית חנינא והתנגד למעצר, החשוד ריסס לעבר השוטרים גז פלפל והחל בריצה לעבר אמבולנס של הסהר האדום שהיה בקרבת מקום. השוטרים רדפו אחרי החשוד שהתנגד למעצרו בכוח, תקף את השוטרים, ריסס שוב בגז פלפל ונמלט מהמקום בסיוע של חשודים נוספים שהתגודדו מסביב לשוטרים, זאת באמצעות אמבולנס של הסהר האדום. במהלך המאבק עם החשוד ובריחתו שוטרת נחבלה קלות.

מעצר החשוד (צילום: משטרת ישראל)


החשוד נאבק בשוטרים ומישהו קורא: "חיזבאללה בדרך" (צילום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

אמש בשעות הערב, החלה הפרת סדר בציר 20 בבית חנינא, בהשתתפות מאות מפרי סדר שחסמו את ציר התנועה וקראו קריאות הסתה. שוטרים פעלו במקום הדפו את מפרי הסדר תוך שימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר. במהלך הפרות הסדר, מספר חשודים יידו אבנים וזרקו בקבוקים לעבר כוחות המשטרה ורכבים שנסעו באזור. כתוצאה מכך, נפגעו באורח קל 4 שוטרים שפעלו במקום ונזקקו לטיפול רפואי. כוחות המשטרה שפעלו לפיזור הפרת הסדר והדיפת מתפרעים עצרו 10 חשודים. החשודים נעצרו בגין תקיפת שוטרים, יידויי אבנים, תלישת דגלי ישראל והפרת הסדר הציבורי. החשודים שנעצרו הועברו לחקירה במחוז ירושלים והיום הובאו שבעה מהחשודים להארכת מעצרם בבית המשפט. לאחר שהחשוד נמלט פתחה המשטרה בסריקות ובחקירה של חוקרי ורכזי המודיעין במפלג לתפקידים מיוחדים בימ״ר ירושלים. בהמשך החקירה האמבולנס אותר ונחשפה זהותו של החשוד. מהמשטרה נמסר כי "המשטרה תמשיך לפעול למיצוי הדין עם עבריינים, פורעי חוק ומפרי סדר באשר הם."

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן